Napisano 26 Czerwiec 20159 l Rysunek, na który się nie mogę napatrzyć próbuję odtworzyć w 3d, tak, żeby zachować podobną ipresję. Chciał bym, żeby było 1:1 tylko za pomocą innych środków wyrazu. Oryginalna praca jest autorstwa Joel27 (Joel Jurion )- bardzo lubi rysować Velmę. Mam zgodę na plagiatowanie.
Napisano 26 Czerwiec 20159 l Widzę poprawę w pewnych aspektach :D P.S. - tak patrze na twoje prace i Ty to chyba lubisz rude
Napisano 26 Czerwiec 20159 l Autor Dopiero druga ruda i to jeszcze z tą rudością, to będzie problem, bo w kreskówce włosy miała kasztanowe/brązowe, ale aspekty będą faktycznie większe.
Napisano 28 Czerwiec 20159 l Autor Nie będzie prosto, coś się boję. Nie mam żadnej gwarancji, że gość dobrze narysował perspektywę. Co zrobić? Cisnąć na to, żeby geometria pasowała do obrazka na siłę, nawet kosztem zniekształceń geometrii w scenie, czy raczej zrobić model o prawdopodobnych proporcjach i ustawić go tylko podobnie?
Napisano 28 Czerwiec 20159 l przed kamerą ustaw odpowiednią soczewke o mniejszej grubości niż na dole i daj refrakcje. albo po prostu w post pro zrób 3 zbieg :P ten prostokąt który masz w tle na rysunku w photoshopie popraw to tak żebyś miał obie linie równolegle. wtedy wymodeluj na podstawie tego i proporcje będą git a potem jak wyrenderujesz to w compo dodasz 3 zbieg.
Napisano 28 Czerwiec 20159 l Trochę mniejsza ogniskowa kamery powinna styknąć. Na refce perspektywa jest trochę oszukana, środek artystyczny. Jak dla mnie nie ma co próbować tego odwzorowywać kropka w kropkę bo przy obrazku 3d będzie bardziej konfundowało odbiorce.
Napisano 28 Czerwiec 20159 l Autor to chyba zrobię velmę z takimi proporcjami jak na innych rysunkach autora http://orig00.deviantart.net/604a/f/2011/280/2/f/velma_by_joel27-d4c241u.jpg i 18+ pre06.deviantart.net/d31e/th/pre/f/2012/102/6/6/velma_strip_tease_by_joel27-d4vxolt.jpg a potem się zastanowię. jeszcze shifta perspektywy nie próbowałem.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto