Skocz do zawartości

SbN


SbN

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim,

przy okazji ostatniego konkursu obiecałem, że założę tutaj teczkę 2D, więc zakładam ;p

 

W tej chwili głównie zajmuje się projektowaniem stron oraz interfejsów, rysuje i maluje w wolnych chwilach, czasem mam okazje narysować również coś komercyjnie. Mam jednak teraz zamiar przycisnąć mocniej digital painting :)

Będę wrzucał tutaj aktualizacje co jakiś czas.

 

Na początek kilka zebranych prac:

 

 

kolektory_preview.jpg

koncepty obiektów do gry na facebooku

 

dd3_wide.jpg

 

koncept do gry na tablety: Doomsday Preppers

 

dd3_farm_wide_preview.jpg

 

kolejny projekt tła dla tej samej gry

 

dd3_desert_wide_preview.jpg

 

i kolejny,

to wszystko również animowałem we flashu

 

floors_build.jpg

 

piętra do tej samej gry

 

trochę wektorów:

 

zombie_designs.jpg

 

designy do innej gry na telefony: Zombie Road Trip

 

zombie_eating.jpg

 

zombie.jpg

 

kilka szkiców zombiaków

 

koncept do innej prostej gry:

 

szkic1.jpg

 

 

kolejne w innym klimacie:

 

blizna.jpg

 

obóz w Pustkowie

 

las_test.jpg

 

Przejęcie niewybuchu rakiety V2 przez AK

 

america_vb_test2.jpg

 

Von Braun w Ameryce

 

edyta2.jpg

 

moja muza

 

edyta.jpg

i w nieco łagodniejszej wersji :)

 

meatbag_malfunction_final_small.jpg

 

praca konkursowa,

następny konkurs wygram ;p

 

i jeszcze jako bonus na koniec, inne szybkie szkice do konkursu których nie pokazałem wcześniej, pokazujące w jaki inny sposób na początku chciałem podejść do tematu

 

future_dec_sketches.jpg

 

 

Nie uczyłem się nigdzie rysować, w żadnej szkole, nie bylem na żadnych kursach, jestem samoukiem w tej dziedzinie, więc bardzo chętnie przyjmę rady od profesjonalistów na tym forum :)

 

Pozdro dla tr3bucha, który naciskał w jednym z komentarzy żebym założył teczkę ;)

Edytowane przez SbN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Witamy na forum :)

 

Cartoonowe rzeczy są bardzo ładne i kolorowe, mają fajnie styliowane kształty :)

 

Co do ilustracji bardziej realistycznych natomiast uważam że mógłbyś się skupić na budowaniu przestrzeni poprzez perspektywę powietrzną i generalnie podpatrzeć w realu jak kolory ze sobą reagują, bo wszystko póki co sprawia wrażenie jakby było szarobure.

 

Dodatkowo w tej ilustracji: http://marcinsobon.home.pl/g/m3d/blizna.jpg kompozycja jest trochę przepakowana zbyt wieloma rzeczami. Powtórzenie motywu kolesia przystawiającemu innemu kolesiowi pistolet do głowy, duża ilość bardzo wyraźnych detali sprawia, że oczy obserwatora błądzą po obrazku i nie mają gdzie się zatrzymać na dłużej. A w momencie jak wszystko przyciąga wzrok, to np może się zdarzyć że obserwator zauważy niedociągnięcia bo akurat przez przypadek zatrzymał się na czymś na czym nie chciałeś żeby skupiał widok - np na tym leżącym ciele któremu brakuje głowy :)

 

Ale generalnie bardzo silna teczka i ładny start na maxie! :) Wrzucaj więcej, chętnie będę śledzić wątek :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki telthona :)

co do tej jednej ilustracji to kadr jest znacznie szerszy, ten obrazek miał być wykorzystany w animacji i wszystko jest podzielone na ruchome plany, ale faktycznie muszę to trochę poćwiczyć, dzięki za sugestię :)

 

mały update, wrzucam Trashera :)

 

trasher_concept_prev.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki Edyta, ciekawe czemu ;)

motyl dzięki :)

 

Zauważyłem, że sporo osób wrzuca tutaj do teczek szkice, więc postanowiłem dorzucić babole z mojego szkicownika ;p

 

2014_06_04_1.jpg

 

2014_06_04_2.jpg

 

2014_06_04_3.jpg

 

2014_06_04_4.jpg

 

2014_06_04_5.jpg

 

2014_06_04_6.jpg

 

2014_06_04_7.jpg

 

2014_06_04_8.jpg

 

2014_06_04_9.jpg

 

2014_06_04_10.jpg

 

2014_06_04_12.jpg

 

2014_06_04_13.jpg

 

2014_06_04_14.jpg

 

2014_06_04_15.jpg

 

2014_06_04_17.jpg

 

2014_06_04_18.jpg

 

2014_06_04_19.jpg

 

2014_06_04_20.jpg

 

2014_06_04_21.jpg

 

2014_06_04_22.jpg

 

2014_06_04_23.jpg

 

2014_06_04_16.jpg

 

2014_06_04_24.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kefas dzięki, niedługo coś powrzucam :)

 

w międzyczasie wrzucam speed painting, około 1h czasu - "Fireforged golem",

wrzucałem na grupe na fejsie "Daily Spitpaint" poprzednią 30 minutową wersje, ale potem podłubałem drugie tyle bo 30 minutówka mi się nie podobała ;p

 

fireforged_golem_2.jpg

fireforged_golem_3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super wyglada ale odnosze wrazenie jakby to byl miniaturowy ludzik spawajacy cos przy jakiejs ogromnej maszynie do szycia czy czyms podobnym :D Moze przez tego DoFa. Tak czy owak podoba mi sie.

 

Teraz obejrzalem pierwsza strone :D Nieeezle. Bardzo duzo dobrego. Szkice kapitalne. Rozbroily mnie te pierwsze figurki - misie i swinki... Zero 3D? kapitalnie wygladaja. Z malowanych te z czasow wojny przypominaja mi okladki starych komiksow - bardzo fajne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki Nezumi :D

masz rację co do tego miniaturowego ludzika, to pewnie kwestia tego, że golem zbudowany jest z wielkich topornych kształtów a znajduje się zaraz przy człowieku który ma trochę więcej detalu i mniejsze kształty więc mało to do siebie pasuje :P Myślę, że trzeba by było podłubać jeszcze przy golemie, żeby fajnie siedziało ;]

 

tak, zero 3D, jakoś nie lubię się w to bawić, może kiedyś się przekonam ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja teraz zauważyłem, że faktycznie jakby tak obciąć golema od połowy do góry to faktycznie gigantyczna maszyna do szycia jak nic :D

Napisałem, że to "Fireforged golem" w poście ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności