Sebazx6r Posted October 16, 2015 Share Posted October 16, 2015 (edited) Cześć, przedstawiam odświeżony model. Soft.: Zbrush sculpting, Maya retopologia, poza symulacja nlcoath, Mudbox, Gimp textury. Postprodukcja Gimp. Mam szczerą nadzieję ,że się spodoba. Edit: Marmoset Viewer na art station dodałem Sam mesh plus normal mapa. Normalnie model byl na disaplcemencie. Tu zrobilem pod marmoseta specjalnie: https://www.artstation.com/artwork/31aZY Więcej o procesie powstawania w mojej teczce: http://max3d.pl/forum/threads/87617-Teczka-Zbrush/page20 Pozdrawiam Sebastian Edit: Update z postu ponizej: Edited October 25, 2015 by Sebazx6r Link to comment Share on other sites More sharing options...
redrise Posted October 18, 2015 Share Posted October 18, 2015 To teraz dawaj 1 forme boo boo :D choc juz nie pamietam jak to bylo ale chodzi o grubego :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
olaf Posted October 18, 2015 Share Posted October 18, 2015 Fajny, skora git. Faldy na portkach troche nie daly rady. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebazx6r Posted October 19, 2015 Author Share Posted October 19, 2015 Dzieki za komentarze. Olaf fałdy są z symulacji. Redrise gruby Buu byłby spoko wyzwaniem jest kilka fajnych jego wersji w necie: Link to comment Share on other sites More sharing options...
olaf Posted October 19, 2015 Share Posted October 19, 2015 No ale symulacja nie zawsze odda np. Gramature tkaniny. Tu mysle reczna robotka by byla lepsza bo bys sam. Z siebie uwzglednil zagiecia od pracy materialu przy stawach itp. Szczegolnie przy tak grubej fakturze dziwnie wyglada taki lejacy sie matrerial. Gdyby to byl jakis atlas z dobrym specularem to byloby bardziej wiarygodne. To tylkok przyklad zeby zilustrowac czemu nie do konca da sie to kupic okiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebazx6r Posted October 19, 2015 Author Share Posted October 19, 2015 W sumie racja, choc nie kazdy material musi sie swiecic by byc mieki i plynacy;). Nastepne beda lepsze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
olaf Posted October 19, 2015 Share Posted October 19, 2015 No wiadomo, temu na biodrach symulacja nie omogla, bo nizej juz spoko. Link to comment Share on other sites More sharing options...
michalo Posted October 23, 2015 Share Posted October 23, 2015 Bardzo fajny render i model! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebazx6r Posted October 24, 2015 Author Share Posted October 24, 2015 Dzieki. Qrde chcialbym poprawiac kazda swoja prace. Czasem poraw powiedziec stop. Tu jeszcze na samych milashaders. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciek Jutrzenka Posted October 24, 2015 Share Posted October 24, 2015 masz może wersję z teksturami w lepszej jakości? bo naprawdę fajnie wyszedł aczkolwiek wklejenie na tło pozostawia sporo do rzyczenia szczególnie okolice lewej stopy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebazx6r Posted October 24, 2015 Author Share Posted October 24, 2015 nie mam wlasnie zorbilem 6 chyba tile po 8k na disaplacement ale nie wiem czy chce mi sie nowe textury robic bo czasem im dluzej siedze to gorzej wyglada i potem mam taki bool dupu. Dobra ide do sklepu po kolejny okocim mocen czy inne cudo moze rece przestana dretwiec. Ogolnie bawie sie nowym mental raye'am. ....... jezu ide sie napic. Dzieki za komentarz :). Edit. I chuj fronta nie bedzie xDl...ide po browar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciek Jutrzenka Posted October 24, 2015 Share Posted October 24, 2015 Generalnie geometria jest całkiem spoko. ale tekstury ciuchów wyglądają jakbyś na cała postać miał jedną tekste 1k.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebazx6r Posted October 24, 2015 Author Share Posted October 24, 2015 (edited) Textury na ciuchy to 4k Tzn. Na wszystko poza body. Nie sa najwyzszych lotów bede nad tym pracowal.. Jak ktos kto odwiedzil ta prace i mu sie cos nie podobalo, to prosze by pisal ale w miare konstruktywnie i lopatologicznie. Pozdrawiam. Edit. komentujcie. Najpierw sie wqrw...ie a potem spojrze na to trzewzwym okiem. Edited October 24, 2015 by Sebazx6r Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoseConseco Posted October 24, 2015 Share Posted October 24, 2015 Model jest zrobiony bardzo ok, ale faktycznie ubranie trochę nie pasuje. Jak dla mnie najbardziej nie pasuje brudny strój do studyjnego oświetlenia/ otoczenia. Jak byś może błoto wokół niego zrobił to by jakoś scaliło postać z otoczeniem. No i może ręce (palce) trochę gumowate wyszły. Ale mordka i korpus cacy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebazx6r Posted October 28, 2015 Author Share Posted October 28, 2015 Qrde powiem tak zobaczy sie ;). Narazie robie przerwe od niego i zabieram sie za lowpoly. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebazx6r Posted December 10, 2016 Author Share Posted December 10, 2016 Kupiłem Affinity i przepuscilem Buu przez niego. No more gimp ;). Link to comment Share on other sites More sharing options...
michalo Posted December 11, 2016 Share Posted December 11, 2016 Może za dużo dałeś blura na stopy, ale całość ekstra wygląda. Bardzo mi się podoba! Pod każdym względem lepszy obrazek od poprzedniego Buu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebazx6r Posted December 12, 2016 Author Share Posted December 12, 2016 Taka zabawa ;). Qrde teraz przezebilbym ten brzuch ale nie ma sensu wracac xD. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gimbusik Posted December 12, 2016 Share Posted December 12, 2016 Świetny model ! na prawdę mi się podoba! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts