Skocz do zawartości

Revrite


revrite

Rekomendowane odpowiedzi

Coraz lepiej :) fajny malarski styl Ci się wyrabia. Mogę się przyczepić tylko do drobnego błędu w perspektywie głowy dziewczyny, przez co wygląda jak by jej kawałka brakowało ;) Popraw to i będzie miodzio

hd37rUz.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super prace ;)! Fajnie, że robisz studia z natury na lapku (szacun za noszenie 17' lapka + tabletu L), Daje to bardzo fajne efekty, kolory są żywe i jakoś wszystko ładnie siedzi, aż chce się samemu spróbować ;)!

 

Bardzo mi sie podoba Twój "Futuristic Rider Suit", taki retro-futurystyczny klimat - MNIAM!

 

Rysujesz dużo postaci i wychodzą Ci one super. Ale jeżeli chodzi o jakieś environmenty to idzie ciut gorzej. Plany za bardzo się zlewają.

Staraj sie sprawdzać pracę na walorach, dzielić ją na plany i trochę pobaw się perspektywą powietrzną :). To tak na szybko co mi przyszło do głowy.

 

zrobiłem szybki overpaint mam nadzieje ze sie przyda :)

 

a2nd_by_sebel-db1siq7.gif

 

 

 

 

 

robert_rejmak_c4_by_sebel-db1siq4.gif

 

 

 

 

 

 

7_by_sebel-db1siq0.gif

 

Pozdrawiam! Ciśnij dalej !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybaczcie, ze poprzednie linki padły ale coś skiepściłem na dropboxie i nie mam siły podmieniać tego wszystkiego, większość prac jest na artstation od najnowszej do universitystudies january.

 

Sebel, dzięki za Overpainty, faktycznie enviro robię troche zbyt płaskie, postaram się wprowadzić w nastepne wiecej przestrzeni

Tym czasem czas na jakiś nowy stuff z marca, ustawie w miare chronologicznie od najstarszego do najnowszego

 

Praktycznie wszystko było z natury,

Jak zawsze byłbym wdzięczny za jakieś rady lub podzielenie się wrażeniami :)

 

robert-rejmak-1sprite.jpg?1490805393

robert-rejmak-1mod.jpg?1490805169

robert-rejmak-3h.jpg?1490805138

robert-rejmak-0903a2.jpg?1490805162

robert-rejmak-1301-c.jpg?1490805148

robert-rejmak-6mn.jpg?1490805181

robert-rejmak-15032017final.jpg?1490805126

robert-rejmak-1zxc.jpg?1490805123

robert-rejmak-5qwe.jpg?1490805103

robert-rejmak-1mix.jpg?1490805052

robert-rejmak-5.jpg?1490805084

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super prace :)! Fajnie jest zobaczyć jak rysujesz coś innego niż studia z natury, naprawdę przyjemnie się ogląda te fantasy.

 

Tylko jedna rzecz zwróciła moją uwagę, postacie wydają się być sztywne, jakby upozowane manekiny, brakuje im takiej miękkości i naturalności, poczucia ciężaru. Nie mam pojęcia jak to dobrze opisać i jak temu ewentualnie zaradzić. Może jakies gesture drawings ?

 

może to za bardzo skrajny przykład ale:

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/eb/74/1b/eb741b33148d6fd04e1d3c152de21f99.jpg

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/a1/75/47/a175475e0dd228ca6e36804f76c64a35.jpg

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/1c/d8/29/1cd82912b85b462b8626d8400fa2cdb2.jpg

 

tutaj pomimo tego, że są to tylko linie postać jakoś siedzi i wydaje się być żywa. Linie się dopełniają. U Ciebie podświadomość mi podpowiada, że coś jest nie tak, że to nie są ludzie tylko manekiny.

 

Ale i tak, szacun! Super arty i czekam na więcej bo strasznie lubie ogladać Twoje prace ;).

Pozdrawiam :)!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej Revrite, powiem ci, że mam mieszane uczucia z tymi pracami twoimi:D Niektóre z nich są mega dobre i siedzą po prostu jak u prosów- np. te renifery wyglądają jak ze zdjęcia. Większość conceptów też jest niezła i całkiem dobrze wykonana. Natomiast niektóre prace mają takie błędy, że wyglądają jak od jakiegoś innego artysty. Masz duży rozstrzał pod względem jakości. Dobrze u ciebie siedzi walor i jakieś operowanie światłem - tu widać, że masz pojęcie. Natomiast tak jak pisał ci ktoś wcześniej pracom brakuje takiego dynamizmu i wygląda to sztucznie. Szczególnie widoczne to jest przy postaciach właśnie. Polecam porobić sobie jakieś takie gesture studies, szybkie szkice itd żeby złapać trochę tego luzu. Wrzucam ci podmalówkę tego ostatniego- delikatna zmiana póz a praca wygląda realistyczniej a postacie nie jak manekiny. Używaj więcej refek i obracaj częściej ekran horyzontalnie a będziesz unikał wielu błędów. Generalnie widać postępy i ciężką pracę jaką wkładasz. Jest naprawdę ok- nie zrażaj się bo jak poprawisz te proste błędy tak naprawdę to możesz prace wynieść 2 poziomy wyżej. Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki rymin, nie zrażam się, uważam, że Twoje uwagi są w pełni słuszne i uzasadnione, również widzę sztywność ale chyba czasem zbyt skupiam się na innych rzeczach licząc, że przejdzie to niezauważone, a niestety nigdy tak nie jest. Postaram się teraz skupić na dynamice jeżeli będę mieć okazje :) No i poćwiczę figure drawing by postacie nie były kołkowate. Twój overpaint również przypadł mi do gustu.

 

 

robert-rejmak-whisp-as.jpg?1508270975

martwa natura z uczelni

EpB8JVF.jpg

 

edit: Bylbym tez wdzieczny gdyby ktos komentujacy chcial podlinkowac prace mojego autorstwa, ktore najbardziej mu leżą czy coś, bo chciałbym powoli składać jakieś portfolio i jestem ciekaw, które prace najbardziej zasługują by się w nim znaleźć, z góry dziękuje

Edytowane przez revrite
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

edit: Bylbym tez wdzieczny gdyby ktos komentujacy chcial podlinkowac prace mojego autorstwa, ktore najbardziej mu leżą czy coś, bo chciałbym powoli składać jakieś portfolio i jestem ciekaw, które prace najbardziej zasługują by się w nim znaleźć, z góry dziękuje

 

A do kogo będzie adresowane to portfolio? Jaki sobie stawiasz cel? Które umiejętności dzięki pracom w portfolio chcesz pokazać?

Rozumiesz... Taka analogia - gdybyś chciał zostać raperem, to stworzenie portfolio ukazujące perfekcyjną grę na kontrabasie i żywiołowe przygrywki na dudach niekoniecznie przekonałoby menedżera muzycznego, że warto w Ciebie zainwestować czas i pieniądze.

Mógłbyś dodać jako materiał bonusowy, żeby pokazać swoją wszechstronność, ale główną linią tematyczną powinien być materiał ukazujący Twoje umiejętności w zakresie, który będzie oczekiwany w codziennej twórczości.

Mam przekonanie graniczące z pewnością, że w jakiejkolwiek działalności artystycznej (i nie tylko artystycznej) sprawy będą wyglądały podobnie. Nikt nie będzie tracił czasu na domysły, co ten gość potrafi namalować/narysować, o ile nie pokażesz prac dotyczących dokładnie tego, czego będzie się od Ciebie oczekiwać.

Krótko mówiąc - w portfolio umieściłbym przede wszystkim prace dotyczące działalności, do której aspirujesz. Dobre technicznie prace z innych dziedzin - jako bonus.

 

Jako ogólny komentarz do galerii - masz już bazę malarską. Szczególnie prace z natury są fajne, niezłe operowanie światłem. Kiedy przeglądałem na telefonie zrobiłem małe "wow", w dużym formacie nie są aż tak przekonujące, ale wciąż bardzo dobre.

Niemniej - myślę, że na tym etapie warto zainwestować bardziej w rozwój umiejętności cyfrowych.

 

Pewnie zostanę zakrzyczany, ale mam do gdzieś:

Spróbuj kontrolnie wrócić do technik, którymi posługiwałeś się na początku galerii i zobaczyć, czy TERAZ będzie to dobrze wyglądało ;)

Sam jestem ciekaw.

 

PS. Oglądałeś tutoriale z gumroad, wrzucane przez tuzów CA?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SBT77, zamiast pisać taki oczywisty wywód mógłbyś jednak poświęcić połowę tego czasu na obserwacje i odpowiedziałbyś sobie sam kierując się logiką. Chodzi mi o pozycje 2D Illustrator. Dziękuję, że poradziłeś mi umieścić w portfolio najlepsze prace, to dużo dla mnie znaczy.

 

Nie rozumiem wiadomości "PS". Oglądam sporo tutoriali, ale nie wiem o jakie konkretnie Ci chodzi.

 

Idąc za Twoją namową jednak zrobiłem coś używając fotek jak dawniej, jest to jeszcze work in progress.

Z3joRfQ.jpg

 

moja ostatnia karta do karcianki

robert-rejmak-skrytobojstwo-as.jpg?1508338670

 

autoportret

robert-rejmak-autop.jpg?1508396560

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko, działam w dobrej wierze i próbuję pomóc, ale wychodzi jak zwykle :)

Wybacz mój mentorski ton przemądrzałego smerfa ważniaka, mam tak od przedszkola i na tym etapie życia zdążyłem już wrzucić to do przegródki z napisem "rzeczy niezwalczalne" ;) Niechcący, nie umiem inaczej.

 

Gdybym miał wybrać prace pod kątem portfolio, to chyba byłoby to mniej więcej tak:

Główne folio:

https://cdnb.artstation.com/p/assets/images/images/006/530/127/large/robert-rejmak-boginiias2.jpg?1499289400

https://cdna.artstation.com/p/assets/images/images/006/367/020/large/robert-rejmak-interventionv2.jpg?1498053913

https://cdnb.artstation.com/p/assets/images/images/006/072/371/large/robert-rejmak-spiritwalk.jpg?1495824911

https://cdna.artstation.com/p/assets/images/images/005/713/204/large/robert-rejmak-reindeers.jpg?1493221266

https://cdna.artstation.com/p/assets/images/images/004/956/754/large/robert-rejmak-3v.jpg?1487462500

https://cdnb.artstation.com/p/assets/images/images/004/950/993/large/robert-rejmak-voyager.jpg?1487423350

https://cdnb.artstation.com/p/assets/images/images/004/048/731/large/robert-rejmak-wolfs.jpg?1479828613

https://cdnb.artstation.com/p/assets/images/images/001/764/005/large/robert-rejmak-archer.jpg?1452388201

 

Jak bonus studia:

https://cdnb.artstation.com/p/assets/images/images/004/623/575/large/robert-rejmak-1201-4.jpg?1485088589

https://cdna.artstation.com/p/assets/images/images/004/354/592/large/robert-rejmak-a6mm3.jpg?1482860439

https://cdna.artstation.com/p/assets/images/images/003/075/316/large/robert-rejmak-dziadeg.jpg?1469360796

https://cdnb.artstation.com/p/assets/images/images/003/584/037/large/robert-rejmak-white.jpg?1475262120

https://cdna.artstation.com/p/assets/images/images/003/202/978/large/robert-rejmak-study.jpg?1471001793

https://cdna.artstation.com/p/assets/images/images/003/872/676/large/robert-rejmak-eurasier.jpg?1478117648

 

Tak ja bym dobrał, a ktoś inny może inaczej. Wiesz, to jest kwestia gustu, co kto uważa za dobre. Przy czym ja w tym momencie kierowałem się nie tym co "dobre", ale tym, co moim zdaniem może skłonić kogoś przeszukującego net do tego, żeby zapłacił Ci za zlecenie.

 

Co do tutków, to przeczytałem Twój wątek i widziałem, że pisałeś o jparked. Między innymi tego gościa miałem na myśli, więc wszystko jasne.

Edytowane przez SBT77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SBT77, dziękuję za komentarz i wybór prac, wezmę to pod uwagę :) Nie przejmuj się tamtą odpowiedzią, prawdopodobnie miałem zły dzień. Mogłem przyjąć to łagodniej, dzięki, że nie masz mi tego za złe.

 

Tymczasem wrzucam jakieś nowości. Ostatnio miałem lekko doła twórczego ale już się podnoszę.

 

nadal work in progress

oPS16Vi.jpg

 

szybki szkic

oVEE12t.jpg

 

w.i.p zamowienia

dIxI2dS.jpg

 

uczelnia, martwa

kv0noZK.jpg

 

selfportrait niezbyt udany

OMgPAMo.jpg

 

prawdopodobnie początek nowej serii o starych budynkach

FnEOed0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strasznie fajna ta ostatnia wrzuta, świetny storytelling :D. Człowieka normalnie ciarki przechodzą jak ogląda. Nie jestem specjalistą ale uznałem że też wybiorę kilka prac które mi się szczególnie spodobały.

Jeśli by chodziło o pracę pod ilustratorkę to na pewno ostatnia wrzuta, renifery wnętrze zamku ze względu na klimat Czerwono zielony gość fajnie dopracowana blondynka Coś z dunegon forga 2xcos z dungeon forga

A jeśli chodzi o koncepty to tutaj był mniejszy wybór ;P kosmonauta, bo to przejrzysty projekt "potworne" iteracje no i nieco nadgniła fioletowa babka

 

Nadal pracujesz przy dunegon forge czy projekt już zakończony? ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja będę upierdliwy i się przyczepię:

Mam strasznie problemy z odczytaniem przestrzeni w Twoich ostatnich ilustracjach. Strasznie się piony rozjeżdżają, szczególnie jest to widoczne przy elementach architektonicznych - okiennice w innej perspektywie niż ściany, dachy mające punkty zbiegu grubo powyżej horyzontu wynikającego z ogólnej logiki danego planu, same plany tak namalowane, że każdy ma zbiegi na innym horyzoncie (to akurat możliwe, ale ryzykowne w przedstawieniu). Tańczy mi to wszystko przed oczami.

A szkoda, bo pod względem detalu i renderingu jest fajnie.

 

Może nie mam racji. Mimo wszystko polecę tę listę:

 

No wiesz - "kołowrotki", "sześciany na spad kartki" - tego nigdy za wiele :)

Przestrzeń dobrze jest rozplanować od najprostszych brył, a jeśli nie chcesz tego rysować, to zrób prosty model w sketchupie, który udzieli odpowiedzi na wiele pytań.

 

EDIT:

Pomyślałem, że możesz się poczuć dotknięty zachętą do prostych ćwiczeń. Nie jest moim celem Ci dokuczyć, nie przyczepiłem się też tutaj, do Twojej teczki bez powodu. Uważam, że masz talent (w tym rozumieniu, że jesteś spostrzegawczy, masz bardzo dobre "oko" i szybko się uczysz). Potencjał.

Po prostu tacy ludzie jak Ty muszą od siebie samych wymagać znacznie więcej, czasem wręcz zadręczać ćwiczeniami fundamentalnych zasad, by stały się one ich drugą naturą.

Ja jestem już stary dziad, nie umiałbym namalować jednej dziesiątej co Ty, ale myślę, że sporo umiem zauważyć, trochę wyniosłem obserwacji przez te lata kiedy śledziłem dokonania innych i sam coś próbowałem dziobać.

Ale Ciebie zachęcam do pracy, bo widać gołym okiem, że masz szanse, więc jej nie zmarnuj.

W razie czego Lidle i Tesco czekają na pracowników, którzy układają serki homogenizowane na półkach. To nie jest śmieszne, serio.

Co do pracy.

Ci, którzy coś osiągnęli, bywali wobec siebie wręcz surowi. Trzeba czasem umieć się zatrzymać i poćwiczyć zupełne podstawy. Nie żeby zrozumieć, ale żeby osiągnąć w nich wysoki poziom.

 

Zobacz - proste szkice walorowe, a jak dobrze określona przestrzeń:

TAD studies

 

Do prac z teksturami zachęcałem, bo widać, że masa osób to robi, a żeby być wobec nich konkurencyjny, też MUSISZ znać ten sposób pracy. Pomaganie sobie 3d, sztuczki photoshopa, te wszystkie pen toole, custom shapy i brushe, gradienty, logika pracy na warstwach itd - tego Cię na malarstwie nie nauczą. Przeciwnie - oni się zamknęli w filozofii "dawne = dobre", co rynkowo jest wręcz przeciwskuteczne.

 

Natomiast to oczywiście nie zwalania z rozumienia i stosowania podstawowych zasad - proporcje, perspektywa, walor, kompozycja. Wielu ludzi ćwiczy to osobno - robią kompozycyjki (thumbnaile), studia walorowe, wykreślają perspektywę. Malowanie starych, nagich ludzi jest ok, malowanie koleżanek z pracowni jeszcze fajniejsze, martwe dużo uczą - ok! Ale cały czas trzeba też mielić strukturę, która siedzi pod tym. Czyli anatomię, ułożenie brył w perspektywie, rozkład cieni z prostej geometrii. Nawet jeśli jest już dobrze, to nie znaczy, że nie może być lepiej.

Edytowane przez SBT77
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kazikowy, dzięki za selekcję :) Wychodzi na to, ze muszę niedługo przestawić się bardziej na concept art, bo w tym mocno kuleje. Przy Dungeon Forge już nie pracuje i nie wiem czy prace się skończyły.

 

 

SBT77, spokojnie, za 1 razem trafiłeś po prostu na zły nastrój, co się zdarza, rzadko ale jednak. Zgadzam się z tobą i twoimi spostrzeżeniami, faktycznie mam problem z przestrzenią i punktami zbiegu, o ile czasami to jest celowe, że np ramy okien czy te domy są lekko pochyłe to niestety częściej jest to nieplanowane i co gorsza niezauważane przeze mnie. I to dobrze, że jest ktoś kto mi o tym przypomina, zawsze lepiej reagowałem na te "krytyczne" porady, o ile uznawałem je za sensowne. Masz też racje z podstawami bo także czuję ich brak niekiedy, gdy nie wiem jak rozwiązać jakiś problem. Gdzieś już w głowie narodził się plan poćwiczenia podstaw 3d, by robić sobie takie podstawy, do overpaintów. W Liceum ogarnąłem podstawy sketch-upa ale nie wiem czy on wystarczy, mam jeszcze 3d coat no i blender, ale w nich jeszcze nie grzebałem zbytnio. Z tym malarstwem poniekąd masz racje, chociaż ja widzę jeszcze u nas wydziałową manierę typu-"Fajne rzeczy, ale to nie to samo co na płótnie", może za jakiś czas to się zmieni.

 

co do teczki

 

Skończona "Infekcja"

IiArAgr.jpg, nadal nie jestem zadowolony z budynku w tle no ale mniejsza.

 

Martwa z zajęć

ELsvY58.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można wiedzieć, ile czasu Ci dano na wykonanie tego art-testu? Nie wiem ile jeszcze posiedzę w obecnej robocie, ale pewnie wkrótce też czeka mnie robienie takich art-testów do firm, ale mi to tworzenie pod taką presją zawsze wychodzi pięć razy gorzej niż na luzie, muszę się nauczyć pracować szybciej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio prowadzę na boku mały art-directing dla jednej gry i powiem Tobie, że brak feedbacku to normalna rzecz niestety. Jest to trudne i czasochłonne więc u kandydatów się odpuszcza. Od tego sa fora. Na pewno słabo pokazałeś się ze strony zarządzania detalami i kompozycji. To są rzeczy, które wymagają dużo pracy z art-directorem więc pewnie mieli kogoś sprawniejszego w tym obszarze. Kolor, światło i perspektywa też na minus ale to łatwiej się koryguje u artystów.

 

muszę się nauczyć pracować szybciej

Jeżeli mogę coś poradzić - lepiej skupić sie na podstawach - światło, kompozycja i kolor. Rzuć okiem na speedy biglebowskiego tu na forum, bedziesz wiedział jak należy ogarnąć elementy na początku - reszta to tylko dłubanie.

Edytowane przez olaf
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tym razem personale.

 

Wracam do podstaw i staram się je powoli nadrabiać. Czyli rysunek i jego swoboda.

8fhywYy.jpg

4yakOXw.jpg

66ruiiS.jpg

BIjkjbI.jpg

 

Na razie wiem, że przede mną dokładniejsza nauka dłoni i ogólnego ułożenia ciała, mięśni i proporcji :).

Opinie i porady mile widziane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności