Dav Napisano 30 Sierpień 2014 Share Napisano 30 Sierpień 2014 Pełna treść: Hellblade - cinematic + "Making of" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 30 Sierpień 2014 Share Napisano 30 Sierpień 2014 sama animacja nie robi na mnie zadnego wrazenia, wyglada jak z przed 10 lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 30 Sierpień 2014 Share Napisano 30 Sierpień 2014 nie moge edytowac posta, co za bzdura...... chcialem napisac ze po obejrzeniu making of'a, pelen szacun, pomimo ze animacja mega srednia to kawal dobrej roboty w 2 miesiace w pare osob zrobic cos takiego :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thecrev Napisano 30 Sierpień 2014 Share Napisano 30 Sierpień 2014 Mi się nawet podobało, modele jak i koncepty z making of'a naprawdę super. Moim zdaniem zawalili trochę postprodukcję można było z tego więcej wycisnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zeet Napisano 31 Sierpień 2014 Share Napisano 31 Sierpień 2014 Włożyć tyle pracy i tak "zrąbać " oczy i to na zbliżeniach są płaskie bez soczewki , wyglądają jak zwykłe sphery pokryte teksturą . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 31 Sierpień 2014 Share Napisano 31 Sierpień 2014 Pewnie sie nie znam, ale zwazywszy, ze to real-time to nie mam problemu z jej oczami. Uwielbiam Ninja Theory, jeden z moich najbardziej ulubionych devow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reynevan Napisano 31 Sierpień 2014 Share Napisano 31 Sierpień 2014 Polskie lepsze Mniejsza z tym ze to nie rt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2013 Napisano 31 Sierpień 2014 Share Napisano 31 Sierpień 2014 Mnie się podobało, dla mnie takie rzeczy są nieosiągalne, no i nie dostrzegam błędów o których mówicie, i że wygląda nie jak na dzisiejsze standardy przystało, dla mnie wygląda bardzo dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 31 Sierpień 2014 Share Napisano 31 Sierpień 2014 to chyba nie jest real time, tylko assety z real time'u Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monio Napisano 31 Sierpień 2014 Share Napisano 31 Sierpień 2014 W 2 miesiące? Mega szacun! No i to jest realtime na Unrealu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 31 Sierpień 2014 Share Napisano 31 Sierpień 2014 Fakt, nie real-time per se, tylko zrobione i wyrenderowane w Unrealu. O tym myslalem mowiac realtime;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monio Napisano 31 Sierpień 2014 Share Napisano 31 Sierpień 2014 Oversampling, większe texy i polycount... Czyli strzelam że realtime na mocnym gamingowym PC za 2 lata albo na potworze z dwoma topowymi gpu teraz. Chcialoby sie miec 6 tysi do wydania na same gpu. ;) Tylko szkoda że i tak devsi beda musieli optymalizowac zwykle gry na lapki wiec jedyny plus to AA razy tysiąc i 200 fpsów w fullHD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 31 Sierpień 2014 Share Napisano 31 Sierpień 2014 My tu pitu pitu, a autodesk chce wprowadzic model licencji ala adobe :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
makak Napisano 31 Sierpień 2014 Share Napisano 31 Sierpień 2014 Przecież to jest już od jakiegoś czasu. Masz wybór albo subskrypcja albo licencja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zeet Napisano 31 Sierpień 2014 Share Napisano 31 Sierpień 2014 Spokojnie w real time można zrobić już dobre oczęta :) , widoczne to jest zwłaszcza przy ujęciach z pół profilu . Animka jako całość robi pozytywne wrażenie zwłaszcza mając świadomość ile to czasu i pracy pożera . Inna sprawa że takie detale mnie ruszają i jest to lekki "odchył" zawodowy , czasami ta przypadłość przeszkadza w oglądaniu animacji lub filmów z efektami CG ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monio Napisano 1 Wrzesień 2014 Share Napisano 1 Wrzesień 2014 Makak, Azbesty- Nie chodzi o Maya LT tylko o wszystkie programy ADSK. Pełna majka, 3dsmax, CADy. Nie bedzie mozna juz w ogole kupic wersji pudelkowych, beda tylko subskrybcje. Na razie to domysły, szczegóły poznamu w tym miesiacu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 1 Wrzesień 2014 Share Napisano 1 Wrzesień 2014 (edytowane) ****** ****, czy jest jakis moderator na sali? EDIT: n-pigeon Czasem jest, czasem nie ma. Jak nie ma, to pod każdym postem znajduje się przycisk raportowania, dzięki niemu otrzymujemy powiadomienia na maila. ;) Edytowane 1 Wrzesień 2014 przez n-pigeon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Traitor Napisano 1 Wrzesień 2014 Share Napisano 1 Wrzesień 2014 Swietne sa te mikro ruchy na twarzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 1 Wrzesień 2014 Share Napisano 1 Wrzesień 2014 Heh, dobrze ze chociaz Monio zalapal. Wciaz zapominam, ze to internety i kazdy na starcie ma cie za debila :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reynevan Napisano 1 Wrzesień 2014 Share Napisano 1 Wrzesień 2014 Makak, Azbesty- Nie chodzi o Maya LT tylko o wszystkie programy ADSK. Pełna majka, 3dsmax, CADy. Nie bedzie mozna juz w ogole kupic wersji pudelkowych, beda tylko subskrybcje. Na razie to domysły, szczegóły poznamu w tym miesiacu. Przelała sie czara goryczy. Zegnaj desko, witaj flądro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się