ikkiz Napisano 12 Kwiecień 2015 Napisano 12 Kwiecień 2015 oglądam troje prace ze szczerą zazdrością. To jest poziom dużo powyżej szklanego sufitu w który ja walę głową raz po raz.
segea Napisano 13 Kwiecień 2015 Napisano 13 Kwiecień 2015 Od początku na tym forum czasu siedzę Twoje prace, i to z nie ukrywaną nutą zazdrości, ale co najważniejsze inspirujące i ciekawe pomysły, wykonanie przednie :)
Selena Napisano 17 Kwiecień 2015 Autor Napisano 17 Kwiecień 2015 nowa pracka na bazie własnego skana 7 letniej dziewczynki:) obrobiona w zbrushu, włosy zrobione w zbrushu i maxie
zaki79 Napisano 17 Kwiecień 2015 Napisano 17 Kwiecień 2015 jak zrobilas sweter? Ja bym obstawiał taką technikę (11:20):
olaf Napisano 17 Kwiecień 2015 Napisano 17 Kwiecień 2015 włosy świetnie wyszły. pewnie przez brak SSS myslalem, ze to jakaś wypudrowana 30+ babeczka.
Selena Napisano 19 Kwiecień 2015 Autor Napisano 19 Kwiecień 2015 (edytowane) tr3buh - macromeshem :) olaf - tak wyszła troche staro:) ale nie miałam zamiaru też robić z niej faktycznie dzieciątka w tym wieku, 7-latka była basemeshem, bardziej zależało mi na fajnych zmarszczkach i grymasie dzięki za miłe komentarze dzisiaj przerobiłam sobie naszego skana na model mediumpoly, trochę dodałam detalu aby było ciekawiej, oczy wstawione w photoshopie na szybko, żadnych shaderów tylko screeny z viewportu cały mesh ma 6 tys tris Edytowane 19 Kwiecień 2015 przez Selena
Selena Napisano 24 Czerwiec 2015 Autor Napisano 24 Czerwiec 2015 (edytowane) hejka, nowa główka:) ostatnio wkręciłam się troche w "wiedzmina 3" i postanowiłam wyrzeźbić własną wersję Ciri, jest to moja ulubiona postać:) jakoś z czasem chciałabym jej dorobić jakąś dodatkową minę np. krzyk wszystko wykonane w zbrushu Edytowane 24 Czerwiec 2015 przez Selena
diabelt Napisano 24 Czerwiec 2015 Napisano 24 Czerwiec 2015 Napiszę szczerze że nie rozumiem sensu wstawiania retuszowanycvh skanów do teczki. Ja wiem że trzeba mieć wiedzę, umiejętnośći i sporo pracy, ale jednak...Rozumiem że się to robi w pracy, wiem że to nie takie łatwe jak się wydaje, wiem że sporo się tak można nauczyć ale jednak, jakoś to do mnie nie przemawia.
Selena Napisano 25 Czerwiec 2015 Autor Napisano 25 Czerwiec 2015 diabelt właściwie sam odpowiedziałeś sobie na swoje pytanie:) tak jak zauwazyles, obróbka i mixowanie skanów tak aby osiągnąć zamierzony efekt to tez wartościowa umiejętność, i dobrze mieć takie rzeczy w swoim portfolio, natomiast ta główka akurat posiada trzy zeskanowane przeze mnie twarze, zmiksowane w jedną... ogólnie uważam ją jak na razie za najlepszą jaką dotychczas wykonałam jeśli chodzi o techniczną stronę. Jakoś na dniach będe chciała wykonać jakąś minę dodatkowo do niej, może krzyk albo uśmiech, nie wiem jeszcze;/
Selena Napisano 26 Czerwiec 2015 Autor Napisano 26 Czerwiec 2015 "You're making me angry. You wouldn't like me when I'm angry." Ciri
tr3buh Napisano 27 Czerwiec 2015 Napisano 27 Czerwiec 2015 (edytowane) Ciri moja ulubiona postać z Wiesław The Third, tutaj wygląda jak opętana przez demona :P Edytowane 27 Czerwiec 2015 przez tr3buh
Selena Napisano 29 Czerwiec 2015 Autor Napisano 29 Czerwiec 2015 (edytowane) zmarszczki na nosku chyba dorysowane, bo jak patrze w lustro to mam brzydsze :-) Dolna warga też chyba sie bardziej ściąga przy takim grymasie. wszystko jest ze skana :) więc chyba zależy od noska hehe tutaj screen z zbrusha Edytowane 30 Czerwiec 2015 przez Selena
Selena Napisano 2 Lipiec 2015 Autor Napisano 2 Lipiec 2015 (edytowane) W końcu udało nam się zrobić porządny test animacji twarzy w realtimie główki którą już jakiś czas temu zlołpoliłam :) po drodze nauczyłam się wielu rzeczy które pomogą mi w przyszłym projekcie. Główka ma 6 tys. tris, jedną teksture 4096x4096 na twarz i dwie 1024 (oczy i usta) a także dwa morphy twarzy oparte na skanach. Edytowane 2 Lipiec 2015 przez Selena
Selena Napisano 2 Lipiec 2015 Autor Napisano 2 Lipiec 2015 dzieki za komentarze :) ogólnie na razie jest to darcie gęby bez kontekstu, głównie demonstracja potencjału i realności takich grymasów. Mesh ma dwa morphy, bazowy jest neutralny. Ogólnie teraz chcę zająć się jakąś krótką animacją twarzy opartą na faceshifcie i morphach olaf - taką plastyczną twarz miał nasz kolega:) mi osobiście się to podoba, oczywiście samo przejście jednego morpha w drugi mógłby być lepszy, nad tym też popracuję
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się