Napisano 2 Grudzień 20159 l hej, wrzucam krótkie ujęcie, nad którym siedziałem po nocach kilka tygodni. Głównym zamysłem projektu było stworzenie bliżej nieokreślonej biomasy, która ma zostać zainfekowana i dynamicznie się rozerwać na strzępy. Przy okazji mogłem przećwiczyć praktyczne użycie wielu nodów SOuP’a pod maya, trochę skryprowania w Python, render w Vray oraz compo. Soft: Maya, Vray, Blender, Zbrush, Photoshop, After Effect. Link do ujęcia: https://vimeo.com/147405505 Przygotowałem jeszcze krótki making off / breakdown z pracy nad ujęciem: https://vimeo.com/147259447 Dżwięk na szybko w Ableton Live: http://i.imgur.com/SWyt4TA.jpg Planuję jeszcze kilka projektów związanych z budowaniem organicznego świata więc jakiekolwiek komentarze czy pytania techniczne mile widziane :) pozdr. Edytowane 2 Grudzień 20159 l przez Marvin
Napisano 1 Styczeń 20169 l Ciekawy efekt i ładny render! Aczkolwiek, w cząsteczki w compo mają o wiele słabszą grawitacje niż pęknięcia, mogły by ciekawie wyglądać gdyby także zawisły w płynie organizmu. Tak czy siak świetna robota!
Napisano 4 Styczeń 20169 l Autor teraz nie wiem czy Juice w Aresie zerżnał od Ciebie czy Ty od nich ? :) Ja od nich :D Tak gdzieś w okolicach marzec - czerwiec pracowałem nad animacją związaną z doświadczeniami na nici DNA Still . W tym czasie powstał pomysł zrobienia czegoś bardziej 'organicznego' zupełnie niezwiązanego z rzeczywistością. Początkowo wzorowałem się na Prometeuszu ale Ares bardziej mi podpasował kompozycją. Właściwie animka jest skutkiem ubocznym znalezienia praktycznego użycia nodów SOuP'a i przećwiczenia render / compo.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto