polka dot Napisano 10 Listopad 2004 Napisano 10 Listopad 2004 prabab co ta gadasz ^^ podoba mi sie i idzie ci dobrze :D nie popelniles tego bledu ktory popelnia wiekszosc tworcow tt - tylne swiatlo jest takie jakie ma byc :D poogladaj inne to bedziesz moze wiedzial o co chodzi - niewazne po co ja to pisze ^^ pozdrooo
polka dot Napisano 10 Listopad 2004 Napisano 10 Listopad 2004 o kurcze ale dalem gafe nie widzialem polowy postow, nie czytajcie poprzedniego :) min rate daj -3 max rate -2 HS 40 interp 40 i w QMC samples daj na 50 to nie bedzie ziarna na renderku. gorny prawy rog przedniego swiatla cos nie tak ;)
slim_sandman Napisano 10 Listopad 2004 Autor Napisano 10 Listopad 2004 Skilo, co do lakieru to link dał mi xMark i jest wyżej, jest też w dziale dawnload na evermotion (na forum z linka xMarka są tylko 3 lakiery, w dawload troche więcej) http://www.evermotion.org/index.php?unfold=download&showdownload=yes Właśnie leci sobie render, jak się skończy to wrzuce i ide sapć. 45 min później: Ustawiłem wszystko tak jak pisałeś kome i zgadnij co, dalej są te zasrane kropki, render wygląda praktycznie identycznie, ma ktoś jeszcze jakieś pomysły
slim_sandman Napisano 11 Listopad 2004 Autor Napisano 11 Listopad 2004 Spróbowałem jeszcze na szarym lakierze z tymi samymi ustawieniami, ale wydaje mi się że te kropy jeszcze bardziej widać :-(
illy Napisano 11 Listopad 2004 Napisano 11 Listopad 2004 mysle ze ten stalowy lepsze, ja tych kropek nie widze
polka dot Napisano 11 Listopad 2004 Napisano 11 Listopad 2004 to ja juz nie wiem o jakie kropy ci chodzi, ale na moich ustawieniach masz render o godzine krutszy :] sprobooj -3, -3, 60, 60 ale nie gwarantuje poprawy. pozdrawiam ^^
slim_sandman Napisano 11 Listopad 2004 Autor Napisano 11 Listopad 2004 podniosłem jeszcze QMC samples i jest lepiej, właśnie robie renderka z czarnym lakeirem.
illy Napisano 11 Listopad 2004 Napisano 11 Listopad 2004 to ja czekam, ale ten stalowy byl swietny ;]
polka dot Napisano 11 Listopad 2004 Napisano 11 Listopad 2004 QMC samples one chyba wlasnie za kropy sa odpowiedzialne ;)
slim_sandman Napisano 11 Listopad 2004 Autor Napisano 11 Listopad 2004 zrobiłem dwa renderki na czarno. Mam dużo czasu bo się wytrzymałości materiałów ucze, jak ktoś lubi się uczyć przez 3 godziny i dalej nic z tego nie wiedzieć to polecam :-), a co do stalowego Skilo, to mam jeszcze dużo nauki to zrobie.
illy Napisano 11 Listopad 2004 Napisano 11 Listopad 2004 fajny lakier, jak dasz jasniejsze otoczenie albo hdri to bedzie git, mi sie podoba
polka dot Napisano 11 Listopad 2004 Napisano 11 Listopad 2004 coraz lepiej ci ten lakier wychodzi...:) ale pomodeluj cos bo co to za przyjemnosc ogladac nowy lakier bez updatow w modelu ;)
slim_sandman Napisano 11 Listopad 2004 Autor Napisano 11 Listopad 2004 skilo, to jest hdri :-), a co do modleowania to jutro, jak juz uda mi sie dowlec z uczelini do domu bo autobuy jak w niedziele jezdza :-(
slim_sandman Napisano 11 Listopad 2004 Autor Napisano 11 Listopad 2004 nie żartuje, to jest ta bulding probe, czy jakoś tam, jest w bazie hdri na max3d.pl, tylko jest dość mocno sciemniona, a ten lakier nie odbija tak bardzo. Przyjżyj się fotce 26.jpg, jak popatrzysz na maske to widac zarysy okien. (w poscie #54 było jasniej to lepiej widać)
chveti Napisano 11 Listopad 2004 Napisano 11 Listopad 2004 widać reflekty od hdri na dachu :D ładny model , ładny lakier i mam nadzieje że będzie ładny finish
slim_sandman Napisano 11 Listopad 2004 Autor Napisano 11 Listopad 2004 Teraz tak apropo ładniejszego koloru lakieru, dwa renderki, i jeden tak żeby nikt nie miał wątpliwości że to hdri, więcej renderków z lakierem nie będzie bo od jutra zabieram sie za modelowanie.
przepity Napisano 13 Listopad 2004 Napisano 13 Listopad 2004 dziwne wydaja mi sie okolice tylnej lampy oraz pewne miejsce na dachu ktore pierwsze rzucilo mi sie w oczy przy otwarciu 28
slim_sandman Napisano 13 Listopad 2004 Autor Napisano 13 Listopad 2004 najlepiej by było jak byś zaznaczył o które miejsce na dachu ci chodzi, a co do lampy to się jeszcze dopracuje jak wezme się bardziej szczegółowo za tył.
przepity Napisano 13 Listopad 2004 Napisano 13 Listopad 2004 http://img118.exs.cx/my.php?loc=img118&image=2730.jpg troszke wiecej zaznaczylem niechcacy :D
slim_sandman Napisano 13 Listopad 2004 Autor Napisano 13 Listopad 2004 tego z przodu nie zauważyłem, będę musiał poprawić, nad dachem jeszcze też będe siedział, tylny słupek juz jest poprawiony (przypadkiem jak używałem loop to się nie chciany chamfer zrobił), no i oczywiście jak już pisałem okolice świateł na późńiej.
slim_sandman Napisano 12 Grudzień 2004 Autor Napisano 12 Grudzień 2004 troche mnie nie było, ale to z powodu szkoły :-(, teraz mam troche czasu więc wróciłem do TT-tki i zrobiłem sobie hamulec:
slim_sandman Napisano 17 Grudzień 2004 Autor Napisano 17 Grudzień 2004 troche mi chyba zbyt szczegółowo wyszło i komp przestał wytrzymywać, wiec będę musiał jescze raz hamulce zrobić (ale to później). A jak narazie posklejałem go i zrobiłem troche w środku
nielot007 Napisano 17 Grudzień 2004 Napisano 17 Grudzień 2004 wow super to wyglada a moglbys pokazac wnetrze z bliska
slim_sandman Napisano 17 Grudzień 2004 Autor Napisano 17 Grudzień 2004 nie teraz bo dziewczyna by mnie zabiła że znowu na maxie siedze zamiast z nią film oglądać, wieczorem troche dorobie (kierownica, reszta deski) i wrzuce update. --------------------- mineło godzin kilka i teraz moge wrzucić update, dorobiłem troche szczegółów jeszcze do deski, zrobiłem kierownice i takie tam, pstryczki :-) staram się ograniczyc ilość poly w środku żeby mój komp miał jakieś szanse to udrzeć.
slim_sandman Napisano 20 Grudzień 2004 Autor Napisano 20 Grudzień 2004 No i koniec modelowania, dodam jeszcze troche szczegółów o których teraz zapomniałem przy okazji teksturowania. wamieszczam render, jak ktoś cos znajdzie niech pisze :-) wrzucam z bez kół i grila i takich tam bo mój komp przestaje sobie radzić :-p
ultek Napisano 20 Grudzień 2004 Napisano 20 Grudzień 2004 mozesz dac siatke tarczy hamulcowej? zastanawia mnie jak zrobiles na tym cylindrze te dziurki ze tak ladnie wyszly ;]
slim_sandman Napisano 20 Grudzień 2004 Autor Napisano 20 Grudzień 2004 tarcze zrobiłem za pomocą boleana, ładnie wyszły ale jedna tarcza miała 17000 poly :-( więc musiałem je zmienić bo po pomnożeniu przez 4 koła pojawiał się problem, teram mam nową tarcze, ma zecydowanie mniej poly, brzydkie szesciokątne dziurki, żadnych śrubek ani otworów na obwodzie, ale za to mój komputer jakos sobie z nią radzi. A bym zapomniał, jak miałem cztery takie tarcze to plik maxa otwierał mi się 5 min :-)
slim_sandman Napisano 20 Grudzień 2004 Autor Napisano 20 Grudzień 2004 wzięło mnie jakoś na zrobienie renderka całości :-), no i wrzucam. To jest wszystko co mam (poza szybami), prosze o wytykanie bugów jako ktoś znajdzie, zanim się jeszcze nie wkręciłem w teksturowanie (które prawdę mówiąc ciężko widze). Jak by ktoś miał jakieś tutki na temat materiałów, to był bym bardzo wdzięczny, najlepiej coś ogólnego, opis wszystkich opcji, co oznaczają.
slim_sandman Napisano 20 Grudzień 2004 Autor Napisano 20 Grudzień 2004 siedziałem cały dzień, i "udało" mi sie zrobić materiały na prawie całe autko, poza tylnymi lampami które jakoś nie bardzo moge ugryźć. Lakier i szyby z Evermotion, reszte robiłem. na ten obrazek musiałem zaczekać prawie 6 godzin :-( juz widze że musze poprawić zderzak, widać go przez przednią atrape, jeżeli chodzi o materiały to nie wiem, spróbuje chyba z jaśniejszą atrapa, ciemniejszymi światłąmi. A tak w ogóle to myślałem że szary wyjdzie ale tak też jest fajnie :-).
Simple_man Napisano 21 Grudzień 2004 Napisano 21 Grudzień 2004 Fajnie wygląda z texturą ale ja wole ten model be textury ładnie na nim widać ile pracy musiałeś w to włożyć niezła robota.
max_1989 Napisano 21 Grudzień 2004 Napisano 21 Grudzień 2004 Mi się szczerze mówiąc bardziej bez tekstur podoba, jest kilka błędów które sam wymieniłeś :). Ale tekstury nie są za bardzo przekonywujące. :/.
slim_sandman Napisano 21 Grudzień 2004 Autor Napisano 21 Grudzień 2004 Jak wcześniej wspominałem nie jestem zbyt dobry jeżeli chodzi o teksturowanie, ale mam nadzieje że przy, odrobinie waszej pomocy to się zmieni :-)
slim_sandman Napisano 21 Grudzień 2004 Autor Napisano 21 Grudzień 2004 Troche się męczyłem ale udało mi się trochę postępów zrobić (tak myśle). zeszłem z czasem renderingu z 6 godzin do ok 10 min:-) Ale mam do was kilka pytań: 1) Wie ktoś jak zrobic lakier metalic? Myślałem żeby dać mu grafitowy, ale cos nie chciałowyjść więc jest czany (narazie) 2) Jak zrobic klosz ytlnej lampy, żeby wyglądał realistycznie (przy golfie użyłem poprostu tekstury z liniami tam gdzie wzór wydaje sie ciemniejszy ale nie wyglądała realistycznie :-p ) 3) Jak wam się podoba? Szczególnie materiał felgi bo nie jestem go pewien.
Maf Napisano 22 Grudzień 2004 Napisano 22 Grudzień 2004 obkrec troche kolami zeby felgi nie byly tak rowno ustawione,pozatym reflektory nie bardzo...
Eyescream Napisano 22 Grudzień 2004 Napisano 22 Grudzień 2004 lakier ładny ale zmień teksturę kloszy, felg, "czterech kółek",i zmniejsz odbicia otoczenia na szybie
slim_sandman Napisano 22 Grudzień 2004 Autor Napisano 22 Grudzień 2004 no i właśnie tu by się pojawiał problembo: lakier jest od total 3d, z szybą dużych problemów nie miałem Vray mtl, czy jak to się tam pisze, ale jak się zabrać do materiału felgi to już naprawdę nie mam pojęcia. To co jest teraz wrzucone to Vray mtl z jasnym dyfuse (czy jak to się tam pisze) i lekkimi odbiciami, tyle mi się udało wymyślić. Nigny jeszcze się nie bawiłem w żadne większe teksturowanie więc nie bardzo wiem jak coś ulepszyć z tą felgą, dlatego był bym wdzięczny za jakieś podpowiedzi.
Lukasz2244 Napisano 22 Grudzień 2004 Napisano 22 Grudzień 2004 Mnie sie bardzo model i sam lakier podoba!!!
pitekkkk Napisano 23 Grudzień 2004 Napisano 23 Grudzień 2004 Mnie też auto super sie podoba tyle że najbardziej to bez textur :P nie wiem czemu ale wtedy widać wszystkie walory modelu. Mnie osobiście wydaje sie że w hdri nie powinno być lasów drzew ani takich rzeczy jeśli ma stać na pustej scenie co do felg materiał wydaje mi sie ok chociaż możesz zmienić go na bardziej szary niż kremowy, a jeśli już jest szary to daj szarą lub białą podstawe i powinno być super. Życze powodzenia i zakończenia samochodu z jak najlepszym rezultatem. Pozdrawiam
slim_sandman Napisano 22 Styczeń 2005 Autor Napisano 22 Styczeń 2005 Troche moja TT-tka musiała poczekać na wzonowienie prac (szkoła), ale wkońcu mam troche wolniego czasu więc się wziąłem. Próbowałem zrobić materiał lampy ale mi się raczej nie udało (jak widać na załączonym obrazku. Używałem vray-owego materiału, ale jak tylko dawałem troche wiecej przezroczystości to materiał bardzo sie rozjasnial. Po drugie przy renderze pojawił się dziwny bug, drzwi nie mają odbić i nie mam pojęcia dlaczego, mają taki sam materiał jak reszta samochodu. Nie wiem, może ktoś miał już taki problem? Lakier jest od 3d total. Był bym wdzięczny jak by ktoś wrzucił link do tutka albo napisał jak zrobić materiał lampy, bo już mnie bardzo denerwuje. PS. szary lakier żeby było widzać szczegóły lakieru, na koniec będzie grafitowy, jak mi się go uda zrobić :-)
polka dot Napisano 22 Styczeń 2005 Napisano 22 Styczeń 2005 modeliki dobre no ale lakier i oswietlenie troche gorsze.. :0 popracuj nad tym i bedzie git ;) pozdro
slim_sandman Napisano 22 Styczeń 2005 Autor Napisano 22 Styczeń 2005 no i z tym właśnie jest problem, bo to jest pierwszy model któy tak na poważnie chciał bym oteksturować, i ładnie oświetlić, ale za bardzo nie wiem jak się do tego zabrać, więc był bym wdzięczny za pomoc.
TouchThis Napisano 27 Lipiec 2005 Napisano 27 Lipiec 2005 Sam robiłem Audi TT i efekt moich baaardzo długich trudów został skasowany w wyniku kraksy dysku z dziesiątkami innych projektów :[ Został mi jeden biedny render z jednej strony ;( ehhhh ;( Powiem tylko że mam dziwne odczucia co do wypukłości tego dachu, wygląda jak by za bardzo wystawałdo góry ..może sie myle ale tak to widze
Leleń Napisano 27 Lipiec 2005 Napisano 27 Lipiec 2005 ostatni post w 22-01-2005, 11:41.... o masa, ale TouchThis zes wygrzebal;)... mnie sie autko podoba w realu, jak i tutaj w 3d:) pozdr
slim_sandman Napisano 28 Lipiec 2005 Autor Napisano 28 Lipiec 2005 :-) miałem zamiar go wygrzebać jak zmienie troche kompa (już niedługo) i mój komp będzie w stanie udzwignąć do niego jaką scenke i mocniejsze materiały, ale dzięki za uznanie. A co do dachu to... eeee tam, mi sie podoba.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się