Pionier Napisano 21 Grudzień 2015 Napisano 21 Grudzień 2015 Hejka, wrzucam taką małą prace którą wykonałem na konkurs The Foundry. Jestem sam zdziwiony że udało mi się w ogóle dojechać do końca, cieszy mnie to na tyle że postanowiłem wrzucić pracę na forum, czemu nie w sumie ;). Wszystko od modelowania po rendering zostało wykonane w modo 901/902. Dosłownie parę textur zrobiłem w substance painterze. Postprodukcja w PS, kilka modeli w Mesh Fusion. Rendering, nie licząc prevek zają około: 2,5h na tło i 1,5h na pierwszy plan plus około 1h na dodatkowe warstwy typu maski/ao/depth pass. Łącznie zeszło się plus/minus 45-55h pracy, nie zawsze pamiętałem o tym żeby włączyć Toggla heh. Mam nadzieję że się spodoba, Wesołych Świąt wszystkim życzę! :) ps, dzięki dla Arkadiusza Leszko za pomoc i konkretne feedbacki, pozdro zipie! :) trochę screenów z wip-a: i moje ulubione, nocne quality control :): pozdr, P.
Reanimator Napisano 21 Grudzień 2015 Napisano 21 Grudzień 2015 BArdzo przyjemne, gratulacje!:) Polubiles sie juz z MODO na stale? Ja wlasnie sie wgryzam na nowo.
STRZYG Napisano 21 Grudzień 2015 Napisano 21 Grudzień 2015 Nice. Ten prześliczny blur jest dziełem renderu, postprocesu (wykorzystany ZDepth?) ?
bolitic Napisano 21 Grudzień 2015 Napisano 21 Grudzień 2015 Tez chcialbym wiedziec jak ten piekny bokeh powstal. Praca bardzo przyjemna. Mialbym jedynie zastrzezenia co do kadru i kompozycji.
Pionier Napisano 21 Grudzień 2015 Autor Napisano 21 Grudzień 2015 BArdzo przyjemne, gratulacje!:) Polubiles sie juz z MODO na stale? Ja wlasnie sie wgryzam na nowo. Siemka Reanimatorze, jak sie masz? jak leci zycie w Amsterdamie?:) Polubilem sie na nowo z modo instalujac wersje 901 i pozniej 902, czy na stale to nie wiem, staram sie i ten obrazek mnie troche do tego przekonal bo pracowalo mi sie dosc przyjemnie. Tez sie nieco wgryzam na nowo. Odnosnie DOF - musze powiedziec ze ten z renderera wyglada prawie tak samo dobrze, ale ze chcialem pobawic sie passami i zrobic mala domalowke w poscie to jednak wybralem opcje dodania DOFa w poscie przez passek zDepth. Testowalem lenscare pod fusion i sprawdzal sie super, niestety z racji tego ze to praca konkursowa nie zdecydowalem sie na zakup tego pluginu w chwili pracy nad ilustracja. Zwrocilem sie wiec z zapytaniem do Arka czy nie moglbym wpasc do niego i przepuscic render przez Nuke, Arek sie zgodzil a dodatkowo na miejscu okazalo sie ze ma plugin Bokeh i to wlasnie on jest odpowiedzialny za efekt koncowy ktory tak Wam sie podoba :). pozdr, P.
Nathanielxd Napisano 22 Grudzień 2015 Napisano 22 Grudzień 2015 Bardzo przyjemna praca. Ile procentowo zrobił kot? :)
JunioR Napisano 22 Grudzień 2015 Napisano 22 Grudzień 2015 Niby "mała pracka" a klimat powala, świetnie uzyskana zimowa atmosfera Piotrze! Pozdrawiam,
Pionier Napisano 22 Grudzień 2015 Autor Napisano 22 Grudzień 2015 Nathanielxd, wiadomo, kot 80% a ja 20% :) Junior, 5! zipie :) dzięki :) bolitic, jeszcze wracając do Twojej uwagi do kadru/kompozycji. To trochę inaczej miało wyglądać, ale dodałem więcej miejsca żeby było z czego kadrować w przypadku wygrania ;). Fajnie to jeszcze imo wygląda tak ucięte: dzięki za komentarze, ps. trzecie miejsce w konkursie zajął Polak, brawo dla Adama ;) pozdr, P.
olaf Napisano 22 Grudzień 2015 Napisano 22 Grudzień 2015 Pierwszy obrazek swietny pozostalym czegos brakuje.
Imperator Napisano 22 Grudzień 2015 Napisano 22 Grudzień 2015 dokładnie Bokeh najlepsze, lampki robią robotę i najbardziej ściągają uwagę. Lampki modelowane czy po prostu kolorowe kropki na alphie lub particle?
Rekomendowane odpowiedzi