Napisano 29 Wrzesień 20159 l Hej! Pokazywałem już tę postać w wątku Paszczaka o trailerze, tutaj, lecz postanowiłem też zaprezentować jako osobny produkt, szczególnie, że zrobiłem nowy mroczniejszy render. Wszystkie rendery robione w Octane Render 2.0 liczone na Titanie X. Nie pamiętam już dokładnie czasów ale chyba coś koło 20min na render (claye szły krócej). Texturki to 5 zestawów 4k (diff, gloss, spec, norm/displace) + szósty zestaw na katanę. Modeling z texturami zajął ok 5-6 tygodni, model hp z displacem posłużył również jako source do wersji realtime w grze. pozdrawiam! Levus
Napisano 29 Wrzesień 20159 l Piknie Panie :D Pytanko mam, jeśli można ;) Rendery prosto z octana, czy były podrasowane w PS? PZDR!
Napisano 30 Wrzesień 20159 l Autor artzgodka, natas - dzięki:) Cieszę się, że się podoba:) xmass - Też dzięki:) W photoshopie była robiona korekcja koloru, kontrasty, wyostrzenia, czyli same suwaczki tak naprawdę. Na renderach ręcznie podmalowuję coś bardzo rzadko, gdyż w przypadku korekcji na sekwencji video takich poprawek się nie da zrobić więc wolę się nie przyzwyczajać (no dobra, pewnie się da, ale nie na szast prast jak na screenie w photoshopie).
Napisano 30 Wrzesień 20159 l Klasa. Tak dobre, ze wypada sie cieszyc ze potrzeba na takie cuda ponad miecha.
Napisano 3 Październik 20159 l strasznie nie ostre te rendery jak dlamnie nie wiem czy to wina zadużego postpro w octane glow. czy aberacji chyba jednak zadużooo strasznie.. czy niewiem czego
Napisano 4 Październik 20159 l strasznie nie ostre te rendery jak dlamnie nie wiem czy to wina zadużego postpro w octane glow. czy aberacji chyba jednak zadużooo strasznie.. czy niewiem czego w wielu renderach z Octane widzę taki efekt, pewnie to fizyczna kamera
Napisano 4 Październik 20159 l Autor Tak, to prawda efekty trochę zjadły, troszkę dof, troszkę aberracja, troszkę glow. Chciałem jednak, żeby te renderki były takie mgliste trochę:)