adek Napisano 12 Kwiecień 2014 Napisano 12 Kwiecień 2014 Na oficjalnym blogu poświęconym 3ds max prowadzonym przez specjalistów Autodesku pojawił się wpis z poradami jak przyśpieszyć działanie 3ds max. Pełna treść: Jak przyśpieszyć 3ds max
plasti Napisano 12 Kwiecień 2014 Napisano 12 Kwiecień 2014 najlepszym sposobem na przyspieszenie maxa byloby napisanie go na nowo..... albo zainstalowanie sobie wersji do maxa 2009....
le_chu Napisano 13 Kwiecień 2014 Napisano 13 Kwiecień 2014 "Fewer lights means fewer calculations and therefore faster render times." "Fewer reflection/refractions results in shorter render times." Nie chcę trolować, ale naprawdę potrzebują specjalistów wykopanych gdzieś z otchłani działu IT by udzielać takich porad? Zresztą większość tych protipów dotyczy renderowania a nie Maxa samego w sobie.
Trisquote Napisano 13 Kwiecień 2014 Napisano 13 Kwiecień 2014 Lepiej to wygląda jak specjaliści opracowali takie obszerne porady ,a nie zwykły user:P Generalnie troche bieda i kpina ale to cały Autodesk : )
Reanimator Napisano 13 Kwiecień 2014 Napisano 13 Kwiecień 2014 Zapominacie, ze doswiadczeni experci to nie jedyna grupa uzytkownikow Maxa.
Traitor Napisano 13 Kwiecień 2014 Napisano 13 Kwiecień 2014 Reanimator: Wystarczy logicznie pmyslec, by wiedziec, ze zmniejszenie ilosci odbic, lub swiatel spowoduje wzrost predkosci renderu:) No bez jaj.
skalpel3d Napisano 13 Kwiecień 2014 Napisano 13 Kwiecień 2014 hmmm bardzo odkrywcze po tylu latach prac specjalistów :) Dobrze jak by napisali sensowny instalator w którym każdy mógłby sobie dobrać co mu jest potrzebne i od razu sam program by chodził znacznie szybciej :) bez zbędnych śmieci ;)
Reynevan Napisano 13 Kwiecień 2014 Napisano 13 Kwiecień 2014 Jako świeżak potwierdzam, kiepskie te "rady". Przez 5 minut dowiedziałem się więcej na blogu Trisquota.
rozpruwacz Napisano 13 Kwiecień 2014 Napisano 13 Kwiecień 2014 Jak chcesz przyspieszyc MAX-a to polecam : -wlaczyc Bounding Box w viewportach -upewnic sie zeby liczaba obiektow w scenie nigdy nie przekraczala 10 -max 2 modyfikatory na obiekt. -zero pluginow -podczas kozystania z maxa lepiej by zaden inny program nie dziala (np wlacz radioodbiornik zamiast groovesharka)
Traitor Napisano 13 Kwiecień 2014 Napisano 13 Kwiecień 2014 (edytowane) Jeszcze napiszcie, ze uruchamia sie 40min, zjada 16gb ramu na dzien dobry, i wywala sie maxymalnie co 5sek... No juz starczy, starczy, bo zaczyna sie robic jak z widzami Torunskiej telewizji, ktorzy z wypiekami na twarzy ogladaja stacje ktorej nie lubia, tylko po to by dzwonic do studia, i bluzgac na antenie. Edytowane 13 Kwiecień 2014 przez Traitor
skalpel3d Napisano 13 Kwiecień 2014 Napisano 13 Kwiecień 2014 Traitor jak by się wywalał co 5 sekund to by się go nie dało odpalić :) Co tam maxymilian mi windows zjada tyle ramu na starcie i pół ssd :) Rozpruwacz szkoda ze nie napisałeś kupić stacje renderująca opartą na 2 sztukach E7-2890 v2 byłoby szybciej ;) Azbesty zlituj się.......... :)
mateusz_s Napisano 13 Kwiecień 2014 Napisano 13 Kwiecień 2014 zapomnieli o najważniejszym: 2 x Xeon E5-2697 V2
Juzwa Napisano 14 Kwiecień 2014 Napisano 14 Kwiecień 2014 -upewnic sie zeby liczaba obiektow w scenie nigdy nie przekraczala 10 nie no tu juz ostro przesadzasz :) chyba ze to obiekty z milionamy poly to uwieze :) Od siebie dodam ze przyspiesza prace w viewporcie grupowanie obiektow.
deshu Napisano 14 Kwiecień 2014 Napisano 14 Kwiecień 2014 A ja od siebie dodam, że uzywanie opcji disable w viewportach przyśpiesza responsywność przy przesuwaniu obiektów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się