Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Pracuję w Maxie. Widzę dużą różnicę pomiędzy tym co widzę na renderze i w Viewporcie (tryb realistic). Rendery wychodzą znacznie bledsze i jest to dosyć frustrujące :) Dopasowanie kolorów zajmuje sporo czasu. Jest jakiś sposób aby zgrać ze sobą jasność ton i kolor?

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No niestety, facepalm. Gdyby viewport mogł wyglądać jak finalny render, to po co w ogóle była by opcja renderowania?

Napisano

Pobaw się z active shade. Renderowanie w czasie rzeczywistym. Ja przychylam sie coraz bardzien do rozwiązań typu indigo. Wypowiedzi kolegów wyżej świadczą o tym, że są mało postępowi

Napisano
Pobaw się z active shade. Renderowanie w czasie rzeczywistym. Ja przychylam sie coraz bardzien do rozwiązań typu indigo. Wypowiedzi kolegów wyżej świadczą o tym, że są mało postępowi

 

indygo indygiem a w blenderze to jest standardem od długiego czasu.. :)

Napisano

W vrayu do maxa też. Ale liczy procesorem nie gpu, więc nie jest tak wydajne. Stąd moje zainteresowanie indigo

Napisano

Krisowski polecam sprawdzić ustawienie active shade vray i nie pisać że liczy on cpu :P Masz możliwość wyboru cpu/gpu i nie tylko karty graficzne z cudami :) radki tez śmigają tylko musisz mieć odpowiednie sterowniki z sdk do opengl :)

Napisano
W vrayu do maxa też. Ale liczy procesorem nie gpu, więc nie jest tak wydajne. Stąd moje zainteresowanie indigo

 

nie zgodzę się w vray'u render wygląda zupełnie inaczej w tym trybie i nie wspierał 50% features. tylko podstawowe mogłeś se conajwyrzej refleksy i cienie zobaczyć :P A wcycku. z loopą można różnicy szukać między prev a finall :P

Napisano

Protip tysiąclecia: Jest już na rynku kilka rendererów których taki problem nie istnieje. Jedyna różnica pomiędzy viewportem a filnalnym renderem to ilość szumu i inne proporcje pre-kalkulacji sceny i czasu redneru. Zupdatujcie się.

Napisano
Protip tysiąclecia: Jest już na rynku kilka rendererów których taki problem nie istnieje. Jedyna różnica pomiędzy viewportem a filnalnym renderem to ilość szumu i inne proporcje pre-kalkulacji sceny i czasu redneru. Zupdatujcie się.

 

no to wiadomka :D ale chodziło mi akurat tutaj o konkretny przypadek vray'a który jednak jest w tyle za liderami w tej technologi.

Napisano

Tematem wątku był zwykly vievport, a dokładnie mowiac tryb Realistic, wiec chyba ktoś tutaj się zagalopowal z wywodami:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.