Levus Napisano 29 Wrzesień 2015 Share Napisano 29 Wrzesień 2015 Hej! Pokazywałem już tę postać w wątku Paszczaka o trailerze, tutaj, lecz postanowiłem też zaprezentować jako osobny produkt, szczególnie, że zrobiłem nowy mroczniejszy render. Wszystkie rendery robione w Octane Render 2.0 liczone na Titanie X. Nie pamiętam już dokładnie czasów ale chyba coś koło 20min na render (claye szły krócej). Texturki to 5 zestawów 4k (diff, gloss, spec, norm/displace) + szósty zestaw na katanę. Modeling z texturami zajął ok 5-6 tygodni, model hp z displacem posłużył również jako source do wersji realtime w grze. pozdrawiam! Levus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artzgodka Napisano 29 Wrzesień 2015 Share Napisano 29 Wrzesień 2015 widziałem na FB - kozak !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xmass Napisano 29 Wrzesień 2015 Share Napisano 29 Wrzesień 2015 Piknie Panie :D Pytanko mam, jeśli można ;) Rendery prosto z octana, czy były podrasowane w PS? PZDR! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natas Napisano 30 Wrzesień 2015 Share Napisano 30 Wrzesień 2015 Jak zwykle świetna praca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 30 Wrzesień 2015 Autor Share Napisano 30 Wrzesień 2015 artzgodka, natas - dzięki:) Cieszę się, że się podoba:) xmass - Też dzięki:) W photoshopie była robiona korekcja koloru, kontrasty, wyostrzenia, czyli same suwaczki tak naprawdę. Na renderach ręcznie podmalowuję coś bardzo rzadko, gdyż w przypadku korekcji na sekwencji video takich poprawek się nie da zrobić więc wolę się nie przyzwyczajać (no dobra, pewnie się da, ale nie na szast prast jak na screenie w photoshopie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 30 Wrzesień 2015 Share Napisano 30 Wrzesień 2015 Klasa. Tak dobre, ze wypada sie cieszyc ze potrzeba na takie cuda ponad miecha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 3 Październik 2015 Autor Share Napisano 3 Październik 2015 Dzięki Olaf! No tak, trzeba swoje wysiedzieć:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek Jutrzenka Napisano 3 Październik 2015 Share Napisano 3 Październik 2015 strasznie nie ostre te rendery jak dlamnie nie wiem czy to wina zadużego postpro w octane glow. czy aberacji chyba jednak zadużooo strasznie.. czy niewiem czego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artzgodka Napisano 4 Październik 2015 Share Napisano 4 Październik 2015 strasznie nie ostre te rendery jak dlamnie nie wiem czy to wina zadużego postpro w octane glow. czy aberacji chyba jednak zadużooo strasznie.. czy niewiem czego w wielu renderach z Octane widzę taki efekt, pewnie to fizyczna kamera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 4 Październik 2015 Autor Share Napisano 4 Październik 2015 Tak, to prawda efekty trochę zjadły, troszkę dof, troszkę aberracja, troszkę glow. Chciałem jednak, żeby te renderki były takie mgliste trochę:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi