Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

hej,

wrzucam krótkie ujęcie, nad którym siedziałem po nocach kilka tygodni. Głównym zamysłem projektu było stworzenie bliżej nieokreślonej biomasy, która ma zostać zainfekowana i dynamicznie się rozerwać na strzępy. Przy okazji mogłem przećwiczyć praktyczne użycie wielu nodów SOuP’a pod maya, trochę skryprowania w Python, render w Vray oraz compo.

 

Soft: Maya, Vray, Blender, Zbrush, Photoshop, After Effect.

 

Link do ujęcia:

 

https://vimeo.com/147405505

 

 

 

Przygotowałem jeszcze krótki making off / breakdown z pracy nad ujęciem:

 

https://vimeo.com/147259447

 

 

 

Dżwięk na szybko w Ableton Live:

http://i.imgur.com/SWyt4TA.jpg

 

 

 

aa3aIH8.jpg

 

 

8kaOII8.jpg

 

Planuję jeszcze kilka projektów związanych z budowaniem organicznego świata więc jakiekolwiek komentarze czy pytania techniczne mile widziane :)

 

pozdr.

Edytowane przez Marvin

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 3,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ciekawy efekt i ładny render! Aczkolwiek, w cząsteczki w compo mają o wiele słabszą grawitacje niż pęknięcia, mogły by ciekawie wyglądać gdyby także zawisły w płynie organizmu. Tak czy siak świetna robota!

Napisano

teraz nie wiem czy Juice w Aresie zerżnał od Ciebie czy Ty od nich ? :)

Napisano
  • Autor
teraz nie wiem czy Juice w Aresie zerżnał od Ciebie czy Ty od nich ? :)

Ja od nich :D

Tak gdzieś w okolicach marzec - czerwiec pracowałem nad animacją związaną z doświadczeniami na nici DNA Still . W tym czasie powstał pomysł zrobienia czegoś bardziej 'organicznego' zupełnie niezwiązanego z rzeczywistością. Początkowo wzorowałem się na Prometeuszu ale Ares bardziej mi podpasował kompozycją. Właściwie animka jest skutkiem ubocznym znalezienia praktycznego użycia nodów SOuP'a i przećwiczenia render / compo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności