Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

oglądam troje prace ze szczerą zazdrością. To jest poziom dużo powyżej szklanego sufitu w który ja walę głową raz po raz.

  • Odpowiedzi 116
  • Wyświetleń 35,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Od początku na tym forum czasu siedzę Twoje prace, i to z nie ukrywaną nutą zazdrości, ale co najważniejsze inspirujące i ciekawe pomysły, wykonanie przednie :)

Napisano
  • Autor

nowa pracka na bazie własnego skana 7 letniej dziewczynki:) obrobiona w zbrushu, włosy zrobione w zbrushu i maxie

IqxCoRk.jpg

 

6lFyAOw.jpg

Napisano

włosy świetnie wyszły. pewnie przez brak SSS myslalem, ze to jakaś wypudrowana 30+ babeczka.

Napisano
  • Autor

tr3buh - macromeshem :)

olaf - tak wyszła troche staro:) ale nie miałam zamiaru też robić z niej faktycznie dzieciątka w tym wieku, 7-latka była basemeshem, bardziej zależało mi na fajnych zmarszczkach i grymasie

dzięki za miłe komentarze

 

dzisiaj przerobiłam sobie naszego skana na model mediumpoly, trochę dodałam detalu aby było ciekawiej, oczy wstawione w photoshopie na szybko, żadnych shaderów tylko screeny z viewportu

 

cały mesh ma 6 tys tris

 

7ZdRNSE.jpg

 

E8YiGO5.jpg

 

hfhC2Ul.jpg

 

kArcHlv.jpg

Edytowane przez Selena

Napisano
  • Autor

hejka, nowa główka:) ostatnio wkręciłam się troche w "wiedzmina 3" i postanowiłam wyrzeźbić własną wersję Ciri, jest to moja ulubiona postać:) jakoś z czasem chciałabym jej dorobić jakąś dodatkową minę np. krzyk

 

wszystko wykonane w zbrushu

 

arNaFKS.jpg

 

YwsXqEe.jpg

Edytowane przez Selena

Napisano

Napiszę szczerze że nie rozumiem sensu wstawiania retuszowanycvh skanów do teczki. Ja wiem że trzeba mieć wiedzę, umiejętnośći i sporo pracy, ale jednak...Rozumiem że się to robi w pracy, wiem że to nie takie łatwe jak się wydaje, wiem że sporo się tak można nauczyć ale jednak, jakoś to do mnie nie przemawia.

Napisano
  • Autor

diabelt właściwie sam odpowiedziałeś sobie na swoje pytanie:) tak jak zauwazyles, obróbka i mixowanie skanów tak aby osiągnąć zamierzony efekt to tez wartościowa umiejętność, i dobrze mieć takie rzeczy w swoim portfolio, natomiast ta główka akurat posiada trzy zeskanowane przeze mnie twarze, zmiksowane w jedną... ogólnie uważam ją jak na razie za najlepszą jaką dotychczas wykonałam jeśli chodzi o techniczną stronę. Jakoś na dniach będe chciała wykonać jakąś minę dodatkowo do niej, może krzyk albo uśmiech, nie wiem jeszcze;/

Napisano
  • Autor

"You're making me angry. You wouldn't like me when I'm angry."

Ciri

 

AjNhvVc.jpg

 

JUM8OOy.jpg

Napisano

Ciri moja ulubiona postać z Wiesław The Third, tutaj wygląda jak opętana przez demona :P

Edytowane przez tr3buh

Napisano
  • Autor
zmarszczki na nosku chyba dorysowane, bo jak patrze w lustro to mam brzydsze :-)

Dolna warga też chyba sie bardziej ściąga przy takim grymasie.

 

wszystko jest ze skana :) więc chyba zależy od noska hehe tutaj screen z zbrusha

zVnN2jh.jpg

Edytowane przez Selena

Napisano
  • Autor

W końcu udało nam się zrobić porządny test animacji twarzy w realtimie główki którą już jakiś czas temu zlołpoliłam :) po drodze nauczyłam się wielu rzeczy które pomogą mi w przyszłym projekcie.

Główka ma 6 tys. tris, jedną teksture 4096x4096 na twarz i dwie 1024 (oczy i usta) a także dwa morphy twarzy oparte na skanach.

 

 

 

Edytowane przez Selena

Napisano
  • Autor

dzieki za komentarze :) ogólnie na razie jest to darcie gęby bez kontekstu, głównie demonstracja potencjału i realności takich grymasów. Mesh ma dwa morphy, bazowy jest neutralny. Ogólnie teraz chcę zająć się jakąś krótką animacją twarzy opartą na faceshifcie i morphach

olaf - taką plastyczną twarz miał nasz kolega:) mi osobiście się to podoba, oczywiście samo przejście jednego morpha w drugi mógłby być lepszy, nad tym też popracuję

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności