adek Napisano 6 Maj 2016 Napisano 6 Maj 2016 Na forach poświęconych programowi Modo pojawiła się zajawka nowej wersji tego oprogramowania oznaczonej numerem 10.1. Shane Griffith poinformował, że wersja 10.1 będzie zawiera szereg narzędzi do modelowania proceduralnego. Pełna treść: Proceduralny system modelowania w Modo 10.1
Lesiu Napisano 7 Maj 2016 Napisano 7 Maj 2016 Fajne te nowości, ale wyglądają na dość skomplikowane. Mogliby w końcu ruszyć silnik renderujący w wersji 10.2, skoro 10.1 skupione na modelowaniu proceduralnym.
1pudel Napisano 8 Maj 2016 Napisano 8 Maj 2016 silnik jest w miarę "aktualny" w porównaniu do reszty "bolączek" Modo i na tle reszty pakietów mocno się wyróżnia. Trudno ukryć że też chciałbym moc vray'a w standardzie - niestety nierealne.
uzumakishadow Napisano 9 Maj 2016 Napisano 9 Maj 2016 silnik jest w miarę "aktualny" w porównaniu do reszty "bolączek" Modo i na tle reszty pakietów mocno się wyróżnia. Trudno ukryć że też chciałbym moc vray'a w standardzie - niestety nierealne. No halo, przecież vray jest. Beta ale śmiga aż miło. Co do skomplikowania to przy open beta, ja staram się sugerować aby pewne rzeczy pod kątem obsługi i ux były przejrzystsze i łatwiejsze ;)
operonxyz Napisano 10 Maj 2016 Napisano 10 Maj 2016 Mesh Fusion ze Splinów -świetna rzecz i budzi skojarzenia z Zbrushowym ShadowBoxem ;) Ale widać że walczą o klienta - także w ten sposób : https://www.thefoundry.co.uk/products/non-commercial/mari-non-commercial/?utm_medium=social&utm_source=facebook.com&utm_campaign=mari-non-commercial Mari za free do użytku niekomercyjnego.
Maciek Jutrzenka Napisano 10 Maj 2016 Napisano 10 Maj 2016 obejrzałem pierwszy filmik i jedynie co tam widze to zwykłe array + curve + lattice/spin. + bevel... co jest chyba w każdym sofcie :X więc odrazu przeskoczyłem do ostatniego filmiku. i no to już wyglada bardzo fajnie i ciekawie.
uzumakishadow Napisano 10 Maj 2016 Napisano 10 Maj 2016 obejrzałem pierwszy filmik i jedynie co tam widze to zwykłe array + curve + lattice/spin. + bevel... co jest chyba w każdym sofcie :X więc odrazu przeskoczyłem do ostatniego filmiku. i no to już wyglada bardzo fajnie i ciekawie. No nie w każdym bo modo miało dotychczas destrukcyjny system modelowania a teraz po wielu latach w końcu wprowadzają to "co jest wszędzie". Działa to specyficznie w becie miejscami ale idzie to w dobrą stronę. Przede wszystkim pewne rzeczy robia prostszymi - bardziej intuicyjnymi choć są i zgrzyty. Text tool np. pomimo, że proceduralny - nadal wymaga trochę pracy ale jest duuuuży progres.
silverfox Napisano 18 Maj 2016 Napisano 18 Maj 2016 Bardzo fajne te nowości. Najbardziej czekam na ulepszenia silnika renderującego.
gryzon Napisano 19 Maj 2016 Napisano 19 Maj 2016 Tego mi brakowało! Nareszcie! :D Na XSI używałem tego bardzo dużo. Na MODO czułem się trochę goło bez relacyjnego modelowania. Po pierwszych testach powiem wam że jest moc.
tmdag Napisano 24 Maj 2016 Napisano 24 Maj 2016 heh, Modo idzie w strone Houdiniego, Houdini idzie w strone Modo :)
uzumakishadow Napisano 25 Maj 2016 Napisano 25 Maj 2016 heh, Modo idzie w strone Houdiniego, Houdini idzie w strone Modo :) Dokładnie podobne odczucia miałem oglądając zajawkę nowego hudego z tym, że te proponowane toolsy wygladają na działające o wiele wiele lepiej... niż w modo, no ale to byłoby dziwne gdyby było inaczej:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się