Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Cześć,

przedstawiam odświeżony model.

Soft.: Zbrush sculpting, Maya retopologia, poza symulacja nlcoath, Mudbox, Gimp textury. Postprodukcja Gimp.

Mam szczerą nadzieję ,że się spodoba.

 

Edit:

Marmoset Viewer na art station dodałem Sam mesh plus normal mapa. Normalnie model byl na disaplcemencie. Tu zrobilem pod marmoseta specjalnie:

 

https://www.artstation.com/artwork/31aZY

LBdQCdM.jpg

Więcej o procesie powstawania w mojej teczce:

http://max3d.pl/forum/threads/87617-Teczka-Zbrush/page20

 

Pozdrawiam Sebastian

 

Edit:

Update z postu ponizej:

xoErFk1.jpg

Edytowane przez Sebazx6r
  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No ale symulacja nie zawsze odda np. Gramature tkaniny. Tu mysle reczna robotka by byla lepsza bo bys sam. Z siebie uwzglednil zagiecia od pracy materialu przy stawach itp. Szczegolnie przy tak grubej fakturze dziwnie wyglada taki lejacy sie matrerial. Gdyby to byl jakis atlas z dobrym specularem to byloby bardziej wiarygodne. To tylkok przyklad zeby zilustrowac czemu nie do konca da sie to kupic okiem.

Napisano

nie mam wlasnie zorbilem 6 chyba tile po 8k na disaplacement ale nie wiem czy chce mi sie nowe textury robic bo czasem im dluzej siedze to gorzej wyglada i potem mam taki bool dupu. Dobra ide do sklepu po kolejny okocim mocen czy inne cudo moze rece przestana dretwiec.

Ogolnie bawie sie nowym mental raye'am. ....... jezu ide sie napic. Dzieki za komentarz :).

 

 

Edit.

I chuj fronta nie bedzie xDl...ide po browar.

Napisano (edytowane)

Textury na ciuchy to 4k Tzn. Na wszystko poza body. Nie sa najwyzszych lotów bede nad tym pracowal.. Jak ktos kto odwiedzil ta prace i mu sie cos nie podobalo, to prosze by pisal ale w miare konstruktywnie i lopatologicznie. Pozdrawiam.

 

 

Edit.

komentujcie. Najpierw sie wqrw...ie a potem spojrze na to trzewzwym okiem.

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano

Model jest zrobiony bardzo ok, ale faktycznie ubranie trochę nie pasuje. Jak dla mnie najbardziej nie pasuje brudny strój do studyjnego oświetlenia/ otoczenia. Jak byś może błoto wokół niego zrobił to by jakoś scaliło postać z otoczeniem. No i może ręce (palce) trochę gumowate wyszły. Ale mordka i korpus cacy.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności