Napisano 30 Sierpień 201410 l sama animacja nie robi na mnie zadnego wrazenia, wyglada jak z przed 10 lat
Napisano 30 Sierpień 201410 l nie moge edytowac posta, co za bzdura...... chcialem napisac ze po obejrzeniu making of'a, pelen szacun, pomimo ze animacja mega srednia to kawal dobrej roboty w 2 miesiace w pare osob zrobic cos takiego :)
Napisano 30 Sierpień 201410 l Mi się nawet podobało, modele jak i koncepty z making of'a naprawdę super. Moim zdaniem zawalili trochę postprodukcję można było z tego więcej wycisnąć.
Napisano 31 Sierpień 201410 l Włożyć tyle pracy i tak "zrąbać " oczy i to na zbliżeniach są płaskie bez soczewki , wyglądają jak zwykłe sphery pokryte teksturą .
Napisano 31 Sierpień 201410 l Pewnie sie nie znam, ale zwazywszy, ze to real-time to nie mam problemu z jej oczami. Uwielbiam Ninja Theory, jeden z moich najbardziej ulubionych devow.
Napisano 31 Sierpień 201410 l Mnie się podobało, dla mnie takie rzeczy są nieosiągalne, no i nie dostrzegam błędów o których mówicie, i że wygląda nie jak na dzisiejsze standardy przystało, dla mnie wygląda bardzo dobrze.
Napisano 31 Sierpień 201410 l Fakt, nie real-time per se, tylko zrobione i wyrenderowane w Unrealu. O tym myslalem mowiac realtime;)
Napisano 31 Sierpień 201410 l Oversampling, większe texy i polycount... Czyli strzelam że realtime na mocnym gamingowym PC za 2 lata albo na potworze z dwoma topowymi gpu teraz. Chcialoby sie miec 6 tysi do wydania na same gpu. ;) Tylko szkoda że i tak devsi beda musieli optymalizowac zwykle gry na lapki wiec jedyny plus to AA razy tysiąc i 200 fpsów w fullHD.
Napisano 31 Sierpień 201410 l My tu pitu pitu, a autodesk chce wprowadzic model licencji ala adobe :)
Napisano 31 Sierpień 201410 l Przecież to jest już od jakiegoś czasu. Masz wybór albo subskrypcja albo licencja.
Napisano 31 Sierpień 201410 l Spokojnie w real time można zrobić już dobre oczęta :) , widoczne to jest zwłaszcza przy ujęciach z pół profilu . Animka jako całość robi pozytywne wrażenie zwłaszcza mając świadomość ile to czasu i pracy pożera . Inna sprawa że takie detale mnie ruszają i jest to lekki "odchył" zawodowy , czasami ta przypadłość przeszkadza w oglądaniu animacji lub filmów z efektami CG ;).
Napisano 1 Wrzesień 201410 l Makak, Azbesty- Nie chodzi o Maya LT tylko o wszystkie programy ADSK. Pełna majka, 3dsmax, CADy. Nie bedzie mozna juz w ogole kupic wersji pudelkowych, beda tylko subskrybcje. Na razie to domysły, szczegóły poznamu w tym miesiacu.
Napisano 1 Wrzesień 201410 l ****** ****, czy jest jakis moderator na sali? EDIT: n-pigeon Czasem jest, czasem nie ma. Jak nie ma, to pod każdym postem znajduje się przycisk raportowania, dzięki niemu otrzymujemy powiadomienia na maila. ;) Edytowane 1 Wrzesień 201410 l przez n-pigeon
Napisano 1 Wrzesień 201410 l Heh, dobrze ze chociaz Monio zalapal. Wciaz zapominam, ze to internety i kazdy na starcie ma cie za debila :(
Napisano 1 Wrzesień 201410 l Makak, Azbesty- Nie chodzi o Maya LT tylko o wszystkie programy ADSK. Pełna majka, 3dsmax, CADy. Nie bedzie mozna juz w ogole kupic wersji pudelkowych, beda tylko subskrybcje. Na razie to domysły, szczegóły poznamu w tym miesiacu. Przelała sie czara goryczy. Zegnaj desko, witaj flądro.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto