Skocz do zawartości

Zapowiedz Modo z GDC2016 na peryskopie


Przemas

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Niestety laptop na którym to odpalili kosztuje 3000 funtów :) Z Modo robi się coraz lepsza opcja do wizek w realtime. Krok w VR, mocno krytykowany na community, zaczyna coraz bardziej mi się podobać. Szkoda jedynie, że na razie tak mało newsów o dziesiątce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

meh blender miał to już od dawna.. że viewporty są niezależne i jeden może być w local view.. plus w sumie w blendku idzie nawet sculptować w jednym viewporcie a wdrugim będzie się renderowało live.... ze zmianami. Ale modo sztosik! niech się rozwija. im więcej konkurentów na rynku tym lepiej..

Edytowane przez Maciek Jutrzenka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znowu gadasz bzdury bo nie przetestowałeś twojego pomysłu. Nie ma możliwości jednocześnie rzeźbić i renderować, prawdopodobnie nigdy nie będzie. Musisz wyjść ze Sculpt Mode żeby siatka się przeładowała i poleciała do renderera...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oh bo wciśnięcie 2 razy TAB'a co zajmuje micro sekunde. Jest już skreśleniem totalnie ten funkcji...

 

co do płynności pracy jeach viewport modo jest całkiem niezły. ale na tego typu pokazach sprzęt na którym to jest uruchamiane to wszystko będzie fruwać :)

 

Plus możesz rzeźbić i renderować w tym samym czasie... jak po prostu dorzeźbisz odpowiednią ilośc i chcesz żeby render zaczoł się ręderować z nową geometrią to klikasz tab 2 razy i już się renderuje. A podczas rzeźbienie render może się robić cały czas.

 

Co zabawne możesz modelować i renderować i wszystko się updejtuje w czasie rzeczywistym ale sculpt wymaga refresha :D beka.

Edytowane przez Maciek Jutrzenka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy ogladalismy ten sam filmik ale blenderowy render mega trudno porowac do tego co widzialem real time na filmiku z Modo. Nie stac mnie na Modo, bardzo lubi Blendera i z czasem poznajac go coraz lepiej nie widze sensu przesiadki (zwlaszcza za cene dwoch ZBrushy) ale nie bralem z Blenderem slubu, zeby nie patrzec na inne softy ;) Czas skonczyc z fanboystwem. Uzywam glownie Blendera, wystarcza mi ale akurat Modo czy Cineme4D bardzo chetnie bym sprawdzil. Ale nie chce piracic wiec marne szanse na razie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ludzie, o kilka lat za wcześnie. Cierpliwości. To jest zupełnie nowa technologia która na razie ma tyle samo plusów co limitacji. Zrobienie działającego move brusha jest arcy trudne przy voxelach a przy tym ADF poziom komplikacji wzrasta jeszcze bardziej. Prawdopodobnie nie da się pozować postaci tak jak Transpose w ZB. Dodam że to nie jest 3D Coat, te technologie mają niewiele wspólnego poza tym że wykorzystują voxele.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności