Xaia Napisano 18 Sierpień 2016 Napisano 18 Sierpień 2016 (edytowane) Hej, Będę wrzucał tutaj swoje testy, speedy, wipy, pomysły i inne prywatne projekty. Zebrało się tego trochę więc postanowiłem, że będę powoli wszystko publikował. Speed sculpting ~2h stylizowanego Wolverina na podstawie konceptu (będę musiał później znaleźć autora). Zestaw okularów - keyshot, maya I jeszcze trochę anatomii Edytowane 4 Październik 2016 przez Xaia
Sebazx6r Napisano 18 Sierpień 2016 Napisano 18 Sierpień 2016 Super pomysl :) xD moja ma juz 3 lata xD
Xaia Napisano 19 Sierpień 2016 Autor Napisano 19 Sierpień 2016 WIP Tarczy nad którym siedzę już jakiś czas i od czasu do czasu coś dodaje. Mam zamiar zrobić metalowe części (albo drewniane) od nowa i przyczepić je do naciągniętej skóry. Planuje dodać rozcięty język owinięty wokół całej starczy, jakieś oczy, może teksturki i zrobić coś z tą brzydką symetrią. Szybki render w keyshocie:
Xaia Napisano 21 Sierpień 2016 Autor Napisano 21 Sierpień 2016 Tym razem coś z hardsurface. 3 z 12 modeli, które zrobiłem dla klienta. Niestety miałem super ograniczony czas i nie mogłem wszystkiego dopracować tak jakbym chciał. Rendery już na własną rękę dla siebie. Enjoy. PS: Jak ktoś zna sposób na pozbycie się tego brzydkiego szumu ze światła z lampy w Keyshocie, dajcie znać :)
Xaia Napisano 24 Sierpień 2016 Autor Napisano 24 Sierpień 2016 Kolejna duża maszyna. Tym razem multicar Tremo.
reminoir Napisano 25 Sierpień 2016 Napisano 25 Sierpień 2016 Rewelacyjne modele :) jeśli możesz to bardzo bym prosił o siateczki :) aha i jak robiłeś te szczoty?
Tempe Napisano 26 Sierpień 2016 Napisano 26 Sierpień 2016 Witaj! Świetne prace. Od razu poznałem, że KS. :D Nie wiem po czym ale od razu "weszło" to w oczy. Co do przepalonych spotów od światła - jeśli masz tam jakieś swoje wymodelowane środowisko w którym znajduje się model przełącz tryb oświetlenia na ten do wnętrz (dotyczy KS6), spróbuj zmniejszyć natężenie tych światełek, czasem wydają się okej ale jednak przepalają i potem wychodzą hot pixele. Wpływ na to ma także geometria obiektu, który robi za światło - jeśli ma ostre krawędzie to spróbuj je zaokrąglić. W moim przypadku niektóre z tych patentów działają, niektóre nie - zależy też od konkretnego przypadku, znalazłem jednak coś co działa w 90% - jeśli używasz zaawansowanej kontroli to w ustawieniach końcowych renderu redukuj ilość odbić promieni aż problem zniknie całkowicie. Często nie ma to dużego przełożenia na jakość. U siebie mało kiedy widziałem jakąkolwiek. Możesz za to podnieść sample, które są wymagane jeśli zwiększasz AA. Ostatecznie podobno ten plugin: https://www.google.com/nikcollection/ jest w stanie ładnie wyeliminować te przepalenia w PS. Będę obserwował teczkę, daj znać czy coś pomogło. :)
Xaia Napisano 27 Sierpień 2016 Autor Napisano 27 Sierpień 2016 Dzięki chłopaki! Te szczoty robiłem w zbrushu. To był najszybszy sposób bez zbędnego kombinowania. Niestety nie ma tam takiej kontroli nad futrem jaką bym chciał, ale daje rade. Vray fur działa też całkiem spoko, ale tylko pod vraya. Nie udało mi się zmusić keyshota do renderowania krzywych vrayowych. Xgen też jest całkiem spoko do takich rzeczy, kilka minut roboty. @Tempe dzięki, będę kombinował dzisiaj i dam znać :) Siaty to nic ciekawego. Nie miałem za bardzo czasu na fancy modeling ;)
Xaia Napisano 30 Sierpień 2016 Autor Napisano 30 Sierpień 2016 Jako, że nie wszyscy przeglądają inne działy na forum, wrzucam tutaj mojego Stormtroopera, aby utrzymać jakiś porządek w teczce :).
michalo Napisano 4 Wrzesień 2016 Napisano 4 Wrzesień 2016 Stormtrooper b. fajny! Ostatni speedzik, fryzura trochę psuje efekt, tak to podoba mi się.
Xaia Napisano 4 Październik 2016 Autor Napisano 4 Październik 2016 (edytowane) Minął cały miesiąc - przydałby się jakś update. Znów komercyjnie - 8 maszyn + narzędzia + postać - wszystko na zlecenie. Ostatecznie zrobiłem dwie pełne postaci. Tego ziomka tutaj oraz kobietę. Twarze mają blendshape do sterowania uśmiechem. Pełne rendery wrzucę za jakiś czas. Wiem, że niektóre modele wyglądają jak low poly, ale zanim się zorientowałem, że jest za mało subdiv to było już po renderowaniu ;D. Edytowane 4 Październik 2016 przez Xaia
Temporal Napisano 8 Październik 2016 Napisano 8 Październik 2016 Piękne rzeczy. Widać że każda praca jest dopieszczona pod każdym względem, nawet na siłę ciężko było by się przyczepić. Ja to bym wrzucił ten cały wątek na fronta. Dobrych prac na tym forum nie brakuje, ale dzieła autora tego tematu rozwalają system.
Xaia Napisano 10 Październik 2016 Autor Napisano 10 Październik 2016 Dzięki @Temporal za miłe słowa, doceniam :) Od razu chce się dalej cisnąć!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się