Habagun Napisano 13 Kwiecień 2015 Share Napisano 13 Kwiecień 2015 (edytowane) Temat do zamknięcia. Znaleźliśmy kogo trzeba. Edytowane 21 Kwiecień 2015 przez Habagun Aktualizacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piro Napisano 21 Kwiecień 2015 Share Napisano 21 Kwiecień 2015 Gra jest gatunkiem sandbox, action RPG. Używa technologii 3D a jej silnik graficzny został przez nas stworzony przy użyciu DirectX 11. No, to życzę wam powodzenia i daj znać jak wyszło! :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Traitor Napisano 21 Kwiecień 2015 Share Napisano 21 Kwiecień 2015 Zawsze mnie to dziwi, ze mlodzi ludzie zwykle porywaja sie na tworzenie mega obszernych gier, zamiast najpierw cwiczyc na duzo mniejszych projektach, ktore i tak dadza im mocno w kosc przy pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 21 Kwiecień 2015 Share Napisano 21 Kwiecień 2015 Dunning-Kruger effect, znany także jako 'how hard this could be?' http://bretcontreras.com/wp-content/uploads/Dunning-Kruger.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piro Napisano 21 Kwiecień 2015 Share Napisano 21 Kwiecień 2015 Kliknąłem "na fronta". Lepiej tego opisać się nie da - sam znam osobiście z 5 teamów które się porywały na RPG / MMO jako pierwsza gra - i zazwyczaj kończyło się w najlepszym przypadku na zrobieniu kilku assetów, i pomysł sam umierał. Zróbcie prosta platformówkę, hidden objecta, endless runnera - dacie rade temat ogarnąć w rok, i jeszcze troszkę czasu na polishing będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reynevan Napisano 21 Kwiecień 2015 Share Napisano 21 Kwiecień 2015 Dunning-Kruger effect, znany także jako 'how hard this could be?' http://bretcontreras.com/wp-content/uploads/Dunning-Kruger.jpg Ig Nobel :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tr3buh Napisano 21 Kwiecień 2015 Share Napisano 21 Kwiecień 2015 *Laughing out loud* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawlito Napisano 21 Kwiecień 2015 Share Napisano 21 Kwiecień 2015 Mimo wszystko, człowieka od PR już macie eksperta potrafi przedstawić grę jak materiał na "trple A". Opis jak z pudełka. Używa technologii 3D a jej silnik graficzny został przez nas stworzony przy użyciu DirectX 11. Silnik graficzny będzie autorski?? GRUBO! Powieam Wam tak: życzę żeby wam się udało stworzyć coś w przeciągu np. 2 lat, co będzie się przynajmniej w 30% nadawało do pokazania potencjalnemu wydawcy, bez sarkazmu i ironii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się