Napisano 6 Maj 20168 l Na forach poświęconych programowi Modo pojawiła się zajawka nowej wersji tego oprogramowania oznaczonej numerem 10.1. Shane Griffith poinformował, że wersja 10.1 będzie zawiera szereg narzędzi do modelowania proceduralnego. Pełna treść: Proceduralny system modelowania w Modo 10.1
Napisano 7 Maj 20168 l Fajne te nowości, ale wyglądają na dość skomplikowane. Mogliby w końcu ruszyć silnik renderujący w wersji 10.2, skoro 10.1 skupione na modelowaniu proceduralnym.
Napisano 8 Maj 20168 l silnik jest w miarę "aktualny" w porównaniu do reszty "bolączek" Modo i na tle reszty pakietów mocno się wyróżnia. Trudno ukryć że też chciałbym moc vray'a w standardzie - niestety nierealne.
Napisano 9 Maj 20168 l silnik jest w miarę "aktualny" w porównaniu do reszty "bolączek" Modo i na tle reszty pakietów mocno się wyróżnia. Trudno ukryć że też chciałbym moc vray'a w standardzie - niestety nierealne. No halo, przecież vray jest. Beta ale śmiga aż miło. Co do skomplikowania to przy open beta, ja staram się sugerować aby pewne rzeczy pod kątem obsługi i ux były przejrzystsze i łatwiejsze ;)
Napisano 10 Maj 20168 l Mesh Fusion ze Splinów -świetna rzecz i budzi skojarzenia z Zbrushowym ShadowBoxem ;) Ale widać że walczą o klienta - także w ten sposób : https://www.thefoundry.co.uk/products/non-commercial/mari-non-commercial/?utm_medium=social&utm_source=facebook.com&utm_campaign=mari-non-commercial Mari za free do użytku niekomercyjnego.
Napisano 10 Maj 20168 l obejrzałem pierwszy filmik i jedynie co tam widze to zwykłe array + curve + lattice/spin. + bevel... co jest chyba w każdym sofcie :X więc odrazu przeskoczyłem do ostatniego filmiku. i no to już wyglada bardzo fajnie i ciekawie.
Napisano 10 Maj 20168 l obejrzałem pierwszy filmik i jedynie co tam widze to zwykłe array + curve + lattice/spin. + bevel... co jest chyba w każdym sofcie :X więc odrazu przeskoczyłem do ostatniego filmiku. i no to już wyglada bardzo fajnie i ciekawie. No nie w każdym bo modo miało dotychczas destrukcyjny system modelowania a teraz po wielu latach w końcu wprowadzają to "co jest wszędzie". Działa to specyficznie w becie miejscami ale idzie to w dobrą stronę. Przede wszystkim pewne rzeczy robia prostszymi - bardziej intuicyjnymi choć są i zgrzyty. Text tool np. pomimo, że proceduralny - nadal wymaga trochę pracy ale jest duuuuży progres.
Napisano 18 Maj 20168 l Bardzo fajne te nowości. Najbardziej czekam na ulepszenia silnika renderującego.
Napisano 19 Maj 20168 l Tego mi brakowało! Nareszcie! :D Na XSI używałem tego bardzo dużo. Na MODO czułem się trochę goło bez relacyjnego modelowania. Po pierwszych testach powiem wam że jest moc.
Napisano 25 Maj 20168 l heh, Modo idzie w strone Houdiniego, Houdini idzie w strone Modo :) Dokładnie podobne odczucia miałem oglądając zajawkę nowego hudego z tym, że te proponowane toolsy wygladają na działające o wiele wiele lepiej... niż w modo, no ale to byłoby dziwne gdyby było inaczej:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto