adek Napisano 20 Listopad 2014 Napisano 20 Listopad 2014 Artur Leao zamieścił na swoim kanale Vimeo dwie zajawki projektu nad którym pracuje - Nexus Voltron. Jest to plugin, który połączy 3ds max i After Effects i sprawi, że współpraca pomiędzy tymi dwoma programami będzie bardzo przyjemna. Pełna treść: Nexus Voltron - połączy 3ds max i After Effects
STRZYG Napisano 20 Listopad 2014 Napisano 20 Listopad 2014 Jestem w trakcie migracji z Aftera na Fusion. Wchodzę na max3D.pl i co? I zawał, bo nagle się okazuje że 3DSMax i After to teraz prawie jedno środowisko będzie.....poczułem się jak frajer, który podjął niewłaściwą decyzje o porzuceniu wielce obiecującego Aftera (który przecież zyskał nowy layout!!). Całe szczęście Adek zastosował marketingową sztuczkę z lotnym tytułem działającym na wyobraźnię. Ufff :P
mateusz_s Napisano 21 Listopad 2014 Napisano 21 Listopad 2014 @STRZYG: Fusion jest bardzo dobry, warto się go poduczyć, zeby mieć dodatkową 'broń w arsenale', na uznanie zasługuje swietnie zintergrowane srodowisko 3d, choć niektóre rzeczy robi się dłużej i toporniej niż w afterze, no ale każdy z tych softów ma swoje wady i zalety, ja pracę we Fusion wspominam bardzo dobrze, no.. z małymi wyjątkami.. W afterze denerwują mnie obecnie 3 rzeczy: 1 - ten nowy layout, beznadzieja, wolałem jaśniejszy a teraz całość zrobiła się dodatkowo mniej czytelna; 2 - coś jest nie tak z wydajnością, w studio mam maszynę z 24 rdzeniami i 48 GB RAMU, ale after czesto sie 'zawiesza' przy inicjowaniu multirenderingu, wyskakuja też nieraż komunikaty o baku pamięci; 3 - nie jestem w stanie zrozumieć dlaczego przez tyle lat, nikt nie wpadł na pomysł, żeby maski można było wybierać z listy, a nie tylko jako warstwę znajdująca się powyżej.... sie rozpisałem...
Rotomonks Napisano 21 Listopad 2014 Napisano 21 Listopad 2014 Bardzo dużo osób narzeka na nowy look afterów, są długie dyskusje na stronach Adobe i sądzę, że szybko powstanie możliwość przywrócenia dawnego łagodnego interfejsu, który tak bardzo nie męczył wzroku. A jeśli chodzi o maski, to przez te wszystkie lata można było wybrać warstwę z listy np. z użyciem Set Matte albo Set Channels. Bardzo dobrze, że Trk Matte jest tylko bezpośrednio nad warstwą, bo wizualnie nie ma problemu z rozpoznaniem co się dzieje, jest to odpowiednik maski warstwy w Photoshopie. Co do wydajności, to niestety mam podobne odczucia, aczkolwiek radzę trochę pokręcić ustawieniami w Preferencjach, może coś się uda poprawić.
uncle Napisano 21 Listopad 2014 Napisano 21 Listopad 2014 2 - coś jest nie tak z wydajnością, w studio mam maszynę z 24 rdzeniami i 48 GB RAMU, ale after czesto sie 'zawiesza' przy inicjowaniu multirenderingu, wyskakuja też nieraż komunikaty o baku pamięci; tez siedze na 24 rdzeniach i tez myslalem ze after jest zwalony, obok stoi i7 i szybciej sobie radzi z multi, niestety doszedlem do wniosku ze to nie jest wina aftera ale albo architektury xeonow, albo cos z plytami glownymi jest niedokonca dobrze, porobilem pare testow, m.innymi fumeFX, realflow, tp i na niskich rozdzielczosciach faktycznie i7 wychodzilo lepiej, symulacje szly szybciej.. potem w RF wylaczylem 16 rdzeni.. i o zgrozo xeony zaczely liczyc 5x szybciej.. oczywiscie potem zrobielm stress test i tutaj juz xeony byly szybsze o tyle ile maja rdzeni wiecej (:
mateusz_s Napisano 21 Listopad 2014 Napisano 21 Listopad 2014 @Rotomonks : no właściwie tak z tym SetMate - moja mea culpa :) @uncle: moim zdaniem problem tkwi w tym, że uruchamiają się kolejne instancje aftera, co można podejrzeć w menadżerze zadań (ale to jest chyba normalka, gdy się tworzy nowe procesy) i chyba coś tam jest nie do końca dobrze, często po zakonczeniu renderingu, instancje te nie wyłączają sie, na maku też to nie najlepiej działa... no nie wiem ale raz działa raz nie, nieraz muszę zrestartować aftera, komputer, albo ręcznie wyłączyć te procesy. Chcę jeszcze dodać mu osobny dysk SSD na Cache, może wtedy nie będzie mulił...
deshu Napisano 21 Listopad 2014 Napisano 21 Listopad 2014 Bardzo dużo osób narzeka na nowy look afterów, są długie dyskusje na stronach Adobe i sądzę, że szybko powstanie możliwość przywrócenia dawnego łagodnego interfejsu, który tak bardzo nie męczył wzroku. Nie liczył bym na to. Adobe rzadko słucha konsumentów.
Monio Napisano 21 Listopad 2014 Napisano 21 Listopad 2014 Jasne, szybko dodadzą... Niektórzy sądzili że adobe szybko doda do shopa malowanie z symetrią po tym jak pojawiło się to w tuzinie innych programów. Niestety dla adobe priorytetem jest generator drzew, eksport do druku 3d i chlapanie farbą. ;) Tak to już jest w firmach gdzie o developmencie decydują słupki z ROI w excelu a nie ludzie.
olaf Napisano 21 Listopad 2014 Napisano 21 Listopad 2014 po tytule myslalem, ze powstanie pakiet, ktory sciaga sie i uruchamia tak długo, ze wychodzi kolejna wersja w miedzyczasie. @monio: W photoshopie ikonki sa w parach. Moze nie maja pomyłu na drugą.
Rotomonks Napisano 22 Listopad 2014 Napisano 22 Listopad 2014 Nie liczył bym na to. Adobe rzadko słucha konsumentów. Mam inne doświadczenia. Wielu z requestów się doczekałem. Małe prawdodpobieństwo, że zespół Adobe zagląda na max3d, dlatego polecam http://www.adobe.com/go/wish :)
Temporal Napisano 22 Listopad 2014 Napisano 22 Listopad 2014 @ olaf buhahaha, ale im pojechales.... jak dorosne to chce zostac takim smieszkiem jak Ty
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się