Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Pixologic nie jest chyba dużą firmą, więc jeśli 64 bity są nisko na liście priorytetów, to nie dziwi fakt, że nie są implementowane (ewentualnie powolutku są). Gdybać można sobie w nieskończoność. Szkoda tylko, że nie wychodzą w tej kwestii naprzeciw oczekiwaniom konsumentów. Mimo wszystko po cichu liczę, iż w końcu to nastąpi.

  • Odpowiedzi 92
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ze stabilnością jest różnie. Mi czasem się zdarzają crashe więc quick save mam zawsze pod ręką.

 

Mogli by zrobić undo history bardziej ekonomiczne dla dysku i pamięci.

 

Każdy release zbrusha to boom przez duże BOOM! a większość życzeń tutaj to zwykłe fixy. Oprócz 64 Bit musi być coś nowotarskiego,(i jak historia pokazuje niepotrzebnego - np zsketch) co wywoła erekcję u niejednego użytkownika ;-)

Napisano
Skąd niby info?

 

Azbesty- Jak chcesz stabilności to polecam nie jechać na piracie tylko kupić oryginał. ;) Wtedy na crashe natrafisz góra raz na miesiąc. Widziałem jak to działa na moim kompie widziałem jak działa na kompach kilkunastu innych osób. Oryginały się nie wywalają.

 

Ahhh powiedz to memu znajomemu który ma oryginał że zbrush się nie wywala, po za tym pamiętam jak brałem nowego triala.. chyba w ciągu dnia 2 razy miałem crasha i ten cały quick save działa tak że równie dobrze by mogło go nie być.

Napisano

Ja nie pamiętam kiedy mi się zbrush wywalił, a czasem chodzi po 2 tygodnie bez restartu. 4R6PU2 - dla mnie chyba najstabilniejsza wersja od kiedy używam, od 3.0. Crash może mieć tysiąc przyczyn. W nowej wersji pewnie poprawią włosy, może dynamiczna topo, poprawiony zremesher, pewnie udoskonalą narzędzia pod hard surface, render i materiały, takie kierunki wyznaczali ostatnio.

Napisano

Azbesty - To nie zetka tylko slaby zasilacz / głowna / uszkodzony ram / chlodzenie kompa. Lub dowolna kombinacja powyższych. Jak ktoś ma takiego kompa to dowolny program bedzie sie sypał w losowych momentach. Na stabilnym kompie zetka dziala stabilnie, kropka. Raz mialem moment kiedy przez pol roku używałem zetki codziennie po ok 6 godzin i nie mialem ani jednego crasha. Jak mi sie wywalil to świętowałem zamiast sie złościc. Co ci nie pasuje w quicksave? Ja czasem nawet go używam zamiast zapisywac projekt, nasetpnego dnia odpalam savea i wszystko dziala jak trzeba.

 

michalo - zsketch jest super! Czasami z niego korzystam bo po prostu nie sposob tak szybko uzyskac innymi narzędziami ażurowe przestrzenne modele. :)

 

Jedyne problemu jakie mi sie dzialy z zetką to wczytywanie projektów w ktorych mialem ponad 3 tysiace undo. Obejscie bylo takie ze musialem wczytac inny projekt i wtedy dalo sie zaimportowac tamten. Teraz co kilka tysiecy undo zapisuje projekt, kasuje hostorie i jade dalej.

Napisano (edytowane)

Diabelt - ctrl P jeśli dobrze pamiętam.

 

Ja zapisywanie undo history tylko ręczne włączam kiedy chce np późnej to nagrać. Tak to jest wyłączone.

 

Jest wkońcu ta apka na Summit na google play? Może mam za stary android i mi nie znajduje?

 

Monio, masz rację z zsketch :-)

Edytowane przez michalo
Napisano

Działa z ctrl P, u mnie 3 crashe na 4 próby, i jeszcze jakieś to toporne w użyciu. Teraz wiem czego nie wciskać;)

 

A undo history też mam zjechane mocno w dół, po co mi 3000 undo, bez jaj:D

Napisano
Azbesty - To nie zetka tylko slaby zasilacz / głowna / uszkodzony ram / chlodzenie kompa. Lub dowolna kombinacja powyższych.

 

nie to po prostu bugi które wymagają naprawienia.

Napisano

Azbesty- Skąd ta pewność? Podaj metodę odtworzenia tych bugów w takim razie. Jeśli to błędy spowodowane niepoprawnie napisanym kodem to da się je odtworzyć.

Napisano
Diabelt - Automatyczny eksport co ktoregoś undo jako obj i render timelapsa w zewnetrznym sofcie. Ale ciiiiii.... ;)

 

Ale po co:D. Masz gdzieś takiego timelapsa? tak z ciekawości bym zobaczył a robić mi się nie chce;)

Napisano

Jeszcze nie mam ale go kiedyś zrobię. :D Tylko będzie to wymagało sporo kodu. Poza sekwencją siatek chce wypluwać ze zbrusza jeszcze trochę danych jak szybkość danego fragmentu animacji i ustawienie zbrushowej "kamery". Heh. Wcześniej niż za rok pewnie się za to nie zabiorę. :P

Napisano

Dokladne spasowanie jest niestety niemożliwe. Perspektywa w zbrushu to fejk ktory nie dziala jak w innych programach 3d. To co mozna przeniesc do innego programu to ustawienie rotacji kamery względem pivotu obiektu. Perspektywa i zoom są nie do zrobienia bo działają inaczej.

Napisano

Mówię, że nie moja rzecz. Tak słyszałem i powtarzam - widać głupotę :-P

No tak skoro można niezależnie od widoku transformowac obiekt musi być kamera...

Oj tam:-P

Napisano
Mówię, że nie moja rzecz. Tak słyszałem i powtarzam - widać głupotę :-P

No tak skoro można niezależnie od widoku transformowac obiekt musi być kamera...

Oj tam:-P

jest dokladnie tak jak mowisz, tak sobie napisalem z przekąsem :)

Napisano
Diabelt - Automatyczny eksport co ktoregoś undo jako obj i render timelapsa w zewnetrznym sofcie. Ale ciiiiii.... ;)

 

Hej, jak chcesz to ja mam skrypt który robi coś takiego, bo ktoś obiecywał że udostępni swój i nie udostępnił. Skleiłem z jakichś skryptów z ZBCentral i sam trochę pogrzebałem i z tego co pamiętam to działa. Testowany raz. Mam jeszcze plik ZSC do tego, ale nie wiem jak dawać załączniki więc wklejam sam skrypt.

 

[VarDef,counter,1]

[VarDef,message,""]

[VarDef,path,""]

[VarDef,step,10]

 

 

[Loop,1574,

 

 

// [VarSet,message,[strMerge,"The counter is now at : ",counter]]

// [Note, message,,1] //displays message for 1 second

[VarSet,path,[strMerge,"H:\obj seq\",counter, ".obj"]]

// [Note,path,,1]

 

 

[iset,Edit:Tool:UndoCounter, counter]

 

 

[if, [iGet, TRANSFORM:Edit] == 1,

[iSet, TOOL:Export:Grp, 0 ]

[FileNameSetNext, path ]

[iKeyPress, 13, [iPress, TOOL:Export:Export ]]

// [Note, counter, , 0,1 ]

, //else

// [Note, "No model in edit mode...", , 2 ]

]

 

 

[VarSet,counter,(counter+step)]

 

] //end of Loop

Napisano

Jamnique - Dzieki. Przyda sie.

-----------------

Ofer Alon wrzucił na twittera 3 obrazki... Nawet nie wiem jak to skomentowac. To kompletnie nie wyglada jak siatki ze zbrusha. Prawdziwy polymodeling czy perfekcyjne autoretopo pod subdiv? Dowiemy sie za 19 godzin. :P

Napisano

To pixologic. Nie ma najmniejszych szans żeby to działało tak jak w innych programach. ;) Obstawiam że pozazdrościli Foundry popularności Modo wśród koncepciarzy 3D. Większość z nich korzysta z kombo Zbrush + Modo więc pewnie chcą wykosić z ich workflow ten drugo soft.

Napisano

Dzieki za schedule - to w zasadzie jedyne co chce obejrzec ;) Idealnie sie sklada czasowo u mnie :D Wczoraj takie obrazki widzialem - ciekawe czy maja cos wspolnego z nowa wersja:

Napisano

Wrzucałem stronę wcześniej. Ofer Alon to pomysłodawca zbrusha i założyciel Pixologic. Raczej nie umieszczałby tego bez powodu. Biorąc pod uwagę że ma tylko 2 tweety, ten i poprzedni jak odbierał Tech-Oscara to znaczy że to chyba będzie dosyć gruuuba rzecz. :)

 

Hajp zbyt silny, nie wytrzymuje przeciążenia...

 

indiana-jones-face-melt-o.gif

Napisano

Monio, to będzie 5 rano naszego czasu.

 

Mysle, że na pewno popranią modelowanie w Ztce :-)

 

Gadaja sporo o komunikacji więc może jakąś platforma do pracy w churze?

 

I' so excited

And I can't just hide it

Napisano

Wow.

To będzie 4r7.

64 bity jako public beta.

Magiczne narzędzia do modelowania hard surfacow:-) bardzo szybkie na prezentacji

Integracja z keyshotem a renderer za jakieś 300 bucksow

Transpose line w centrum obiektu (bierze pod uwagę maskę)

 

Czyli modelarze w niebie :-D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności