Jump to content

Featured Replies

Posted

Pracuję w Maxie. Widzę dużą różnicę pomiędzy tym co widzę na renderze i w Viewporcie (tryb realistic). Rendery wychodzą znacznie bledsze i jest to dosyć frustrujące :) Dopasowanie kolorów zajmuje sporo czasu. Jest jakiś sposób aby zgrać ze sobą jasność ton i kolor?

  • Replies 13
  • Views 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

No niestety, facepalm. Gdyby viewport mogł wyglądać jak finalny render, to po co w ogóle była by opcja renderowania?

Pobaw się z active shade. Renderowanie w czasie rzeczywistym. Ja przychylam sie coraz bardzien do rozwiązań typu indigo. Wypowiedzi kolegów wyżej świadczą o tym, że są mało postępowi

Pobaw się z active shade. Renderowanie w czasie rzeczywistym. Ja przychylam sie coraz bardzien do rozwiązań typu indigo. Wypowiedzi kolegów wyżej świadczą o tym, że są mało postępowi

 

indygo indygiem a w blenderze to jest standardem od długiego czasu.. :)

W vrayu do maxa też. Ale liczy procesorem nie gpu, więc nie jest tak wydajne. Stąd moje zainteresowanie indigo

Krisowski polecam sprawdzić ustawienie active shade vray i nie pisać że liczy on cpu :P Masz możliwość wyboru cpu/gpu i nie tylko karty graficzne z cudami :) radki tez śmigają tylko musisz mieć odpowiednie sterowniki z sdk do opengl :)

W vrayu do maxa też. Ale liczy procesorem nie gpu, więc nie jest tak wydajne. Stąd moje zainteresowanie indigo

 

nie zgodzę się w vray'u render wygląda zupełnie inaczej w tym trybie i nie wspierał 50% features. tylko podstawowe mogłeś se conajwyrzej refleksy i cienie zobaczyć :P A wcycku. z loopą można różnicy szukać między prev a finall :P

Protip tysiąclecia: Jest już na rynku kilka rendererów których taki problem nie istnieje. Jedyna różnica pomiędzy viewportem a filnalnym renderem to ilość szumu i inne proporcje pre-kalkulacji sceny i czasu redneru. Zupdatujcie się.

Protip tysiąclecia: Jest już na rynku kilka rendererów których taki problem nie istnieje. Jedyna różnica pomiędzy viewportem a filnalnym renderem to ilość szumu i inne proporcje pre-kalkulacji sceny i czasu redneru. Zupdatujcie się.

 

no to wiadomka :D ale chodziło mi akurat tutaj o konkretny przypadek vray'a który jednak jest w tyle za liderami w tej technologi.

Tematem wątku był zwykly vievport, a dokładnie mowiac tryb Realistic, wiec chyba ktoś tutaj się zagalopowal z wywodami:)

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy