Skocz do zawartości

Pojazd 3D:Opel Calibra


maritim

Rekomendowane odpowiedzi

Na wstepie musze nadmienic ze jestem dosc zielony w modelowaniu. Jednak zdecydowalem sie cos zamiescic. Autko jest w wstepnej fazie modelowania, mam dosc malo czasu jednak bede staral sie sukcesywnie zamieszczac screny z postepow. Mam nadzieje ze nie rozbawie wszyskich tu zebranych tą pracka. Prosze na szczere komentarze i pomoc. Aha, modeluje bez zadnych porzadnych blueprintow, bo takowych nie moglem znalezc (tylko fotki z netu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 96
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Fotki wystarczą Ci w zupełności (jeśli są dobre). Model nie wygląda najgorzej - zobaczymy jak CI pójdzie, gdy będzie trzeba dorobić detale :) Keep on working..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ladnie. Jak mowiles, ze jestes jeszcze zielony w modelowaniu, to strach pomyslec co bedziesz modelowal za 2-3 lata :). Model ladny, nie ma sie do czego przyczepic (jak narazie ;)). Moze bys siatke dal :)?

BTW. Podoba mi sie ostatni render, hehe ;).

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za opinie. Musze jednak nadmienic ze karoseria musi byc jeszcze "wyklepana" Zostawilem karoserie na pewnym etapie w spokoju i zabralem sie za wnetrze, a dlatego ze powoli zaczelo mi sie "nudzic" - po prostu musialem troche od tych "blach" odreagowac. A kola, wiem ze sa straszne - sa bo są, aby nie bylo widac ze na ceglach stoi. Reasumujac...wiele, ale to wiele pracy zostalo. Mam nadzieje ze nie zarzuce tego projektu...Ale mimo wszystko wielkie dzieki za uwagi...Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przynajmniej nie jest to następne Audi TT ;) Tak ogólnie to "mnie sie podoba"! :) Ale wnętrze to faktycznie jest śliczne!!! Załóż mu jakieś więsze walce! Bo te kółeczka to do Sejtka się nadają ;>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Calibra