Gość e=mc^2 Napisano 14 Styczeń 2015 Napisano 14 Styczeń 2015 teraz zobaczylem ze odpisales Pionier i uzumakishadow w robocie uzywam maksa wiec tak przesiadka z maksa i troche z mayi i xsi ;) tear of znalem ale bardziej mi chodzilo o to co zalinkowal gryzon, jak mam zunwrapowane uvalki , zaznaczam sobie kilka edgy( tam gdzie maja byc seamy) deatachuje i robie relaksa wiec tear off nie do konca sie tu sprawdza Pionier firefox mi krzyczy ze twoj link to jest jakas niezaufana strona uzumakishadow eterea uv tools musze obadac dokladniej - troche tam opcji jest obaczajam teraz malowanie tesktur w modo i kurde troche mam problemy z wydajnoscia malowania po uvalkach, do samego malowania zastanawiam sie tez nad mudboxem , w subskrypcji 10 euro miesiecznie probowaliscie sculpowac cos w modo?, zrobilem sobie test szybki wczoraj i przy ok 700k facow sredniego laga mialem, a przy ok 3,1 mln juz jest bardzo duzy lag a czasem jednak te miliony facow sie przydaja, w zbrushu smiga wszystko ladnie wiec modo do sculpowania czegos bardziej skomplikowanego na razie odpada
uzumakishadow Napisano 15 Styczeń 2015 Napisano 15 Styczeń 2015 (edytowane) Pionier firefox mi krzyczy ze twoj link to jest jakas niezaufana strona Jesli to byl link do strony luxology to to jest normalne, czesc linkow dziala po prostu na starej domenie. uzumakishadow eterea uv tools musze obadac dokladniej - troche tam opcji jest Warto sledzic watek tego skryptu, ostatnio Cristobal (autor) cos tam planuje dodac do prostowania zdaje sie mocno pokrzywionych uvek. obaczajam teraz malowanie tesktur w modo i kurde troche mam problemy z wydajnoscia malowania po uvalkach, do samego malowania zastanawiam sie tez nad mudboxem , w subskrypcji 10 euro miesiecznie probowaliscie sculpowac cos w modo?, zrobilem sobie test szybki wczoraj i przy ok 700k facow sredniego laga mialem, a przy ok 3,1 mln juz jest bardzo duzy lag a czasem jednak te miliony facow sie przydaja, w zbrushu smiga wszystko ladnie wiec modo do sculpowania czegos bardziej skomplikowanego na razie odpada Tak na luzie okolo 10mln poly w multiresie baza jakies 10tys (no bo chyba nie zageszczasz recznie do tych 3 mln nie?). Pro tip: w oddaleniu gdy widzisz caly obiekt a robisz na wyzszym levelu to bedzie maly lag, rada - przybliz widok do miejsca gdzies dodajesz detal. Malowanie na uvkach (jakies proste bez np. image inka) tez generalnie bezproblemowo na podobnym modelu choc w tym zakresie fajnie by bylo gdyby cos poprawili. Ale na modelu smiga to malowanie raczej bezproblemowo - ten sam tip, na zblizeniu dziala lepiej. Pozdro PS. O nie wiedzialem ze mud jest za 10 baksow w subskrypcji, najs. Edytowane 15 Styczeń 2015 przez uzumakishadow
Gość e=mc^2 Napisano 15 Styczeń 2015 Napisano 15 Styczeń 2015 no wlasnie 3 mln na multiresie malowanie na samym modelu daje rade na razie, zobaczymy jak bede mial jakies bardziej skomplikowane modele, ale wiadomo ze Mari to to nie jest;) dzieki za te tipy! pzdr.
Gość e=mc^2 Napisano 15 Styczeń 2015 Napisano 15 Styczeń 2015 lazySelect obadam w domu Pionier ale pamietam ze probowalem jakas wersje kiedys i cos nie chcialo mi sie odpalic wogole obadam
Pionier Napisano 22 Styczeń 2015 Autor Napisano 22 Styczeń 2015 dzięki za posty, odniosę się do nich za jakiś czas jak będę miał więcej czasu. Poki co mam takie pilne pytanie czy jest w modo taka opcja jak tu: z poziomu reto-po? RMB + topology pen zdaje sie nie jest w stanie tego zrobic?
gryzon Napisano 22 Styczeń 2015 Napisano 22 Styczeń 2015 Cześć. Zależy o jaką akcję dokładnie pytasz.(Topology Pen) Extrude jednego polygona zrobisz za pomocą shift+LMB. Natomiast taki radialny extrude loop działa ale.... no właśnie nie rozciąga wszystkich edgeów względem normalnych na boki. Ja to realizuję za pomocą Topology Pen - shift+MMB. splituje mi loopa a potem rociągam ręcznie na boki wszystko.
uzumakishadow Napisano 22 Styczeń 2015 Napisano 22 Styczeń 2015 Da się coś podobnego uzyskać narzędziem edge extend (skrót - z) a w nim haul ustawione na local offsets, oraz wlaczonym constrain to background w trybie point. Wszystko można zrobić z taba Topo, bez latania po menusach.
Pionier Napisano 1 Kwiecień 2015 Autor Napisano 1 Kwiecień 2015 Elo po dłuższej przerwie, poczyniłem ostatnio parę projektów już w całości na modo, oto jeden z nich, do galerii za mało ale tutaj czemu nie: http://www.peterkolus.com/#/dnb-frontpage/ mam nadzieje ze ujdzie ;) pozdr, P.
Pionier Napisano 2 Kwiecień 2015 Autor Napisano 2 Kwiecień 2015 Dzieki, fajnie ze Ci sie podoba ;) Pozdrawiam, P.
piechur Napisano 8 Styczeń 2016 Napisano 8 Styczeń 2016 Czy istnieje w modo narzędzie będące odpowiednikiem "Space loop Tool" z 3dsmax'a? Chodzi mi o możliwość wyrównania odległości między edgami w możliwie najszybszy sposób. Z góry dziękuję za odpowiedź.
Reanimator Napisano 8 Styczeń 2016 Napisano 8 Styczeń 2016 Nie probowalem ale strzelam, ze jakas kombinacja ze snapem, np grid ustalony konkretnt. Sa tez na pewno skrypty, latwo wygooglac.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się