lukaszfr Napisano 4 Lipiec 2015 Napisano 4 Lipiec 2015 Pracuję w Maxie. Widzę dużą różnicę pomiędzy tym co widzę na renderze i w Viewporcie (tryb realistic). Rendery wychodzą znacznie bledsze i jest to dosyć frustrujące :) Dopasowanie kolorów zajmuje sporo czasu. Jest jakiś sposób aby zgrać ze sobą jasność ton i kolor?
deshu Napisano 5 Lipiec 2015 Napisano 5 Lipiec 2015 No niestety, facepalm. Gdyby viewport mogł wyglądać jak finalny render, to po co w ogóle była by opcja renderowania?
lukaszfr Napisano 6 Lipiec 2015 Autor Napisano 6 Lipiec 2015 Podobno nie ma głupich pytań :P Dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam
Krisowski Napisano 9 Lipiec 2015 Napisano 9 Lipiec 2015 Pobaw się z active shade. Renderowanie w czasie rzeczywistym. Ja przychylam sie coraz bardzien do rozwiązań typu indigo. Wypowiedzi kolegów wyżej świadczą o tym, że są mało postępowi
Maciek Jutrzenka Napisano 9 Lipiec 2015 Napisano 9 Lipiec 2015 Pobaw się z active shade. Renderowanie w czasie rzeczywistym. Ja przychylam sie coraz bardzien do rozwiązań typu indigo. Wypowiedzi kolegów wyżej świadczą o tym, że są mało postępowi indygo indygiem a w blenderze to jest standardem od długiego czasu.. :)
Krisowski Napisano 10 Lipiec 2015 Napisano 10 Lipiec 2015 W vrayu do maxa też. Ale liczy procesorem nie gpu, więc nie jest tak wydajne. Stąd moje zainteresowanie indigo
skalpel3d Napisano 14 Lipiec 2015 Napisano 14 Lipiec 2015 Krisowski polecam sprawdzić ustawienie active shade vray i nie pisać że liczy on cpu :P Masz możliwość wyboru cpu/gpu i nie tylko karty graficzne z cudami :) radki tez śmigają tylko musisz mieć odpowiednie sterowniki z sdk do opengl :)
Maciek Jutrzenka Napisano 14 Lipiec 2015 Napisano 14 Lipiec 2015 W vrayu do maxa też. Ale liczy procesorem nie gpu, więc nie jest tak wydajne. Stąd moje zainteresowanie indigo nie zgodzę się w vray'u render wygląda zupełnie inaczej w tym trybie i nie wspierał 50% features. tylko podstawowe mogłeś se conajwyrzej refleksy i cienie zobaczyć :P A wcycku. z loopą można różnicy szukać między prev a finall :P
Monio Napisano 14 Lipiec 2015 Napisano 14 Lipiec 2015 Protip tysiąclecia: Jest już na rynku kilka rendererów których taki problem nie istnieje. Jedyna różnica pomiędzy viewportem a filnalnym renderem to ilość szumu i inne proporcje pre-kalkulacji sceny i czasu redneru. Zupdatujcie się.
Maciek Jutrzenka Napisano 14 Lipiec 2015 Napisano 14 Lipiec 2015 Protip tysiąclecia: Jest już na rynku kilka rendererów których taki problem nie istnieje. Jedyna różnica pomiędzy viewportem a filnalnym renderem to ilość szumu i inne proporcje pre-kalkulacji sceny i czasu redneru. Zupdatujcie się. no to wiadomka :D ale chodziło mi akurat tutaj o konkretny przypadek vray'a który jednak jest w tyle za liderami w tej technologi.
Traitor Napisano 14 Lipiec 2015 Napisano 14 Lipiec 2015 Tematem wątku był zwykly vievport, a dokładnie mowiac tryb Realistic, wiec chyba ktoś tutaj się zagalopowal z wywodami:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się