Napisano 17 Marzec 20169 l Jest mozliwosc zerkniecia na to jak wyglada nowa wersja Modo - poki co tylko powierzchownie, ale zawsze... Brad Peebler wrzucil filmik z GDC na Periscope: https://www.periscope.tv/w/1PlJQgLVYzVKE
Napisano 17 Marzec 20169 l Musze zaczac duzo wiecej zarabiac niestety :D Wydajnosc tego viewportu wymiata.
Napisano 17 Marzec 20169 l Niestety laptop na którym to odpalili kosztuje 3000 funtów :) Z Modo robi się coraz lepsza opcja do wizek w realtime. Krok w VR, mocno krytykowany na community, zaczyna coraz bardziej mi się podobać. Szkoda jedynie, że na razie tak mało newsów o dziesiątce
Napisano 17 Marzec 20169 l meh blender miał to już od dawna.. że viewporty są niezależne i jeden może być w local view.. plus w sumie w blendku idzie nawet sculptować w jednym viewporcie a wdrugim będzie się renderowało live.... ze zmianami. Ale modo sztosik! niech się rozwija. im więcej konkurentów na rynku tym lepiej.. Edytowane 17 Marzec 20169 l przez Maciek Jutrzenka
Napisano 17 Marzec 20169 l Znowu gadasz bzdury bo nie przetestowałeś twojego pomysłu. Nie ma możliwości jednocześnie rzeźbić i renderować, prawdopodobnie nigdy nie będzie. Musisz wyjść ze Sculpt Mode żeby siatka się przeładowała i poleciała do renderera...
Napisano 17 Marzec 20169 l Chodzi mi raczej o plynnosc pracy przy takim oswietleniu i z tymi milionami poly....
Napisano 17 Marzec 20169 l oh bo wciśnięcie 2 razy TAB'a co zajmuje micro sekunde. Jest już skreśleniem totalnie ten funkcji... co do płynności pracy jeach viewport modo jest całkiem niezły. ale na tego typu pokazach sprzęt na którym to jest uruchamiane to wszystko będzie fruwać :) Plus możesz rzeźbić i renderować w tym samym czasie... jak po prostu dorzeźbisz odpowiednią ilośc i chcesz żeby render zaczoł się ręderować z nową geometrią to klikasz tab 2 razy i już się renderuje. A podczas rzeźbienie render może się robić cały czas. Co zabawne możesz modelować i renderować i wszystko się updejtuje w czasie rzeczywistym ale sculpt wymaga refresha :D beka. Edytowane 17 Marzec 20169 l przez Maciek Jutrzenka
Napisano 17 Marzec 20169 l Nie wiem czy ogladalismy ten sam filmik ale blenderowy render mega trudno porowac do tego co widzialem real time na filmiku z Modo. Nie stac mnie na Modo, bardzo lubi Blendera i z czasem poznajac go coraz lepiej nie widze sensu przesiadki (zwlaszcza za cene dwoch ZBrushy) ale nie bralem z Blenderem slubu, zeby nie patrzec na inne softy ;) Czas skonczyc z fanboystwem. Uzywam glownie Blendera, wystarcza mi ale akurat Modo czy Cineme4D bardzo chetnie bym sprawdzil. Ale nie chce piracic wiec marne szanse na razie.
Napisano 17 Marzec 20169 l straszzzzzne... nie rob tego!!! zawiedziesz Jezusa. ps. i nie mow "dupa", bo buG wszystko notuje i za tydzien ..uj z krolika i jajecznicy. Edytowane 17 Marzec 20169 l przez Nezumi
Napisano 17 Marzec 20169 l ...a w wykazie nowości jakoś ani słowa o tym ADF Sculpting.....https://www.fxguide.com/featured/whats-the-foundry-buying-the-tech-of-adf/
Napisano 18 Marzec 20169 l O ludzie, o kilka lat za wcześnie. Cierpliwości. To jest zupełnie nowa technologia która na razie ma tyle samo plusów co limitacji. Zrobienie działającego move brusha jest arcy trudne przy voxelach a przy tym ADF poziom komplikacji wzrasta jeszcze bardziej. Prawdopodobnie nie da się pozować postaci tak jak Transpose w ZB. Dodam że to nie jest 3D Coat, te technologie mają niewiele wspólnego poza tym że wykorzystują voxele.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto