Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

teraz zobaczylem ze odpisales Pionier i uzumakishadow

w robocie uzywam maksa wiec tak przesiadka z maksa i troche z mayi i xsi ;)

 

tear of znalem ale bardziej mi chodzilo o to co zalinkowal gryzon, jak mam zunwrapowane uvalki , zaznaczam sobie kilka edgy( tam gdzie maja byc seamy) deatachuje i robie relaksa wiec tear off nie do konca sie tu sprawdza

 

Pionier firefox mi krzyczy ze twoj link to jest jakas niezaufana strona

 

uzumakishadow eterea uv tools musze obadac dokladniej - troche tam opcji jest

 

obaczajam teraz malowanie tesktur w modo i kurde troche mam problemy z wydajnoscia malowania po uvalkach, do samego malowania zastanawiam sie tez nad mudboxem , w subskrypcji 10 euro miesiecznie

 

probowaliscie sculpowac cos w modo?, zrobilem sobie test szybki wczoraj i przy ok 700k facow sredniego laga mialem, a przy ok 3,1 mln juz jest bardzo duzy lag a czasem jednak te miliony facow sie przydaja, w zbrushu smiga wszystko ladnie wiec modo do sculpowania czegos bardziej skomplikowanego na razie odpada

  • Odpowiedzi 62
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Pionier firefox mi krzyczy ze twoj link to jest jakas niezaufana strona

Jesli to byl link do strony luxology to to jest normalne, czesc linkow dziala po prostu na starej domenie.

 

 

uzumakishadow eterea uv tools musze obadac dokladniej - troche tam opcji jest

Warto sledzic watek tego skryptu, ostatnio Cristobal (autor) cos tam planuje dodac do prostowania zdaje sie mocno pokrzywionych uvek.

 

obaczajam teraz malowanie tesktur w modo i kurde troche mam problemy z wydajnoscia malowania po uvalkach, do samego malowania zastanawiam sie tez nad mudboxem , w subskrypcji 10 euro miesiecznie

 

probowaliscie sculpowac cos w modo?, zrobilem sobie test szybki wczoraj i przy ok 700k facow sredniego laga mialem, a przy ok 3,1 mln juz jest bardzo duzy lag a czasem jednak te miliony facow sie przydaja, w zbrushu smiga wszystko ladnie wiec modo do sculpowania czegos bardziej skomplikowanego na razie odpada

 

 

Tak na luzie okolo 10mln poly w multiresie baza jakies 10tys (no bo chyba nie zageszczasz recznie do tych 3 mln nie?). Pro tip: w oddaleniu gdy widzisz caly obiekt a robisz na wyzszym levelu to bedzie maly lag, rada - przybliz widok do miejsca gdzies dodajesz detal.

 

Malowanie na uvkach (jakies proste bez np. image inka) tez generalnie bezproblemowo na podobnym modelu choc w tym zakresie fajnie by bylo gdyby cos poprawili. Ale na modelu smiga to malowanie raczej bezproblemowo - ten sam tip, na zblizeniu dziala lepiej.

 

Pozdro

 

PS. O nie wiedzialem ze mud jest za 10 baksow w subskrypcji, najs.

Edytowane przez uzumakishadow
Napisano

no wlasnie 3 mln na multiresie

malowanie na samym modelu daje rade na razie, zobaczymy jak bede mial jakies bardziej skomplikowane modele, ale wiadomo ze Mari to to nie jest;)

 

dzieki za te tipy!

 

pzdr.

Napisano

lazySelect obadam w domu Pionier ale pamietam ze probowalem jakas wersje kiedys i cos nie chcialo mi sie odpalic wogole

obadam

Napisano

Pionier lazy select dziala!:) dzieki!

Napisano

dzięki za posty, odniosę się do nich za jakiś czas jak będę miał więcej czasu.

 

Poki co mam takie pilne pytanie czy jest w modo taka opcja jak tu:

z poziomu reto-po?

RMB + topology pen zdaje sie nie jest w stanie tego zrobic?

Napisano

Cześć. Zależy o jaką akcję dokładnie pytasz.(Topology Pen) Extrude jednego polygona zrobisz za pomocą shift+LMB. Natomiast taki radialny extrude loop działa ale.... no właśnie nie rozciąga wszystkich edgeów względem normalnych na boki. Ja to realizuję za pomocą Topology Pen - shift+MMB. splituje mi loopa a potem rociągam ręcznie na boki wszystko.

Napisano

Da się coś podobnego uzyskać narzędziem edge extend (skrót - z) a w nim haul ustawione na local offsets, oraz wlaczonym constrain to background w trybie point. Wszystko można zrobić z taba Topo, bez latania po menusach.

Napisano

Czy istnieje w modo narzędzie będące odpowiednikiem "Space loop Tool" z 3dsmax'a?

Chodzi mi o możliwość wyrównania odległości między edgami w możliwie najszybszy sposób.

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności