Maciek Jutrzenka Napisano 7 Marzec 2015 Napisano 7 Marzec 2015 (edytowane) Hejka, tak znowu udało się złapać wolny czas tak więc ruszam z kolejną kolekcją prac, na plakat. whatever. Tym razem motywem przewodnim są czaszki :) Obecnie pracuje nad 1 pracką obecny progress wygląda tak: z ciekawostek cała góra z której wychodzą schody liczy 793 czachy, z czego każda jest sculptem HP. Instancje robią swoje. i render tylko 300 mega. Edytowane 10 Marzec 2015 przez Maciek Jutrzenka
ikkiz Napisano 10 Marzec 2015 Napisano 10 Marzec 2015 (edytowane) Znaczy już nie będziesz kramonem ani azbestym? Takie nowe profesjonalne otwarcie, czy reset minusów? Druga praca przyjemna dla oka, a pierwsza wygląda, jak 3D z lat 80, kiedy w programie Kolorystyka jest nieprzyjemna, kompozycja zgrzyta jak piasek w zębach, a render wygląda na prymitywne algorytmy z ubiegłego wieku (Blender Internal?). Edytowane 10 Marzec 2015 przez ikkiz
Maciek Jutrzenka Napisano 11 Marzec 2015 Autor Napisano 11 Marzec 2015 Świetne, bardzo mi się podoba:) czesze sze że sze podobasze :D Znaczy już nie będziesz kramonem ani azbestym? Takie nowe profesjonalne otwarcie, czy reset minusów? po prostu stwierdziliśmy że wolimy sobie prywatnie gadać o tych softach i nie robić problemu innym a w szczególności astkowi. + przez ostatni czas nie miałem czasu. Kolorystyka jest nieprzyjemna, kompozycja zgrzyta jak piasek w zębach, a render wygląda na prymitywne algorytmy z ubiegłego wieku (Blender Internal?) Czachy i generalnie świat, tego typu nigdy nie był przyjemny sorry. :P Co do kompozycji no mogła być lepsza. Co do Blender internal.. nie wiem czy zdajesz sobię z tego sprawę ale Blender internal ma lepszą implementację speculara, przez co można zdecydowanie lepiej uzyskać fotorealistyczny render, problemem jest jedynie to że musisz wiedzieć co robisz i sporo fejkowania jako iż niema GI. :P zresztą whatever :P nowe na szybko zrobione przed pójściem spać w 1-2H
genitalius Napisano 11 Marzec 2015 Napisano 11 Marzec 2015 jak dla mnie ostatnia pracka kapitalna, jest w tym cos bardzo atrakcyjnego, wizualnie bardzo czytelna forma i ladny render. Baaaaardzo fajna poprzednia pracka, natomiast ta z czaszkami troszke bez pomyslu ale genaralnei podoba mi sie kierunek, ktory sobie obrales Kramon.
MariushO Napisano 13 Marzec 2015 Napisano 13 Marzec 2015 Najbardziej podchodzi mi ostatnia praca. PS. Mam nadzieje, ze to Twoj "nowy" wizerunek na maxie3d. To Twoje trzecie konto "oficjalnie", oby nie skonczyło sie tak jak poprzednie.
Maciek Jutrzenka Napisano 16 Marzec 2015 Autor Napisano 16 Marzec 2015 Przerwa była kilku dniowa a to dlatego że najnowsza praca renderowała się 42H.. i renderowała by się jeszcze 10H dłużej gdyby nie to że mi myszka spadła z biurka i polecaił kursor w prawy górny róg myszka upadła na lewy klik i render się zamkł. Są 4 wersje kolorystyczne bo nie potrafię się zdecydować. Sam render był chyba najgorszym co może spotkać silnik renderujący :D a mianowicie interior z glossy czarnym z geometrią tylko ze szkła + w niej parę małych emiterów. i na cały świat scatter z absorbcją.
Maciek Jutrzenka Napisano 16 Marzec 2015 Autor Napisano 16 Marzec 2015 drugie najlepsze jak dla mnie !! dzięki wielkie teraz mam taką rozkminę że przez tego glowa.. strasznie dużo detalu zanikło i w sumie mógłbym wyrenderować jednego passa emittera z Normalką podpiętą do siły.. aby wydobyć lepiej geometrie brył... :X sam niewiem link do nowych bo są na 1 stronie :P http://max3d.pl/forum/threads/97714-Teczka-3D-g%C5%82%C3%B3wnie-abstractowe-prace?p=1239376&viewfull=1#post1239376
Maciek Jutrzenka Napisano 17 Marzec 2015 Autor Napisano 17 Marzec 2015 i kolejna pracka + zdecydowałem się co do wersji kolorystycznych poprzednich prac. i jednak wybrałem tą wersje kolorystyczną :P chociaż bardzo mam dylemat z zielonym i fioletowym/magentą
skalpel3d Napisano 17 Marzec 2015 Napisano 17 Marzec 2015 Maciek fajnie ze ruszyłeś temat abstrakcji 3d bo go mało na forum. Ten górny obrazek wrzuć w tych innych wersjach kolorystycznych o których pisałeś :)
MindOverMatter Napisano 17 Marzec 2015 Napisano 17 Marzec 2015 Ten pierwszy pomarańczowo błękitny bardzo mi się podoba, reszta też miła dla oka, ale w tym mi estetyka sprawia największą przyjemność :)
Maciek Jutrzenka Napisano 18 Marzec 2015 Autor Napisano 18 Marzec 2015 Maciek fajnie ze ruszyłeś temat abstrakcji 3d bo go mało na forum. Ten górny obrazek wrzuć w tych innych wersjach kolorystycznych o których pisałeś :) Dzięki :D chodzio o różne wersje kolorystyczne tej pracy aka tron. Ten pierwszy pomarańczowo błękitny bardzo mi się podoba, reszta też miła dla oka, ale w tym mi estetyka sprawia największą przyjemność :) dzięki też tak mi się podoba ale dużo osób na ten róż głosowało i ostatecznie jego wybrałem :D + takie też były oryginalne kolorki Wczoraj i dzisiaj niestety bez nowej pracy, a jest to zpowodowane tym iż parę moich prac zostało kupionych na printa i po prostu musze je wyrenderować w 5-6k i no mam tylko laptopa więc renderuje się i renderuje. Przypadkiem stworzyłem mema trochę na temat renderingu :P Rendering in 5k for print: 70% done after 15H just 7316 tiles left to do yeeey
Maciek Jutrzenka Napisano 19 Marzec 2015 Autor Napisano 19 Marzec 2015 strzelone na szybko przed skoczeniem w kimę.
Nathanielxd Napisano 19 Marzec 2015 Napisano 19 Marzec 2015 Częściej rób na szybko, przed spaniem, bo dobre! :D
Maciek Jutrzenka Napisano 20 Marzec 2015 Autor Napisano 20 Marzec 2015 Dzięki :D Proszę przed spaniem kolejne :D jak coś to cała kolekcja jest na behance w wip'ie :P https://www.behance.net/wip/1041599/1873691
Maciek Jutrzenka Napisano 20 Marzec 2015 Autor Napisano 20 Marzec 2015 i jeszcze jedna na mega szybko dzisiaj :D
MindOverMatter Napisano 20 Marzec 2015 Napisano 20 Marzec 2015 Podoba mi się, że każde prezentują coś nowego i odświeżającego. To "oko" bardzo fajne, jedynie bym popracował nad złożonością siatki tej białej obudowy, by więcej rowków miała czy coś w tym stylu, większą złożoność. Wireframy mają spoko kompozycję, może oprócz tego kształtu czerwonego w prawym dolnym rogu, jest IMO minimalnie zbyt ciężki. Fajnie masz już opracowane dodawanie tła,chodzi mi o te gradienty np. w #16 poscie. Ja to muszę zdecydowanie poćwiczyć. Możesz napisać kilka słów jak je zrobiłeś? :) To zabawa w PS gradientami? W tym najnowszym fajne wrażenie dają materialy. Na szybko ale przyjemne dla oka :)
Maciek Jutrzenka Napisano 20 Marzec 2015 Autor Napisano 20 Marzec 2015 (edytowane) co do tego oka całego to.. Tam chciałem zrobić taką kozacką obudowę śróbki kabelki widniące przez szybkę i też wystające jakiś wentylatorek.. ale stwierdziłem żeee nie oto w tej pracy chodziło głównym tematem był hud, i też nie miałem czasu zbytnio a chciałem się trzymać tej zasady że jedna pracka w 2-3H. Wireframe'y właśnie też tak sądziłem że tam jednak zagęsty ten wire.. ale pomyślałem że to może tylko ja.. jednak nie byłem w błędzie. Tła nigdy nie robie w photoshopie wszystkie tła to studio.. realna geometria.. w przypadku oka.. noto miało to trochę naśladować no kształt ciała w okół oka.. brew itp.. Materiał zazwyczaj ciemny matowy metal. thx :P wrzucam pracki raz jeszcze, bo się 3 stronka zrobiła, i nie wygodnie się tak cofać.. tak więc dwie prace z dziś :P Edytowane 20 Marzec 2015 przez Maciek Jutrzenka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się