Napisano 13 Kwiecień 20159 l Temat do zamknięcia. Znaleźliśmy kogo trzeba. Edytowane 21 Kwiecień 20159 l przez Habagun Aktualizacja
Napisano 21 Kwiecień 20159 l Gra jest gatunkiem sandbox, action RPG. Używa technologii 3D a jej silnik graficzny został przez nas stworzony przy użyciu DirectX 11. No, to życzę wam powodzenia i daj znać jak wyszło! :-)
Napisano 21 Kwiecień 20159 l Zawsze mnie to dziwi, ze mlodzi ludzie zwykle porywaja sie na tworzenie mega obszernych gier, zamiast najpierw cwiczyc na duzo mniejszych projektach, ktore i tak dadza im mocno w kosc przy pracy.
Napisano 21 Kwiecień 20159 l Dunning-Kruger effect, znany także jako 'how hard this could be?' http://bretcontreras.com/wp-content/uploads/Dunning-Kruger.jpg
Napisano 21 Kwiecień 20159 l Kliknąłem "na fronta". Lepiej tego opisać się nie da - sam znam osobiście z 5 teamów które się porywały na RPG / MMO jako pierwsza gra - i zazwyczaj kończyło się w najlepszym przypadku na zrobieniu kilku assetów, i pomysł sam umierał. Zróbcie prosta platformówkę, hidden objecta, endless runnera - dacie rade temat ogarnąć w rok, i jeszcze troszkę czasu na polishing będzie.
Napisano 21 Kwiecień 20159 l Dunning-Kruger effect, znany także jako 'how hard this could be?' http://bretcontreras.com/wp-content/uploads/Dunning-Kruger.jpg Ig Nobel :P
Napisano 21 Kwiecień 20159 l Mimo wszystko, człowieka od PR już macie eksperta potrafi przedstawić grę jak materiał na "trple A". Opis jak z pudełka. Używa technologii 3D a jej silnik graficzny został przez nas stworzony przy użyciu DirectX 11. Silnik graficzny będzie autorski?? GRUBO! Powieam Wam tak: życzę żeby wam się udało stworzyć coś w przeciągu np. 2 lat, co będzie się przynajmniej w 30% nadawało do pokazania potencjalnemu wydawcy, bez sarkazmu i ironii.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto