Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

 

 

Chciałbym przedstawić mój ostatni projekt. Tak jak zazwyczaj wybrałem bardzo prostą architekturę. Jest to projekt czeskiej pracowni Uhlik Architekci. Całość została opracowana w 3D, z wyjątkiem postaci faceta siedzącego przed domem. Projekt domu powstał na życzenie klienta, który wypoczywa w tym rejonie od dzieciństwa. Bazując na doświadczeniach z poprzednich realizacji, tym razem zamierzałem zrealizować kawałek lasu i dokładnie zaaranżować leśny teren. Interesowało mnie również opracowanie różnych wariantów oświetlenia. Pierwszy raz również zrealizowałem padający deszcz za pomocą motion blur w 3d. Zapraszam do komentowania i dziękuję za odwiedziny !

 

Soft: Cinema 4D R15 prime, Maxwell 3.1. Więcej w zamieszczonym wideo.

 

Pozdrawiam

Neb

 

ico100.jpg

 

maina.jpg

 

 

shotsa.jpg

 

 

panofa.jpg

 

 

panoalla.jpg

 

 

graya.jpg

 

 

  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzięki za making of ... fajnie podpatrzeć.

Sporo pracy w to włożyłeś, jest sporo roślinnego detalu który jednak ginie na renderach.

Osobiście nie podoba mi się tonacja tych renderów, nie wiem czy to czysty render czy postpro ale wszystko jest mdłe brak kontrastu, przez to nie widać też dobrze tych wszystkich roślinek, podejrzewam, że kompresja jpg też zrobiła swoje.

Napisano

No jest klimat i detal i wsio co trzeba. Tylko ta ostania moda na... domki w lasach... Sorry ale jest ogromny przesyt tego rodzaju bardzo oderwanych od rzeczywistosci renderow.

Napisano

Dziękuję za pierwsze komentarze, doceniam je wszystkie! Krótko na temat. wizki nie mają kontrastu, ponieważ ich zaplanowany klimat to, zwłaszcza dla głównego ujęcia, coś jak zdjęcie wykonane pod światło. Bloom i kontrastu nie ma. Może być oczywiście, ale nie takie było zamierzenie. Wiem, że nie wszystkim się to spodoba. Detal w tego typu realizacjach na monitorze nie może być w pełni oddany - dobry przykład kolejny: ostatnia praca Marka Denko. Może w 4K. Na wydruku i owszem. Trzeba z tym żyć :) Co do mody na domki, to chyba coś przeoczyłem :) Projekt zacząłem we wrześniu zeszłego roku i realizowałem z długimi przerwami. Wiadomo, prace dla siebie, robi się po tych komercyjnych, a w ostatnim czasie jest co robić. Planując kolejny projekt, realizuję to co mnie interesuje. W ostatnim czasie powstały naprawdę dobre modele zieleni ( Evermotion, VizPark ) i to było dla mnie motywacją do tej realizacji. Dzięki jeszcze raz za odwiedziny!

Napisano

Jak dla mnie rewelacja! I wlasnie to swiatlo, ten feeling mi sie tu podoba. Czuc cieplo z obrazka, i atmosfere lasu. BTW od zawsze siedzisz na Cinemie czy w jakims momencie nastapila przesiadka z innego softu. Bardzo podoba mi sie responsywnosc viewportu przy gestych siatkach.

Napisano

Pawelkos - cieszy mnie niezmiernie, że tak odczytujesz klimat tej pracy, ponieważ tak właśnie chciałem uchwycić ten widok lasu. Wcześniej pracowałem w Lightwave, teraz Modo i Cinema. Stabilność Cinemy jest jej dużym atutem. Zwłaszcza przy dużych scenach.

Napisano

Dziękuję! Większe rozdzielczości wyświetlają się po kliknięciu bezpośrednio na każdym obrazku ( nie na ramce ).

Napisano

macieksz - dziękuję!

Shomps - Dzięki wielkie! Podanie czystego czasu renderingu nie jest miarodajne. Trzeba to rozpatrywać z budową sceny i materiałów. Całość puściłem na weekend na 3 HexaCore. po 48h było pRAWIE 18 sl co już było wystarczające. Zostało mi na rebusFarmie 50 kredytów po liczeniu animacji dla jednego z naszych klientów więc na tej scenie przetestowałem Maxwella na rebusie. Scena za te punkty wyliczyła się w 40 minut na około 70 kompach do kolejnych 18 SL. Po zmergowaniu plików powstał jeszcze dokładniejszy obraz ale bez dużej różnicy. Całość liczyła się w rozdzielczości o ile pamiętam 3400 pix dłuższy bok. W scenie są zestawy dużych tekstur, sporo jak zwykle displacement, nie ma materiałów typu lambertian, czyli dosłownie kady materiał ma fresnela i jakiś stopień reflection, wszystkie liście mają 2-3 warstwy, pełny sss i reflection, niektóre są potraktowane Maxwellowym double sided, kamera ma włączony DOF i motion blur dla obiektów bo latają tam owady itd. W scenie nie jestem w stanie określić ile jest obiektów ( musiałbym to zliczyć :) ), dodatkowo partie mchu to Maxwell grass tag. Porównując to do innych programów renderujących trzeba mieć to na uwadze. Ujęcia dodatkowe, mniejsze załatwiałem w nocy na 3-5 kompach hexacore i i7.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności