Napisano 12 Kwiecień 20159 l oglądam troje prace ze szczerą zazdrością. To jest poziom dużo powyżej szklanego sufitu w który ja walę głową raz po raz.
Napisano 13 Kwiecień 20159 l Od początku na tym forum czasu siedzę Twoje prace, i to z nie ukrywaną nutą zazdrości, ale co najważniejsze inspirujące i ciekawe pomysły, wykonanie przednie :)
Napisano 17 Kwiecień 20159 l Autor nowa pracka na bazie własnego skana 7 letniej dziewczynki:) obrobiona w zbrushu, włosy zrobione w zbrushu i maxie
Napisano 17 Kwiecień 20159 l włosy świetnie wyszły. pewnie przez brak SSS myslalem, ze to jakaś wypudrowana 30+ babeczka.
Napisano 19 Kwiecień 20159 l Autor tr3buh - macromeshem :) olaf - tak wyszła troche staro:) ale nie miałam zamiaru też robić z niej faktycznie dzieciątka w tym wieku, 7-latka była basemeshem, bardziej zależało mi na fajnych zmarszczkach i grymasie dzięki za miłe komentarze dzisiaj przerobiłam sobie naszego skana na model mediumpoly, trochę dodałam detalu aby było ciekawiej, oczy wstawione w photoshopie na szybko, żadnych shaderów tylko screeny z viewportu cały mesh ma 6 tys tris Edytowane 19 Kwiecień 20159 l przez Selena
Napisano 24 Czerwiec 20159 l Autor hejka, nowa główka:) ostatnio wkręciłam się troche w "wiedzmina 3" i postanowiłam wyrzeźbić własną wersję Ciri, jest to moja ulubiona postać:) jakoś z czasem chciałabym jej dorobić jakąś dodatkową minę np. krzyk wszystko wykonane w zbrushu Edytowane 24 Czerwiec 20159 l przez Selena
Napisano 24 Czerwiec 20159 l Napiszę szczerze że nie rozumiem sensu wstawiania retuszowanycvh skanów do teczki. Ja wiem że trzeba mieć wiedzę, umiejętnośći i sporo pracy, ale jednak...Rozumiem że się to robi w pracy, wiem że to nie takie łatwe jak się wydaje, wiem że sporo się tak można nauczyć ale jednak, jakoś to do mnie nie przemawia.
Napisano 25 Czerwiec 20159 l Autor diabelt właściwie sam odpowiedziałeś sobie na swoje pytanie:) tak jak zauwazyles, obróbka i mixowanie skanów tak aby osiągnąć zamierzony efekt to tez wartościowa umiejętność, i dobrze mieć takie rzeczy w swoim portfolio, natomiast ta główka akurat posiada trzy zeskanowane przeze mnie twarze, zmiksowane w jedną... ogólnie uważam ją jak na razie za najlepszą jaką dotychczas wykonałam jeśli chodzi o techniczną stronę. Jakoś na dniach będe chciała wykonać jakąś minę dodatkowo do niej, może krzyk albo uśmiech, nie wiem jeszcze;/
Napisano 26 Czerwiec 20159 l Autor "You're making me angry. You wouldn't like me when I'm angry." Ciri
Napisano 27 Czerwiec 20159 l Ciri moja ulubiona postać z Wiesław The Third, tutaj wygląda jak opętana przez demona :P Edytowane 27 Czerwiec 20159 l przez tr3buh
Napisano 29 Czerwiec 20159 l Autor zmarszczki na nosku chyba dorysowane, bo jak patrze w lustro to mam brzydsze :-) Dolna warga też chyba sie bardziej ściąga przy takim grymasie. wszystko jest ze skana :) więc chyba zależy od noska hehe tutaj screen z zbrusha Edytowane 30 Czerwiec 20159 l przez Selena
Napisano 2 Lipiec 20159 l Autor W końcu udało nam się zrobić porządny test animacji twarzy w realtimie główki którą już jakiś czas temu zlołpoliłam :) po drodze nauczyłam się wielu rzeczy które pomogą mi w przyszłym projekcie. Główka ma 6 tys. tris, jedną teksture 4096x4096 na twarz i dwie 1024 (oczy i usta) a także dwa morphy twarzy oparte na skanach. Edytowane 2 Lipiec 20159 l przez Selena
Napisano 2 Lipiec 20159 l Autor dzieki za komentarze :) ogólnie na razie jest to darcie gęby bez kontekstu, głównie demonstracja potencjału i realności takich grymasów. Mesh ma dwa morphy, bazowy jest neutralny. Ogólnie teraz chcę zająć się jakąś krótką animacją twarzy opartą na faceshifcie i morphach olaf - taką plastyczną twarz miał nasz kolega:) mi osobiście się to podoba, oczywiście samo przejście jednego morpha w drugi mógłby być lepszy, nad tym też popracuję
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto