Napisano 16 Luty 20169 l Cześć! Zamieszczam scenke wykonaną na konkurs evermotion. Max+CR+Marvelous Designer+ Photoshop. Cały wątek można zobaczyć tu: http://www.evermotion.org/vbulletin/showthread.php?113777-Loft-in-the-old-attic-Evermotion-Challenge-2015 Komentarze mile widziane :) Pozdrawiam!
Napisano 16 Luty 20169 l Generalnie podoba mi się i masę pracy w to włożyłeś, niemniej przeszkadza mi brak głębszych cieni czy w ogóle cieni. Jakoś sztucznie to dopalałeś ?
Napisano 16 Luty 20169 l Mnie brak cieni nie przeszkadza, ale kadry. Począwszy od zbyt szerokiego kontu na pierwszym renderze , do zwężonych kadrów na kolejnych. Jakoś za bardzo pościskane to wszystko, ale ogólnie scena i wnętrze git.
Napisano 19 Luty 20169 l Bardzo fajne wizualizacje :) . Jak dla mnie trochę za dużo bieli, ale to już kwestia gustu.
Napisano 25 Luty 20169 l Autor Cześć, Dzięki wielkie! Ocieplałem w photoshopie specjalnie chciałem żeby biały był przepalony. Co do kadrów to faktycznie nie poświęciłem im zbyt wiele czasu bo termin gonił ;)
Napisano 27 Luty 20169 l A ja tak z innej beczki. Nie stawia się torebki na ziemi bo piniondze uciekają :P Ogólnie scena super, jak dla mnie zbyt jasno, daje po oczach jak cholera.
Napisano 27 Luty 20169 l Brakuje jakiegoś ciekawego światła tak troche wszystko jest zbytnio na tym samym poziomie można by powiedzieć zamiętko!
Napisano 25 Marzec 20169 l Te dwie wiszące lampy w jadalni wyglądają na zapalone. A od kiedy to pali się światło, gdy jest jasno?
Napisano 25 Marzec 20169 l Sceny ciekawe natomiast bielą je zabiłeś wiele detali ginie a szkoda np "słoik ze świeczką"a takie rzeczy dodają smaczku, sypie ci się na ujęciach AA, miedzy innymi paskudnie to widać na lampach nad stołem, na sztućcach, oprawkach lampek, na trzecim ujęciu przy belkach masz czarne ząbkowane obwódki, shader kozy, klamer mocujących belki i oprawek w lampach jest sztuczny, mapowanie poręczy jest do poprawki
Napisano 16 Kwiecień 20168 l Ile RAMu Ci to zjadło? Corona ma jakoś problem z gospodarką pamięcią i na razie siedzę na v-rayu. CR to do małych projektów.
Napisano 20 Kwiecień 20168 l Ile RAMu Ci to zjadło? Corona ma jakoś problem z gospodarką pamięcią i na razie siedzę na v-rayu. CR to do małych projektów. Corona jest koszmarnie ramożerna tam gdzie w exteiorach vray do chodzi do 24GB corona pochlania powyżej 36GB miałem już jedna scenę gdzie corona w renderingu spowodował wyłączenie maxa z powodu braku pamięci jednak jak by nie parzył 64 GB to nie jest mało przy pracach z vray to jest wręcz spory zapas i możliwość równocześnie pracy w innych programach podczas renderingu nawet z włączonym low tread corona potrafi przycinać komputer
Napisano 20 Kwiecień 20168 l Autor To prawda ramu je sporo ale mi 16 GB wystarcza :) pomaga ukrywanie elementow ktore nie są renderowane. Za to jakie efekty sa v-ray pomalu odchodzi do lamusa ;) heh zartuje wiadomo do duzych projektow tylko vray :)
Napisano 24 Maj 20168 l Sorry za górnictwo, ale będę robił jakiś workaround z tym że Corona żre RAM - rozejrzę się za możliwościami zredukowania tej ramożerności.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto