Zielarz Napisano 6 Sierpień 2014 Napisano 6 Sierpień 2014 Pixologic nie jest chyba dużą firmą, więc jeśli 64 bity są nisko na liście priorytetów, to nie dziwi fakt, że nie są implementowane (ewentualnie powolutku są). Gdybać można sobie w nieskończoność. Szkoda tylko, że nie wychodzą w tej kwestii naprzeciw oczekiwaniom konsumentów. Mimo wszystko po cichu liczę, iż w końcu to nastąpi.
michalo Napisano 6 Sierpień 2014 Napisano 6 Sierpień 2014 Ze stabilnością jest różnie. Mi czasem się zdarzają crashe więc quick save mam zawsze pod ręką. Mogli by zrobić undo history bardziej ekonomiczne dla dysku i pamięci. Każdy release zbrusha to boom przez duże BOOM! a większość życzeń tutaj to zwykłe fixy. Oprócz 64 Bit musi być coś nowotarskiego,(i jak historia pokazuje niepotrzebnego - np zsketch) co wywoła erekcję u niejednego użytkownika ;-)
Azbesty Napisano 6 Sierpień 2014 Napisano 6 Sierpień 2014 Skąd niby info? Azbesty- Jak chcesz stabilności to polecam nie jechać na piracie tylko kupić oryginał. ;) Wtedy na crashe natrafisz góra raz na miesiąc. Widziałem jak to działa na moim kompie widziałem jak działa na kompach kilkunastu innych osób. Oryginały się nie wywalają. Ahhh powiedz to memu znajomemu który ma oryginał że zbrush się nie wywala, po za tym pamiętam jak brałem nowego triala.. chyba w ciągu dnia 2 razy miałem crasha i ten cały quick save działa tak że równie dobrze by mogło go nie być.
diabelt Napisano 6 Sierpień 2014 Napisano 6 Sierpień 2014 Ja nie pamiętam kiedy mi się zbrush wywalił, a czasem chodzi po 2 tygodnie bez restartu. 4R6PU2 - dla mnie chyba najstabilniejsza wersja od kiedy używam, od 3.0. Crash może mieć tysiąc przyczyn. W nowej wersji pewnie poprawią włosy, może dynamiczna topo, poprawiony zremesher, pewnie udoskonalą narzędzia pod hard surface, render i materiały, takie kierunki wyznaczali ostatnio.
Azbesty Napisano 6 Sierpień 2014 Napisano 6 Sierpień 2014 chyba powinien zostać testerem programów :P tak żeby nie było że hejtuje zbrusha i autodesk.. To blender wersja 2.70 to była istna masakra..
Azbesty Napisano 6 Sierpień 2014 Napisano 6 Sierpień 2014 Kompjuter ci sie sypie:P no nie wiem ale zgłoszenie 4 bugów w ciągu 3 dni :D nie nazwałbym winą mojego komputera.
diabelt Napisano 6 Sierpień 2014 Napisano 6 Sierpień 2014 No nie wiem, nie wiem, ale jak mi się zbrasz sypał to sie okazało że procek się przegrzewał. Bugi to jedno, crashe bez powodu co innego.
michalo Napisano 6 Sierpień 2014 Napisano 6 Sierpień 2014 Ja mam zawsze crasha jak steruje światłem kursorem po obiekcie :-) nic nie pomogły supporty. Jak ustawiam w panelu light jest ok więc gitara.
diabelt Napisano 6 Sierpień 2014 Napisano 6 Sierpień 2014 Ja wyciągnąłem tą kulkę ze światłem na boczny pasek. Napisz jak się steruje kursorem to zaraz zrobie crash testa.
Monio Napisano 6 Sierpień 2014 Napisano 6 Sierpień 2014 Azbesty - To nie zetka tylko slaby zasilacz / głowna / uszkodzony ram / chlodzenie kompa. Lub dowolna kombinacja powyższych. Jak ktoś ma takiego kompa to dowolny program bedzie sie sypał w losowych momentach. Na stabilnym kompie zetka dziala stabilnie, kropka. Raz mialem moment kiedy przez pol roku używałem zetki codziennie po ok 6 godzin i nie mialem ani jednego crasha. Jak mi sie wywalil to świętowałem zamiast sie złościc. Co ci nie pasuje w quicksave? Ja czasem nawet go używam zamiast zapisywac projekt, nasetpnego dnia odpalam savea i wszystko dziala jak trzeba. michalo - zsketch jest super! Czasami z niego korzystam bo po prostu nie sposob tak szybko uzyskac innymi narzędziami ażurowe przestrzenne modele. :) Jedyne problemu jakie mi sie dzialy z zetką to wczytywanie projektów w ktorych mialem ponad 3 tysiace undo. Obejscie bylo takie ze musialem wczytac inny projekt i wtedy dalo sie zaimportowac tamten. Teraz co kilka tysiecy undo zapisuje projekt, kasuje hostorie i jade dalej.
michalo Napisano 6 Sierpień 2014 Napisano 6 Sierpień 2014 (edytowane) Diabelt - ctrl P jeśli dobrze pamiętam. Ja zapisywanie undo history tylko ręczne włączam kiedy chce np późnej to nagrać. Tak to jest wyłączone. Jest wkońcu ta apka na Summit na google play? Może mam za stary android i mi nie znajduje? Monio, masz rację z zsketch :-) Edytowane 6 Sierpień 2014 przez michalo
diabelt Napisano 6 Sierpień 2014 Napisano 6 Sierpień 2014 Działa z ctrl P, u mnie 3 crashe na 4 próby, i jeszcze jakieś to toporne w użyciu. Teraz wiem czego nie wciskać;) A undo history też mam zjechane mocno w dół, po co mi 3000 undo, bez jaj:D
Monio Napisano 6 Sierpień 2014 Napisano 6 Sierpień 2014 Diabelt - Automatyczny eksport co ktoregoś undo jako obj i render timelapsa w zewnetrznym sofcie. Ale ciiiiii.... ;)
Azbesty Napisano 6 Sierpień 2014 Napisano 6 Sierpień 2014 Azbesty - To nie zetka tylko slaby zasilacz / głowna / uszkodzony ram / chlodzenie kompa. Lub dowolna kombinacja powyższych. nie to po prostu bugi które wymagają naprawienia.
Monio Napisano 6 Sierpień 2014 Napisano 6 Sierpień 2014 Azbesty- Skąd ta pewność? Podaj metodę odtworzenia tych bugów w takim razie. Jeśli to błędy spowodowane niepoprawnie napisanym kodem to da się je odtworzyć.
diabelt Napisano 6 Sierpień 2014 Napisano 6 Sierpień 2014 Diabelt - Automatyczny eksport co ktoregoś undo jako obj i render timelapsa w zewnetrznym sofcie. Ale ciiiiii.... ;) Ale po co:D. Masz gdzieś takiego timelapsa? tak z ciekawości bym zobaczył a robić mi się nie chce;)
Monio Napisano 6 Sierpień 2014 Napisano 6 Sierpień 2014 Jeszcze nie mam ale go kiedyś zrobię. :D Tylko będzie to wymagało sporo kodu. Poza sekwencją siatek chce wypluwać ze zbrusza jeszcze trochę danych jak szybkość danego fragmentu animacji i ustawienie zbrushowej "kamery". Heh. Wcześniej niż za rok pewnie się za to nie zabiorę. :P
diabelt Napisano 7 Sierpień 2014 Napisano 7 Sierpień 2014 Widze że jakiś złożony plan, to czekam na timelapsa za rok;)
KLICEK Napisano 7 Sierpień 2014 Napisano 7 Sierpień 2014 Monio jak spasujesz kamere zbrushowa z kamera maxa, zostaniesz ozlocony :)
Monio Napisano 7 Sierpień 2014 Napisano 7 Sierpień 2014 Dokladne spasowanie jest niestety niemożliwe. Perspektywa w zbrushu to fejk ktory nie dziala jak w innych programach 3d. To co mozna przeniesc do innego programu to ustawienie rotacji kamery względem pivotu obiektu. Perspektywa i zoom są nie do zrobienia bo działają inaczej.
michalo Napisano 7 Sierpień 2014 Napisano 7 Sierpień 2014 Ale w Zb nie ruszamy kamerą tylko obiektem. Zresztą, nie moja rzecz te techniczne sprawy:)
KLICEK Napisano 7 Sierpień 2014 Napisano 7 Sierpień 2014 i jeszcze powiedz ze nie zoomujesz obiektu tylko go skalujesz :D
michalo Napisano 7 Sierpień 2014 Napisano 7 Sierpień 2014 Mówię, że nie moja rzecz. Tak słyszałem i powtarzam - widać głupotę :-P No tak skoro można niezależnie od widoku transformowac obiekt musi być kamera... Oj tam:-P
Monio Napisano 7 Sierpień 2014 Napisano 7 Sierpień 2014 Ale w Zb nie ruszamy kamerą tylko obiektem.Tak. Rotacje obiektu względem kamery można przecież przenieść na rotacje kamery względem obiektu. ;) i jeszcze powiedz ze nie zoomujesz obiektu tylko go skalujesz :DTak. Skalujesz obiekt w przestrzeni 2,5D. http://docs.pixologic.com/user-guide/customizing-zbrush/zscripting/command-reference/#TransformSet Nie wiedziałeś czy trollowałeś? ;)
KLICEK Napisano 7 Sierpień 2014 Napisano 7 Sierpień 2014 Mówię, że nie moja rzecz. Tak słyszałem i powtarzam - widać głupotę :-P No tak skoro można niezależnie od widoku transformowac obiekt musi być kamera... Oj tam:-P jest dokladnie tak jak mowisz, tak sobie napisalem z przekąsem :)
jamnique Napisano 7 Sierpień 2014 Napisano 7 Sierpień 2014 Diabelt - Automatyczny eksport co ktoregoś undo jako obj i render timelapsa w zewnetrznym sofcie. Ale ciiiiii.... ;) Hej, jak chcesz to ja mam skrypt który robi coś takiego, bo ktoś obiecywał że udostępni swój i nie udostępnił. Skleiłem z jakichś skryptów z ZBCentral i sam trochę pogrzebałem i z tego co pamiętam to działa. Testowany raz. Mam jeszcze plik ZSC do tego, ale nie wiem jak dawać załączniki więc wklejam sam skrypt. [VarDef,counter,1] [VarDef,message,""] [VarDef,path,""] [VarDef,step,10] [Loop,1574, // [VarSet,message,[strMerge,"The counter is now at : ",counter]] // [Note, message,,1] //displays message for 1 second [VarSet,path,[strMerge,"H:\obj seq\",counter, ".obj"]] // [Note,path,,1] [iset,Edit:Tool:UndoCounter, counter] [if, [iGet, TRANSFORM:Edit] == 1, [iSet, TOOL:Export:Grp, 0 ] [FileNameSetNext, path ] [iKeyPress, 13, [iPress, TOOL:Export:Export ]] // [Note, counter, , 0,1 ] , //else // [Note, "No model in edit mode...", , 2 ] ] [VarSet,counter,(counter+step)] ] //end of Loop
Monio Napisano 8 Sierpień 2014 Napisano 8 Sierpień 2014 Jamnique - Dzieki. Przyda sie. ----------------- Ofer Alon wrzucił na twittera 3 obrazki... Nawet nie wiem jak to skomentowac. To kompletnie nie wyglada jak siatki ze zbrusha. Prawdziwy polymodeling czy perfekcyjne autoretopo pod subdiv? Dowiemy sie za 19 godzin. :P
ciacho191 Napisano 8 Sierpień 2014 Napisano 8 Sierpień 2014 a co jeżeli (dramatyczna muzyka) będzie modelowanie jak w każdym innym programie 3D?!
Monio Napisano 8 Sierpień 2014 Napisano 8 Sierpień 2014 To pixologic. Nie ma najmniejszych szans żeby to działało tak jak w innych programach. ;) Obstawiam że pozazdrościli Foundry popularności Modo wśród koncepciarzy 3D. Większość z nich korzysta z kombo Zbrush + Modo więc pewnie chcą wykosić z ich workflow ten drugo soft.
KLICEK Napisano 8 Sierpień 2014 Napisano 8 Sierpień 2014 kurde tez widzialem dzisiaj obrazek i tak sobie pomyslalem wtf? :D
Monio Napisano 8 Sierpień 2014 Napisano 8 Sierpień 2014 Będzie ktoś oglądał streama? To "Pixologic demo" zaczyna się o 20 ich czasu czyli o 4 w nocy u nas. http://pixologic.com/summit/schedule/
Nezumi Napisano 8 Sierpień 2014 Autor Napisano 8 Sierpień 2014 Dzieki za schedule - to w zasadzie jedyne co chce obejrzec ;) Idealnie sie sklada czasowo u mnie :D Wczoraj takie obrazki widzialem - ciekawe czy maja cos wspolnego z nowa wersja:
Monio Napisano 8 Sierpień 2014 Napisano 8 Sierpień 2014 Wrzucałem stronę wcześniej. Ofer Alon to pomysłodawca zbrusha i założyciel Pixologic. Raczej nie umieszczałby tego bez powodu. Biorąc pod uwagę że ma tylko 2 tweety, ten i poprzedni jak odbierał Tech-Oscara to znaczy że to chyba będzie dosyć gruuuba rzecz. :) Hajp zbyt silny, nie wytrzymuje przeciążenia...
Reanimator Napisano 8 Sierpień 2014 Napisano 8 Sierpień 2014 czyli wstane rano i dostane porcje zebranych newsow. Kewl
michalo Napisano 8 Sierpień 2014 Napisano 8 Sierpień 2014 Monio, to będzie 5 rano naszego czasu. Mysle, że na pewno popranią modelowanie w Ztce :-) Gadaja sporo o komunikacji więc może jakąś platforma do pracy w churze? I' so excited And I can't just hide it
Monio Napisano 8 Sierpień 2014 Napisano 8 Sierpień 2014 No tak. Piąta nad ranem a nie czwarta. Off by one. ;)
michalo Napisano 9 Sierpień 2014 Napisano 9 Sierpień 2014 Wow. To będzie 4r7. 64 bity jako public beta. Magiczne narzędzia do modelowania hard surfacow:-) bardzo szybkie na prezentacji Integracja z keyshotem a renderer za jakieś 300 bucksow Transpose line w centrum obiektu (bierze pod uwagę maskę) Czyli modelarze w niebie :-D
Monio Napisano 9 Sierpień 2014 Napisano 9 Sierpień 2014 michalo- Ten wątek jest stary. Zapraszam tutaj: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=95283
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się