kontas Napisano 16 Luty 2016 Napisano 16 Luty 2016 Cześć! Zamieszczam scenke wykonaną na konkurs evermotion. Max+CR+Marvelous Designer+ Photoshop. Cały wątek można zobaczyć tu: http://www.evermotion.org/vbulletin/showthread.php?113777-Loft-in-the-old-attic-Evermotion-Challenge-2015 Komentarze mile widziane :) Pozdrawiam!
artzgodka Napisano 16 Luty 2016 Napisano 16 Luty 2016 Generalnie podoba mi się i masę pracy w to włożyłeś, niemniej przeszkadza mi brak głębszych cieni czy w ogóle cieni. Jakoś sztucznie to dopalałeś ?
W Art Napisano 16 Luty 2016 Napisano 16 Luty 2016 Mnie brak cieni nie przeszkadza, ale kadry. Począwszy od zbyt szerokiego kontu na pierwszym renderze , do zwężonych kadrów na kolejnych. Jakoś za bardzo pościskane to wszystko, ale ogólnie scena i wnętrze git.
Paweł Baron Napisano 19 Luty 2016 Napisano 19 Luty 2016 Bardzo fajne wizualizacje :) . Jak dla mnie trochę za dużo bieli, ale to już kwestia gustu.
kontas Napisano 25 Luty 2016 Autor Napisano 25 Luty 2016 Cześć, Dzięki wielkie! Ocieplałem w photoshopie specjalnie chciałem żeby biały był przepalony. Co do kadrów to faktycznie nie poświęciłem im zbyt wiele czasu bo termin gonił ;)
zeto88 Napisano 27 Luty 2016 Napisano 27 Luty 2016 A ja tak z innej beczki. Nie stawia się torebki na ziemi bo piniondze uciekają :P Ogólnie scena super, jak dla mnie zbyt jasno, daje po oczach jak cholera.
Maciek Jutrzenka Napisano 27 Luty 2016 Napisano 27 Luty 2016 Brakuje jakiegoś ciekawego światła tak troche wszystko jest zbytnio na tym samym poziomie można by powiedzieć zamiętko!
Lesiu Napisano 25 Marzec 2016 Napisano 25 Marzec 2016 Te dwie wiszące lampy w jadalni wyglądają na zapalone. A od kiedy to pali się światło, gdy jest jasno?
skalpel3d Napisano 25 Marzec 2016 Napisano 25 Marzec 2016 Sceny ciekawe natomiast bielą je zabiłeś wiele detali ginie a szkoda np "słoik ze świeczką"a takie rzeczy dodają smaczku, sypie ci się na ujęciach AA, miedzy innymi paskudnie to widać na lampach nad stołem, na sztućcach, oprawkach lampek, na trzecim ujęciu przy belkach masz czarne ząbkowane obwódki, shader kozy, klamer mocujących belki i oprawek w lampach jest sztuczny, mapowanie poręczy jest do poprawki
Camel Napisano 16 Kwiecień 2016 Napisano 16 Kwiecień 2016 Ile RAMu Ci to zjadło? Corona ma jakoś problem z gospodarką pamięcią i na razie siedzę na v-rayu. CR to do małych projektów.
skalpel3d Napisano 20 Kwiecień 2016 Napisano 20 Kwiecień 2016 Ile RAMu Ci to zjadło? Corona ma jakoś problem z gospodarką pamięcią i na razie siedzę na v-rayu. CR to do małych projektów. Corona jest koszmarnie ramożerna tam gdzie w exteiorach vray do chodzi do 24GB corona pochlania powyżej 36GB miałem już jedna scenę gdzie corona w renderingu spowodował wyłączenie maxa z powodu braku pamięci jednak jak by nie parzył 64 GB to nie jest mało przy pracach z vray to jest wręcz spory zapas i możliwość równocześnie pracy w innych programach podczas renderingu nawet z włączonym low tread corona potrafi przycinać komputer
kontas Napisano 20 Kwiecień 2016 Autor Napisano 20 Kwiecień 2016 To prawda ramu je sporo ale mi 16 GB wystarcza :) pomaga ukrywanie elementow ktore nie są renderowane. Za to jakie efekty sa v-ray pomalu odchodzi do lamusa ;) heh zartuje wiadomo do duzych projektow tylko vray :)
Camel Napisano 24 Maj 2016 Napisano 24 Maj 2016 Sorry za górnictwo, ale będę robił jakiś workaround z tym że Corona żre RAM - rozejrzę się za możliwościami zredukowania tej ramożerności.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się