Napisano 12 Kwiecień 201410 l Na oficjalnym blogu poświęconym 3ds max prowadzonym przez specjalistów Autodesku pojawił się wpis z poradami jak przyśpieszyć działanie 3ds max. Pełna treść: Jak przyśpieszyć 3ds max
Napisano 12 Kwiecień 201410 l najlepszym sposobem na przyspieszenie maxa byloby napisanie go na nowo..... albo zainstalowanie sobie wersji do maxa 2009....
Napisano 13 Kwiecień 201410 l "Fewer lights means fewer calculations and therefore faster render times." "Fewer reflection/refractions results in shorter render times." Nie chcę trolować, ale naprawdę potrzebują specjalistów wykopanych gdzieś z otchłani działu IT by udzielać takich porad? Zresztą większość tych protipów dotyczy renderowania a nie Maxa samego w sobie.
Napisano 13 Kwiecień 201410 l Lepiej to wygląda jak specjaliści opracowali takie obszerne porady ,a nie zwykły user:P Generalnie troche bieda i kpina ale to cały Autodesk : )
Napisano 13 Kwiecień 201410 l Zapominacie, ze doswiadczeni experci to nie jedyna grupa uzytkownikow Maxa.
Napisano 13 Kwiecień 201410 l Reanimator: Wystarczy logicznie pmyslec, by wiedziec, ze zmniejszenie ilosci odbic, lub swiatel spowoduje wzrost predkosci renderu:) No bez jaj.
Napisano 13 Kwiecień 201410 l hmmm bardzo odkrywcze po tylu latach prac specjalistów :) Dobrze jak by napisali sensowny instalator w którym każdy mógłby sobie dobrać co mu jest potrzebne i od razu sam program by chodził znacznie szybciej :) bez zbędnych śmieci ;)
Napisano 13 Kwiecień 201410 l Jako świeżak potwierdzam, kiepskie te "rady". Przez 5 minut dowiedziałem się więcej na blogu Trisquota.
Napisano 13 Kwiecień 201410 l Jak chcesz przyspieszyc MAX-a to polecam : -wlaczyc Bounding Box w viewportach -upewnic sie zeby liczaba obiektow w scenie nigdy nie przekraczala 10 -max 2 modyfikatory na obiekt. -zero pluginow -podczas kozystania z maxa lepiej by zaden inny program nie dziala (np wlacz radioodbiornik zamiast groovesharka)
Napisano 13 Kwiecień 201410 l Jeszcze napiszcie, ze uruchamia sie 40min, zjada 16gb ramu na dzien dobry, i wywala sie maxymalnie co 5sek... No juz starczy, starczy, bo zaczyna sie robic jak z widzami Torunskiej telewizji, ktorzy z wypiekami na twarzy ogladaja stacje ktorej nie lubia, tylko po to by dzwonic do studia, i bluzgac na antenie. Edytowane 13 Kwiecień 201410 l przez Traitor
Napisano 13 Kwiecień 201410 l Traitor jak by się wywalał co 5 sekund to by się go nie dało odpalić :) Co tam maxymilian mi windows zjada tyle ramu na starcie i pół ssd :) Rozpruwacz szkoda ze nie napisałeś kupić stacje renderująca opartą na 2 sztukach E7-2890 v2 byłoby szybciej ;) Azbesty zlituj się.......... :)
Napisano 14 Kwiecień 201410 l rozpruwacz napisał: -upewnic sie zeby liczaba obiektow w scenie nigdy nie przekraczala 10 nie no tu juz ostro przesadzasz :) chyba ze to obiekty z milionamy poly to uwieze :) Od siebie dodam ze przyspiesza prace w viewporcie grupowanie obiektow.
Napisano 14 Kwiecień 201410 l A ja od siebie dodam, że uzywanie opcji disable w viewportach przyśpiesza responsywność przy przesuwaniu obiektów.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto