revrite Napisano 31 Styczeń 2017 Autor Napisano 31 Styczeń 2017 (edytowane) mysle, ze czas sie juz wyrwac troszke z tego "comfort zone" i nastepne prace, nawet jezeli z uczelni to postaram sie bardziej szaleć Edytowane 31 Styczeń 2017 przez revrite
Graft Napisano 18 Luty 2017 Napisano 18 Luty 2017 Coraz lepiej :) fajny malarski styl Ci się wyrabia. Mogę się przyczepić tylko do drobnego błędu w perspektywie głowy dziewczyny, przez co wygląda jak by jej kawałka brakowało ;) Popraw to i będzie miodzio
revrite Napisano 24 Luty 2017 Autor Napisano 24 Luty 2017 Dziex Graft, faktycznie jest widziana zbyt od góry, chociaż wg mnie to nie jest aż tak rzucające się w oczy jakieś cosie, nic konkretnego raczej:
revrite Napisano 6 Marzec 2017 Autor Napisano 6 Marzec 2017 (edytowane) takie o cosie, niektóre to wipy, modele na zywo: Edytowane 6 Marzec 2017 przez revrite
sebel Napisano 10 Marzec 2017 Napisano 10 Marzec 2017 Super prace ;)! Fajnie, że robisz studia z natury na lapku (szacun za noszenie 17' lapka + tabletu L), Daje to bardzo fajne efekty, kolory są żywe i jakoś wszystko ładnie siedzi, aż chce się samemu spróbować ;)! Bardzo mi sie podoba Twój "Futuristic Rider Suit", taki retro-futurystyczny klimat - MNIAM! Rysujesz dużo postaci i wychodzą Ci one super. Ale jeżeli chodzi o jakieś environmenty to idzie ciut gorzej. Plany za bardzo się zlewają. Staraj sie sprawdzać pracę na walorach, dzielić ją na plany i trochę pobaw się perspektywą powietrzną :). To tak na szybko co mi przyszło do głowy. zrobiłem szybki overpaint mam nadzieje ze sie przyda :) Pozdrawiam! Ciśnij dalej !
revrite Napisano 29 Marzec 2017 Autor Napisano 29 Marzec 2017 Wybaczcie, ze poprzednie linki padły ale coś skiepściłem na dropboxie i nie mam siły podmieniać tego wszystkiego, większość prac jest na artstation od najnowszej do universitystudies january. Sebel, dzięki za Overpainty, faktycznie enviro robię troche zbyt płaskie, postaram się wprowadzić w nastepne wiecej przestrzeni Tym czasem czas na jakiś nowy stuff z marca, ustawie w miare chronologicznie od najstarszego do najnowszego Praktycznie wszystko było z natury, Jak zawsze byłbym wdzięczny za jakieś rady lub podzielenie się wrażeniami :)
revrite Napisano 2 Kwiecień 2017 Autor Napisano 2 Kwiecień 2017 (edytowane) Edytowane 4 Kwiecień 2017 przez revrite
sicksicksick Napisano 18 Kwiecień 2017 Napisano 18 Kwiecień 2017 świetne to studium , cyce szczególnie
revrite Napisano 15 Czerwiec 2017 Autor Napisano 15 Czerwiec 2017 To znowu ja szybkie z zycia wolniejsze z zycia (round brush only czelendż)
revrite Napisano 19 Czerwiec 2017 Autor Napisano 19 Czerwiec 2017 (edytowane) 3h z natury Edytowane 28 Czerwiec 2017 przez revrite
revrite Napisano 2 Lipiec 2017 Autor Napisano 2 Lipiec 2017 Dni otwarte wit. Jak teraz patrzę to starszy pan wyszedł o wiele zbyt smukło, ale co by nie było wrzucam niepoprawiany obrazek
sebel Napisano 11 Sierpień 2017 Napisano 11 Sierpień 2017 Super prace :)! Fajnie jest zobaczyć jak rysujesz coś innego niż studia z natury, naprawdę przyjemnie się ogląda te fantasy. Tylko jedna rzecz zwróciła moją uwagę, postacie wydają się być sztywne, jakby upozowane manekiny, brakuje im takiej miękkości i naturalności, poczucia ciężaru. Nie mam pojęcia jak to dobrze opisać i jak temu ewentualnie zaradzić. Może jakies gesture drawings ? może to za bardzo skrajny przykład ale: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/eb/74/1b/eb741b33148d6fd04e1d3c152de21f99.jpg https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/a1/75/47/a175475e0dd228ca6e36804f76c64a35.jpg https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/1c/d8/29/1cd82912b85b462b8626d8400fa2cdb2.jpg tutaj pomimo tego, że są to tylko linie postać jakoś siedzi i wydaje się być żywa. Linie się dopełniają. U Ciebie podświadomość mi podpowiada, że coś jest nie tak, że to nie są ludzie tylko manekiny. Ale i tak, szacun! Super arty i czekam na więcej bo strasznie lubie ogladać Twoje prace ;). Pozdrawiam :)!
Blade Runner Napisano 3 Wrzesień 2017 Napisano 3 Wrzesień 2017 Przestraszony koń fajnie wyszedł. Gdzieś kiedyś w jakiejś książce o koniach przeczytałem, że każde inne ułożenie uszu u konia odpowiada za ich różne emocje. Tak w ogóle fajne ciekawe prace, o studium postaci już nie wspominając ;) Pozdrawiam
revrite Napisano 5 Wrzesień 2017 Autor Napisano 5 Wrzesień 2017 Dzięki :) , ps; ten koń miał uszy do góry przez swoją rasę marwari to i jeszcze 2 koniki
revrite Napisano 29 Wrzesień 2017 Autor Napisano 29 Wrzesień 2017 szybki koncept, ktory moze poprawię lub rozwinę/zmienię:
rymin Napisano 6 Październik 2017 Napisano 6 Październik 2017 Hej Revrite, powiem ci, że mam mieszane uczucia z tymi pracami twoimi:D Niektóre z nich są mega dobre i siedzą po prostu jak u prosów- np. te renifery wyglądają jak ze zdjęcia. Większość conceptów też jest niezła i całkiem dobrze wykonana. Natomiast niektóre prace mają takie błędy, że wyglądają jak od jakiegoś innego artysty. Masz duży rozstrzał pod względem jakości. Dobrze u ciebie siedzi walor i jakieś operowanie światłem - tu widać, że masz pojęcie. Natomiast tak jak pisał ci ktoś wcześniej pracom brakuje takiego dynamizmu i wygląda to sztucznie. Szczególnie widoczne to jest przy postaciach właśnie. Polecam porobić sobie jakieś takie gesture studies, szybkie szkice itd żeby złapać trochę tego luzu. Wrzucam ci podmalówkę tego ostatniego- delikatna zmiana póz a praca wygląda realistyczniej a postacie nie jak manekiny. Używaj więcej refek i obracaj częściej ekran horyzontalnie a będziesz unikał wielu błędów. Generalnie widać postępy i ciężką pracę jaką wkładasz. Jest naprawdę ok- nie zrażaj się bo jak poprawisz te proste błędy tak naprawdę to możesz prace wynieść 2 poziomy wyżej. Pozdro!
revrite Napisano 16 Październik 2017 Autor Napisano 16 Październik 2017 (edytowane) Dzięki rymin, nie zrażam się, uważam, że Twoje uwagi są w pełni słuszne i uzasadnione, również widzę sztywność ale chyba czasem zbyt skupiam się na innych rzeczach licząc, że przejdzie to niezauważone, a niestety nigdy tak nie jest. Postaram się teraz skupić na dynamice jeżeli będę mieć okazje :) No i poćwiczę figure drawing by postacie nie były kołkowate. Twój overpaint również przypadł mi do gustu. martwa natura z uczelni edit: Bylbym tez wdzieczny gdyby ktos komentujacy chcial podlinkowac prace mojego autorstwa, ktore najbardziej mu leżą czy coś, bo chciałbym powoli składać jakieś portfolio i jestem ciekaw, które prace najbardziej zasługują by się w nim znaleźć, z góry dziękuje Edytowane 17 Październik 2017 przez revrite
SBT77 Napisano 21 Październik 2017 Napisano 21 Październik 2017 edit: Bylbym tez wdzieczny gdyby ktos komentujacy chcial podlinkowac prace mojego autorstwa, ktore najbardziej mu leżą czy coś, bo chciałbym powoli składać jakieś portfolio i jestem ciekaw, które prace najbardziej zasługują by się w nim znaleźć, z góry dziękuje A do kogo będzie adresowane to portfolio? Jaki sobie stawiasz cel? Które umiejętności dzięki pracom w portfolio chcesz pokazać? Rozumiesz... Taka analogia - gdybyś chciał zostać raperem, to stworzenie portfolio ukazujące perfekcyjną grę na kontrabasie i żywiołowe przygrywki na dudach niekoniecznie przekonałoby menedżera muzycznego, że warto w Ciebie zainwestować czas i pieniądze. Mógłbyś dodać jako materiał bonusowy, żeby pokazać swoją wszechstronność, ale główną linią tematyczną powinien być materiał ukazujący Twoje umiejętności w zakresie, który będzie oczekiwany w codziennej twórczości. Mam przekonanie graniczące z pewnością, że w jakiejkolwiek działalności artystycznej (i nie tylko artystycznej) sprawy będą wyglądały podobnie. Nikt nie będzie tracił czasu na domysły, co ten gość potrafi namalować/narysować, o ile nie pokażesz prac dotyczących dokładnie tego, czego będzie się od Ciebie oczekiwać. Krótko mówiąc - w portfolio umieściłbym przede wszystkim prace dotyczące działalności, do której aspirujesz. Dobre technicznie prace z innych dziedzin - jako bonus. Jako ogólny komentarz do galerii - masz już bazę malarską. Szczególnie prace z natury są fajne, niezłe operowanie światłem. Kiedy przeglądałem na telefonie zrobiłem małe "wow", w dużym formacie nie są aż tak przekonujące, ale wciąż bardzo dobre. Niemniej - myślę, że na tym etapie warto zainwestować bardziej w rozwój umiejętności cyfrowych. Pewnie zostanę zakrzyczany, ale mam do gdzieś: Spróbuj kontrolnie wrócić do technik, którymi posługiwałeś się na początku galerii i zobaczyć, czy TERAZ będzie to dobrze wyglądało ;) Sam jestem ciekaw. PS. Oglądałeś tutoriale z gumroad, wrzucane przez tuzów CA?
revrite Napisano 23 Październik 2017 Autor Napisano 23 Październik 2017 SBT77, zamiast pisać taki oczywisty wywód mógłbyś jednak poświęcić połowę tego czasu na obserwacje i odpowiedziałbyś sobie sam kierując się logiką. Chodzi mi o pozycje 2D Illustrator. Dziękuję, że poradziłeś mi umieścić w portfolio najlepsze prace, to dużo dla mnie znaczy. Nie rozumiem wiadomości "PS". Oglądam sporo tutoriali, ale nie wiem o jakie konkretnie Ci chodzi. Idąc za Twoją namową jednak zrobiłem coś używając fotek jak dawniej, jest to jeszcze work in progress. moja ostatnia karta do karcianki autoportret
SBT77 Napisano 26 Październik 2017 Napisano 26 Październik 2017 (edytowane) Spoko, działam w dobrej wierze i próbuję pomóc, ale wychodzi jak zwykle :) Wybacz mój mentorski ton przemądrzałego smerfa ważniaka, mam tak od przedszkola i na tym etapie życia zdążyłem już wrzucić to do przegródki z napisem "rzeczy niezwalczalne" ;) Niechcący, nie umiem inaczej. Gdybym miał wybrać prace pod kątem portfolio, to chyba byłoby to mniej więcej tak: Główne folio: https://cdnb.artstation.com/p/assets/images/images/006/530/127/large/robert-rejmak-boginiias2.jpg?1499289400 https://cdna.artstation.com/p/assets/images/images/006/367/020/large/robert-rejmak-interventionv2.jpg?1498053913 https://cdnb.artstation.com/p/assets/images/images/006/072/371/large/robert-rejmak-spiritwalk.jpg?1495824911 https://cdna.artstation.com/p/assets/images/images/005/713/204/large/robert-rejmak-reindeers.jpg?1493221266 https://cdna.artstation.com/p/assets/images/images/004/956/754/large/robert-rejmak-3v.jpg?1487462500 https://cdnb.artstation.com/p/assets/images/images/004/950/993/large/robert-rejmak-voyager.jpg?1487423350 https://cdnb.artstation.com/p/assets/images/images/004/048/731/large/robert-rejmak-wolfs.jpg?1479828613 https://cdnb.artstation.com/p/assets/images/images/001/764/005/large/robert-rejmak-archer.jpg?1452388201 Jak bonus studia: https://cdnb.artstation.com/p/assets/images/images/004/623/575/large/robert-rejmak-1201-4.jpg?1485088589 https://cdna.artstation.com/p/assets/images/images/004/354/592/large/robert-rejmak-a6mm3.jpg?1482860439 https://cdna.artstation.com/p/assets/images/images/003/075/316/large/robert-rejmak-dziadeg.jpg?1469360796 https://cdnb.artstation.com/p/assets/images/images/003/584/037/large/robert-rejmak-white.jpg?1475262120 https://cdna.artstation.com/p/assets/images/images/003/202/978/large/robert-rejmak-study.jpg?1471001793 https://cdna.artstation.com/p/assets/images/images/003/872/676/large/robert-rejmak-eurasier.jpg?1478117648 Tak ja bym dobrał, a ktoś inny może inaczej. Wiesz, to jest kwestia gustu, co kto uważa za dobre. Przy czym ja w tym momencie kierowałem się nie tym co "dobre", ale tym, co moim zdaniem może skłonić kogoś przeszukującego net do tego, żeby zapłacił Ci za zlecenie. Co do tutków, to przeczytałem Twój wątek i widziałem, że pisałeś o jparked. Między innymi tego gościa miałem na myśli, więc wszystko jasne. Edytowane 27 Październik 2017 przez SBT77
revrite Napisano 31 Październik 2017 Autor Napisano 31 Październik 2017 SBT77, dziękuję za komentarz i wybór prac, wezmę to pod uwagę :) Nie przejmuj się tamtą odpowiedzią, prawdopodobnie miałem zły dzień. Mogłem przyjąć to łagodniej, dzięki, że nie masz mi tego za złe. Tymczasem wrzucam jakieś nowości. Ostatnio miałem lekko doła twórczego ale już się podnoszę. nadal work in progress szybki szkic w.i.p zamowienia uczelnia, martwa selfportrait niezbyt udany prawdopodobnie początek nowej serii o starych budynkach
Kazikowy Napisano 8 Listopad 2017 Napisano 8 Listopad 2017 Strasznie fajna ta ostatnia wrzuta, świetny storytelling :D. Człowieka normalnie ciarki przechodzą jak ogląda. Nie jestem specjalistą ale uznałem że też wybiorę kilka prac które mi się szczególnie spodobały. Jeśli by chodziło o pracę pod ilustratorkę to na pewno ostatnia wrzuta, renifery wnętrze zamku ze względu na klimat Czerwono zielony gość fajnie dopracowana blondynka Coś z dunegon forga 2xcos z dungeon forga A jeśli chodzi o koncepty to tutaj był mniejszy wybór ;P kosmonauta, bo to przejrzysty projekt "potworne" iteracje no i nieco nadgniła fioletowa babka Nadal pracujesz przy dunegon forge czy projekt już zakończony? ^^
SBT77 Napisano 8 Listopad 2017 Napisano 8 Listopad 2017 (edytowane) A ja będę upierdliwy i się przyczepię: Mam strasznie problemy z odczytaniem przestrzeni w Twoich ostatnich ilustracjach. Strasznie się piony rozjeżdżają, szczególnie jest to widoczne przy elementach architektonicznych - okiennice w innej perspektywie niż ściany, dachy mające punkty zbiegu grubo powyżej horyzontu wynikającego z ogólnej logiki danego planu, same plany tak namalowane, że każdy ma zbiegi na innym horyzoncie (to akurat możliwe, ale ryzykowne w przedstawieniu). Tańczy mi to wszystko przed oczami. A szkoda, bo pod względem detalu i renderingu jest fajnie. Może nie mam racji. Mimo wszystko polecę tę listę: No wiesz - "kołowrotki", "sześciany na spad kartki" - tego nigdy za wiele :) Przestrzeń dobrze jest rozplanować od najprostszych brył, a jeśli nie chcesz tego rysować, to zrób prosty model w sketchupie, który udzieli odpowiedzi na wiele pytań. EDIT: Pomyślałem, że możesz się poczuć dotknięty zachętą do prostych ćwiczeń. Nie jest moim celem Ci dokuczyć, nie przyczepiłem się też tutaj, do Twojej teczki bez powodu. Uważam, że masz talent (w tym rozumieniu, że jesteś spostrzegawczy, masz bardzo dobre "oko" i szybko się uczysz). Potencjał. Po prostu tacy ludzie jak Ty muszą od siebie samych wymagać znacznie więcej, czasem wręcz zadręczać ćwiczeniami fundamentalnych zasad, by stały się one ich drugą naturą. Ja jestem już stary dziad, nie umiałbym namalować jednej dziesiątej co Ty, ale myślę, że sporo umiem zauważyć, trochę wyniosłem obserwacji przez te lata kiedy śledziłem dokonania innych i sam coś próbowałem dziobać. Ale Ciebie zachęcam do pracy, bo widać gołym okiem, że masz szanse, więc jej nie zmarnuj. W razie czego Lidle i Tesco czekają na pracowników, którzy układają serki homogenizowane na półkach. To nie jest śmieszne, serio. Co do pracy. Ci, którzy coś osiągnęli, bywali wobec siebie wręcz surowi. Trzeba czasem umieć się zatrzymać i poćwiczyć zupełne podstawy. Nie żeby zrozumieć, ale żeby osiągnąć w nich wysoki poziom. Zobacz - proste szkice walorowe, a jak dobrze określona przestrzeń: Do prac z teksturami zachęcałem, bo widać, że masa osób to robi, a żeby być wobec nich konkurencyjny, też MUSISZ znać ten sposób pracy. Pomaganie sobie 3d, sztuczki photoshopa, te wszystkie pen toole, custom shapy i brushe, gradienty, logika pracy na warstwach itd - tego Cię na malarstwie nie nauczą. Przeciwnie - oni się zamknęli w filozofii "dawne = dobre", co rynkowo jest wręcz przeciwskuteczne. Natomiast to oczywiście nie zwalania z rozumienia i stosowania podstawowych zasad - proporcje, perspektywa, walor, kompozycja. Wielu ludzi ćwiczy to osobno - robią kompozycyjki (thumbnaile), studia walorowe, wykreślają perspektywę. Malowanie starych, nagich ludzi jest ok, malowanie koleżanek z pracowni jeszcze fajniejsze, martwe dużo uczą - ok! Ale cały czas trzeba też mielić strukturę, która siedzi pod tym. Czyli anatomię, ułożenie brył w perspektywie, rozkład cieni z prostej geometrii. Nawet jeśli jest już dobrze, to nie znaczy, że nie może być lepiej. Edytowane 9 Listopad 2017 przez SBT77 1
revrite Napisano 11 Listopad 2017 Autor Napisano 11 Listopad 2017 Kazikowy, dzięki za selekcję :) Wychodzi na to, ze muszę niedługo przestawić się bardziej na concept art, bo w tym mocno kuleje. Przy Dungeon Forge już nie pracuje i nie wiem czy prace się skończyły. SBT77, spokojnie, za 1 razem trafiłeś po prostu na zły nastrój, co się zdarza, rzadko ale jednak. Zgadzam się z tobą i twoimi spostrzeżeniami, faktycznie mam problem z przestrzenią i punktami zbiegu, o ile czasami to jest celowe, że np ramy okien czy te domy są lekko pochyłe to niestety częściej jest to nieplanowane i co gorsza niezauważane przeze mnie. I to dobrze, że jest ktoś kto mi o tym przypomina, zawsze lepiej reagowałem na te "krytyczne" porady, o ile uznawałem je za sensowne. Masz też racje z podstawami bo także czuję ich brak niekiedy, gdy nie wiem jak rozwiązać jakiś problem. Gdzieś już w głowie narodził się plan poćwiczenia podstaw 3d, by robić sobie takie podstawy, do overpaintów. W Liceum ogarnąłem podstawy sketch-upa ale nie wiem czy on wystarczy, mam jeszcze 3d coat no i blender, ale w nich jeszcze nie grzebałem zbytnio. Z tym malarstwem poniekąd masz racje, chociaż ja widzę jeszcze u nas wydziałową manierę typu-"Fajne rzeczy, ale to nie to samo co na płótnie", może za jakiś czas to się zmieni. co do teczki Skończona "Infekcja" , nadal nie jestem zadowolony z budynku w tle no ale mniejsza. Martwa z zajęć
revrite Napisano 16 Listopad 2017 Autor Napisano 16 Listopad 2017 2 nowe wip'y, domalowałem je do pewnego poziomu i skończę je na dniach pewnie, jeżeli ktoś ma jakieś sugestie co do nich to śmiało. martwa natura, 3h
revrite Napisano 27 Listopad 2017 Autor Napisano 27 Listopad 2017 Praca na konkurs Antyluwr, ale chyba niedość dobra by dostać się do galerii na behance, chyba, ze coś się zmieni model 3h model work in progress pracka do portfolio, work in progress
revrite Napisano 5 Styczeń 2018 Autor Napisano 5 Styczeń 2018 Grudzien miesiacem porażek ale nic to. Głównie wipy i szkice tym razem. nieudany art-test
purin Napisano 5 Styczeń 2018 Napisano 5 Styczeń 2018 A gdzie ten art test byl? :D Dostales feedback, czemu nieudany?
revrite Napisano 7 Styczeń 2018 Autor Napisano 7 Styczeń 2018 Nie podpisywałem żadnych papierków więc chyba mogę powiedzieć, że CI Games. Ale więcej nie będę mówił. Niestety żadnego feedbacku. Jedynie, że nie przechodzę dalej. concept autoportret
purin Napisano 7 Styczeń 2018 Napisano 7 Styczeń 2018 Szkoda :( Tj ktos madrzejszy musi sie wypowiedziec, bo jak dla mnie zrobiles dokladnie to, czego nalezalo sie po tobie (twoim portfolio) spodziewac. Ani gorzej ani lepiej.
ZiN Napisano 7 Styczeń 2018 Napisano 7 Styczeń 2018 Można wiedzieć, ile czasu Ci dano na wykonanie tego art-testu? Nie wiem ile jeszcze posiedzę w obecnej robocie, ale pewnie wkrótce też czeka mnie robienie takich art-testów do firm, ale mi to tworzenie pod taką presją zawsze wychodzi pięć razy gorzej niż na luzie, muszę się nauczyć pracować szybciej.
olaf Napisano 7 Styczeń 2018 Napisano 7 Styczeń 2018 (edytowane) ostatnio prowadzę na boku mały art-directing dla jednej gry i powiem Tobie, że brak feedbacku to normalna rzecz niestety. Jest to trudne i czasochłonne więc u kandydatów się odpuszcza. Od tego sa fora. Na pewno słabo pokazałeś się ze strony zarządzania detalami i kompozycji. To są rzeczy, które wymagają dużo pracy z art-directorem więc pewnie mieli kogoś sprawniejszego w tym obszarze. Kolor, światło i perspektywa też na minus ale to łatwiej się koryguje u artystów. muszę się nauczyć pracować szybciej Jeżeli mogę coś poradzić - lepiej skupić sie na podstawach - światło, kompozycja i kolor. Rzuć okiem na speedy biglebowskiego tu na forum, bedziesz wiedział jak należy ogarnąć elementy na początku - reszta to tylko dłubanie. Edytowane 7 Styczeń 2018 przez olaf
revrite Napisano 17 Styczeń 2018 Autor Napisano 17 Styczeń 2018 Masz rację olaf. Pozostaje pracować nad sobą. Kolejne rzeczy, z uczelni.
revrite Napisano 22 Styczeń 2018 Autor Napisano 22 Styczeń 2018 Tym razem personale. Wracam do podstaw i staram się je powoli nadrabiać. Czyli rysunek i jego swoboda. Na razie wiem, że przede mną dokładniejsza nauka dłoni i ogólnego ułożenia ciała, mięśni i proporcji :). Opinie i porady mile widziane
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się