Skocz do zawartości

Bf 109 G-8


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 185
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

A teraz coś z zupełnie innej beczki: samolot luftwaffe :)

 

Ja już tak ostatkiem sił zmęczony hardsurfacem kończę ten swój samochód i marzy mi się odpoczynek przy jakimś sculpcie, jakiejś kształtnej organiki, no ale Kliment w ramach odpoczynku ... Nie mam pytań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej :)

Chciałem się zapytać, Jak robisz cięcia blach? ten rowek między blachami fajnie to wygląda i chciałem się żebyś mi poradził jak to jest oczywiście możliwe. Jak możesz dać przybliżenie na jakiś rowek lub napisać to będę wdzięczny. Pozdrawiam, a model super detale to miażdżą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byczek82 - Po kolei w skrócie: model po wstępnym zagęszczeniu( mesh smooth i ponownie editable poly), cutuję linie podziału, następnie powstałe edge traktuję chamferem ( segments 4) i na końcu środkowy edge extruduje do środka z parametrem: Extrusion Base width 0,2

Edytowane przez kliment woroszyłow
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie rozwiałeś moje wątpliwości! :D

 

Przyglądam się otworowi w skrzydle, tam gdzie chowają się koła, i widać, że w skrzydle także wymodelowałeś jakieś elementy.

Ostatnio zainspirowany Henschel szukałem sobie samolotu, który chciałbym wymodelować w przyszłości, i idąc tym tropem zacząłem szukać referencji, i trafiłem na rozszarpane skrzydło Junkers Ju 87

 

Ale nawet gdybym chciał wymodelować takie skrzydło, cały stelaż itd. to nie ma szans, nie mam pojęcia gdzie szukać tak dokładnych referencji, większość musiałaby opierać się na domysłach.

 

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Junkers_Ju_87

 

JU87_Wreck.JPG

 

389132.jpg

Edytowane przez 2013
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polskie samoloty przedwojenne = prawie zero referencji.

Smutna prawda, nie było ich wiele i nam je niemcy rozwalili albo ruscy zrabowali, więc jak nie ma oryginalnego latającego egzemplarza, to rekonstrukcja czy to makiety, czy modelu 3d jest piekielnie trudna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie biorę się za samolot, bardzo bym chciał, ale na razie tak sobie tylko patrzę :)

Jakbym miał modelować samolot to raczej niemiecki albo brytyjski, ich technologia lotnicza podoba mi się bardziej.

Ale głównie chodzi o design, Niemcy byli pięknie ubrani (Hugo Boss) i mieli maszyny z klasą :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyprowadziłem, straszny upał, dwa razy do stawu się wpakował taki spragniony! :D

 

Zabieram się właśnie za 4,5h kurs UV Mapping, widziałem już trzy, i mam nadzieję, że w tym wreszcie podejdą do tematu tak jak tego oczekuję, czyli przeprowadzą mnie przez wszystkie narzędzia, a nie po łebkach jak do tej pory :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sporo drobnicy na goleniach, ładny detal.

Opony mają ciekawy kształt, trochę przypominają mi jeden z wip'ów mojego hełmu.

Ostatni render budzi trwogę, nieco mnie przeraża ten samolot.

Malowanie na śmigle (ślimak) świetnie wygląda, bardzo realistyczna ta farba!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super. Nie chcę bardziej motać. Niemniej znam tylko tego G8 którego fotki wrzuciłem (Bf 109 G-8 W.Nr 200 ... "białe 14", Oblt. Heimo Emmerstorfer, Technisches Offizier, I./NAGr. 12, Mostar, wiosna 1944). Teoretycznie G8 to wariant G6 po modyfikacjach i ten konkretny pozbawiony jest anteny PR16 Morane'a (ta obręcz na grzbiecie). Ale możliwe że w zależności od teatru konkretne maszyny były indywidualnie doposażone, w końcu maszyn rozpoznawczych nie było zbyt wiele.

Pozdrawiam, G.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy pisałem o tym wcześniej ale subwariantów tej maszyny było tyle że czasem trudno sie połapać, wersje rozpoznawcze często powstawały z modyfikowania innych co jeszcze bardziej utrudnia zadanie, ja wzoruję się na fińskim me 109 G6- Y ( oznaczenie które zamiennie pojawia się w kontekście maszyn rozpoznawczych).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie pomyślisz sobie ale upierdliwiec ale taki dobry model wymaga pomęczenia ciebie

1. FuG montowany był we wnęce.

2. na prawym bąblu na sprężarką był chwyt powietrza

Pozdrawiam, co by tobie nerwy nie puściły i nie przeklął mnie po wsze czasy za upierdliwość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności