Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 97
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

prabab co ta gadasz ^^

 

podoba mi sie i idzie ci dobrze :D nie popelniles tego bledu ktory popelnia wiekszosc tworcow tt - tylne swiatlo jest takie jakie ma byc :D poogladaj inne to bedziesz moze wiedzial o co chodzi - niewazne po co ja to pisze ^^

 

pozdrooo

Napisano

o kurcze ale dalem gafe nie widzialem polowy postow, nie czytajcie poprzedniego :)

 

min rate daj -3

max rate -2

HS 40

interp 40

 

i w QMC samples daj na 50 to nie bedzie ziarna na renderku.

 

gorny prawy rog przedniego swiatla cos nie tak ;)

Napisano

Skilo, co do lakieru to link dał mi xMark i jest wyżej, jest też w dziale dawnload na evermotion (na forum z linka xMarka są tylko 3 lakiery, w dawload troche więcej)

http://www.evermotion.org/index.php?unfold=download&showdownload=yes

Właśnie leci sobie render, jak się skończy to wrzuce i ide sapć.

 

 

45 min później:

Ustawiłem wszystko tak jak pisałeś kome i zgadnij co, dalej są te zasrane kropki, render wygląda praktycznie identycznie, ma ktoś jeszcze jakieś pomysły

Napisano

to ja juz nie wiem o jakie kropy ci chodzi, ale na moich ustawieniach masz render o godzine krutszy :]

 

sprobooj -3, -3, 60, 60 ale nie gwarantuje poprawy.

 

pozdrawiam ^^

Napisano

zrobiłem dwa renderki na czarno.

Mam dużo czasu bo się wytrzymałości materiałów ucze, jak ktoś lubi się uczyć przez 3 godziny i dalej nic z tego nie wiedzieć to polecam :-), a co do stalowego Skilo, to mam jeszcze dużo nauki to zrobie.

Napisano

nie żartuje, to jest ta bulding probe, czy jakoś tam, jest w bazie hdri na max3d.pl, tylko jest dość mocno sciemniona, a ten lakier nie odbija tak bardzo.

Przyjżyj się fotce 26.jpg, jak popatrzysz na maske to widac zarysy okien.

(w poscie #54 było jasniej to lepiej widać)

Napisano

Teraz tak apropo ładniejszego koloru lakieru, dwa renderki, i jeden tak żeby nikt nie miał wątpliwości że to hdri, więcej renderków z lakierem nie będzie bo od jutra zabieram sie za modelowanie.

Napisano

tego z przodu nie zauważyłem, będę musiał poprawić, nad dachem jeszcze też będe siedział, tylny słupek juz jest poprawiony (przypadkiem jak używałem loop to się nie chciany chamfer zrobił), no i oczywiście jak już pisałem okolice świateł na późńiej.

Napisano

troche mi chyba zbyt szczegółowo wyszło i komp przestał wytrzymywać, wiec będę musiał jescze raz hamulce zrobić (ale to później). A jak narazie posklejałem go i zrobiłem troche w środku

Napisano

nie teraz bo dziewczyna by mnie zabiła że znowu na maxie siedze zamiast z nią film oglądać, wieczorem troche dorobie (kierownica, reszta deski) i wrzuce update.

---------------------

mineło godzin kilka i teraz moge wrzucić update, dorobiłem troche szczegółów jeszcze do deski, zrobiłem kierownice i takie tam, pstryczki :-)

staram się ograniczyc ilość poly w środku żeby mój komp miał jakieś szanse to udrzeć.

Napisano

No i koniec modelowania, dodam jeszcze troche szczegółów o których teraz zapomniałem przy okazji teksturowania.

wamieszczam render, jak ktoś cos znajdzie niech pisze :-)

 

wrzucam z bez kół i grila i takich tam bo mój komp przestaje sobie radzić :-p

Napisano

tarcze zrobiłem za pomocą boleana, ładnie wyszły ale jedna tarcza miała 17000 poly :-(

więc musiałem je zmienić bo po pomnożeniu przez 4 koła pojawiał się problem, teram mam nową tarcze, ma zecydowanie mniej poly, brzydkie szesciokątne dziurki, żadnych śrubek ani otworów na obwodzie, ale za to mój komputer jakos sobie z nią radzi.

 

A bym zapomniał, jak miałem cztery takie tarcze to plik maxa otwierał mi się 5 min :-)

Napisano

wzięło mnie jakoś na zrobienie renderka całości :-), no i wrzucam.

To jest wszystko co mam (poza szybami), prosze o wytykanie bugów jako ktoś znajdzie, zanim się jeszcze nie wkręciłem w teksturowanie (które prawdę mówiąc ciężko widze).

 

 

Jak by ktoś miał jakieś tutki na temat materiałów, to był bym bardzo wdzięczny, najlepiej coś ogólnego, opis wszystkich opcji, co oznaczają.

Napisano

siedziałem cały dzień, i "udało" mi sie zrobić materiały na prawie całe autko, poza tylnymi lampami które jakoś nie bardzo moge ugryźć.

Lakier i szyby z Evermotion, reszte robiłem.

 

na ten obrazek musiałem zaczekać prawie 6 godzin :-(

 

juz widze że musze poprawić zderzak, widać go przez przednią atrape, jeżeli chodzi o materiały to nie wiem, spróbuje chyba z jaśniejszą atrapa, ciemniejszymi światłąmi. A tak w ogóle to myślałem że szary wyjdzie ale tak też jest fajnie :-).

Napisano

Troche się męczyłem ale udało mi się trochę postępów zrobić (tak myśle). zeszłem z czasem renderingu z 6 godzin do ok 10 min:-)

Ale mam do was kilka pytań:

1) Wie ktoś jak zrobic lakier metalic? Myślałem żeby dać mu grafitowy, ale cos nie chciałowyjść więc jest czany (narazie)

2) Jak zrobic klosz ytlnej lampy, żeby wyglądał realistycznie (przy golfie użyłem poprostu tekstury z liniami tam gdzie wzór wydaje sie ciemniejszy ale nie wyglądała realistycznie :-p )

3) Jak wam się podoba? Szczególnie materiał felgi bo nie jestem go pewien.

Napisano

no i właśnie tu by się pojawiał problembo:

lakier jest od total 3d, z szybą dużych problemów nie miałem Vray mtl, czy jak to się tam pisze, ale jak się zabrać do materiału felgi to już naprawdę nie mam pojęcia. To co jest teraz wrzucone to Vray mtl z jasnym dyfuse (czy jak to się tam pisze) i lekkimi odbiciami, tyle mi się udało wymyślić. Nigny jeszcze się nie bawiłem w żadne większe teksturowanie więc nie bardzo wiem jak coś ulepszyć z tą felgą, dlatego był bym wdzięczny za jakieś podpowiedzi.

Napisano

Mnie też auto super sie podoba tyle że najbardziej to bez textur :P nie wiem czemu ale wtedy widać wszystkie walory modelu. Mnie osobiście wydaje sie że w hdri nie powinno być lasów drzew ani takich rzeczy jeśli ma stać na pustej scenie co do felg materiał wydaje mi sie ok chociaż możesz zmienić go na bardziej szary niż kremowy, a jeśli już jest szary to daj szarą lub białą podstawe i powinno być super. Życze powodzenia i zakończenia samochodu z jak najlepszym rezultatem. Pozdrawiam

Napisano

Troche moja TT-tka musiała poczekać na wzonowienie prac (szkoła), ale wkońcu mam troche wolniego czasu więc się wziąłem.

Próbowałem zrobić materiał lampy ale mi się raczej nie udało (jak widać na załączonym obrazku. Używałem vray-owego materiału, ale jak tylko dawałem troche wiecej przezroczystości to materiał bardzo sie rozjasnial. Po drugie przy renderze pojawił się dziwny bug, drzwi nie mają odbić i nie mam pojęcia dlaczego, mają taki sam materiał jak reszta samochodu. Nie wiem, może ktoś miał już taki problem? Lakier jest od 3d total.

 

Był bym wdzięczny jak by ktoś wrzucił link do tutka albo napisał jak zrobić materiał lampy, bo już mnie bardzo denerwuje.

 

PS.

szary lakier żeby było widzać szczegóły lakieru, na koniec będzie grafitowy, jak mi się go uda zrobić :-)

Napisano

no i z tym właśnie jest problem, bo to jest pierwszy model któy tak na poważnie chciał bym oteksturować, i ładnie oświetlić, ale za bardzo nie wiem jak się do tego zabrać, więc był bym wdzięczny za pomoc.

Napisano

Sam robiłem Audi TT i efekt moich baaardzo długich trudów został skasowany w wyniku kraksy dysku z dziesiątkami innych projektów :[ Został mi jeden biedny render z jednej strony ;( ehhhh ;(

 

Powiem tylko że mam dziwne odczucia co do wypukłości tego dachu, wygląda jak by za bardzo wystawałdo góry ..może sie myle ale tak to widze

Napisano

:-)

miałem zamiar go wygrzebać jak zmienie troche kompa (już niedługo) i mój komp będzie w stanie udzwignąć do niego jaką scenke i mocniejsze materiały, ale dzięki za uznanie.

A co do dachu to... eeee tam, mi sie podoba.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności