Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej!

 

Pokazywałem już tę postać w wątku Paszczaka o trailerze, tutaj, lecz postanowiłem też zaprezentować jako osobny produkt,

szczególnie, że zrobiłem nowy mroczniejszy render.

 

Wszystkie rendery robione w Octane Render 2.0 liczone na Titanie X.

Nie pamiętam już dokładnie czasów ale chyba coś koło 20min na render (claye szły krócej).

 

Texturki to 5 zestawów 4k (diff, gloss, spec, norm/displace) + szósty zestaw na katanę.

Modeling z texturami zajął ok 5-6 tygodni, model hp z displacem posłużył również jako source do wersji realtime w grze.

 

pozdrawiam!

Levus

 

ninja_promo_08_1920x1080.jpg

ninja_promo_08_1920x1080_clay.jpg

ninja_promo_04a_clay.jpg

ninja_promo_03a.jpg

ninja_promo_01a.jpg

ninja_promo_06a_clay.jpg

ninja_promo_05a_clay.jpg

ninja_promo_02a.jpg

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

artzgodka, natas - dzięki:) Cieszę się, że się podoba:)

 

xmass - Też dzięki:) W photoshopie była robiona korekcja koloru, kontrasty, wyostrzenia, czyli same suwaczki tak naprawdę.

Na renderach ręcznie podmalowuję coś bardzo rzadko, gdyż w przypadku korekcji na sekwencji video takich poprawek się nie da zrobić

więc wolę się nie przyzwyczajać (no dobra, pewnie się da, ale nie na szast prast jak na screenie w photoshopie).

Napisano
strasznie nie ostre te rendery jak dlamnie nie wiem czy to wina zadużego postpro w octane glow. czy aberacji chyba jednak zadużooo strasznie.. czy niewiem czego

 

 

w wielu renderach z Octane widzę taki efekt, pewnie to fizyczna kamera

Napisano

Tak, to prawda efekty trochę zjadły, troszkę dof, troszkę aberracja, troszkę glow.

Chciałem jednak, żeby te renderki były takie mgliste trochę:)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności