Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czesc, cos tam ostatnio sobie wydziubalem na najswiezsza paczke Goverdose ( www.goverdose.com )

 

Scena budowana i renderowana w najbardziej stabilnym systemie :)

 

XSI + Arnold + Nuke

 

Ciezko sie robilo ten kawalek, z powodu wieszkej ilosci smiechu niz samej pracy. :)

 

Mam nadzieje ze poprawi Wam humor, tak jak poprawia mi :)

 

 

 

 

FIN_JABBA_WIN.jpg

  • Confused 1
  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hej Marcin,

 

Fajnie to pociagnales do konca, dobry detal z dodadniem wiekszej ilosci obiektow ktore udalo sie zgrabnie poustawiac.

Ps. W odbiciach jest jakas hdrka, right? Ze to tak fajnie wyszlo zeby ten..?

 

Pozdro,

P.

Napisano

Siemasz Tomek :D Tak Hdri ( z include objects / lightlinked na aucie ) + 2 Quady + 1 spot + AiSky do odbic na calej reszcie. :) postaram sie w wolnym czasie zrobic jakis breakdown szybki jak macie ochote. :)

 

W aucie odbija sie jeszcze lozeczko dla dziecka ( takie wiesz... male wiezienie dla 2 latka ) i stad niektore paseczki w odbiciach. Samo lozeczko jest poza kadrem ,ale robi robote :)

Napisano

Bardzo to przyjemne. Bardzo chętnie bym zobaczył jakiegoś WIPa z tego.

 

Jedyna krytyka to troszkę sztywnie wyglądający szturmowcy w tej samej pozie. Chociaż może taka była idea żeby trzymać tą samą pozę. Ja bym jednak minimalnie to poruszył.

Napisano

swietne, ja mam tylko jedna uwage, szkoda ze jabba jest tak bardzo zblurowany, mogl by byc blizej kamery albo mniej blura mogl by miec,

 

tak to super, usmialem sie po pachy xD

Napisano

Genialna praca. Ale również wydaje mi się, że samo ujęcie mogłoby bliżej pokazywać postacie. Trzeba oglądać w dużej rozdzielczości, aby zobaczyć pewne detale.

 

Ale jedna z lepszych prac które tutaj ostatnio widziałem.

 

Sent from my mobile phone

Napisano (edytowane)
Bardzo to przyjemne. Bardzo chętnie bym zobaczył jakiegoś WIPa z tego.

 

Jedyna krytyka to troszkę sztywnie wyglądający szturmowcy w tej samej pozie. Chociaż może taka była idea żeby trzymać tą samą pozę. Ja bym jednak minimalnie to poruszył.

 

Wipek bedzie, tylko musze ugrac troche czasu na dniach :)

 

Specjalnie sa sztywni , bo chialem zeby wygladali jak takie zabawki co im tylko rece mozna wyginac w bardzo prosty i ograniczony sposob ( stad tez " doczepiane " bronie ). Ale masz racje. pozy moglbym troche zroznicowac.

 

- - - Połączono posty - - -

 

swietne, ja mam tylko jedna uwage, szkoda ze jabba jest tak bardzo zblurowany, mogl by byc blizej kamery albo mniej blura mogl by miec,

 

tak to super, usmialem sie po pachy xD

 

Jabba wpadl jako ostatni :) i raczej chcialem , zeby to bylo cos na zasadzie ... "O tam jest Jabba jeszcze" :D

 

- - - Połączono posty - - -

 

Ogromne dzieki za froncika Panowie :) I za komenty :)

Edytowane przez ArturSzymczak
Napisano
Super smacznie to wygląda !!!

 

Ile czasu to się renderowało w Arnold i na jakim sprzęcie?

 

 

i7-2600K / 16gb RAM

 

w rozdz. 3000X1200... okolo 1hr : 15 min bez DOFa w Arnim. Z Calkiem srogimi nastawami.

 

Z DOFem w Arnoldzie 2X dluzej a efekt byl identyczny, wiec koniec koncow DOF polecial w Nuku. Z racji wiekszej kontroli po renderze.

 

Nie przejmowalem sie czasami renderow zbytnio , gdyz na ta pracke mialem sporo czasu.

Napisano

o to ciekawe że z dofem tyle czasu więcej potrzeba na renderingw arnoldzie. tego się nie spodziewałem. W sumie w cycles/octane czasy są bardzo zbliżone.

 

Dobra ciekawostka dzięki. Scenka mega!

Napisano
Gratki stary bardzo bardzo fajne. Ponekam cie kiedys o hiresa do wydruku ;)

 

 

Staaaszeeeeek :) Dzieki bardzo :) Jak najbardziej!! ... Highresa tez mam ;) Pozdrowienia dla Ciebie, rodzinki i Daniela... :) dawaj znac to podrzuce ;)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności