pxl666 Napisano 1 Październik 2016 Napisano 1 Październik 2016 hej bawie sie cycles hair i chcialem sobie na szybko zrobic trawke. startuje particle system ustawiam parametry strainow i jest trawa nawet ok ... teraz chcialbym nieco zrandomowac/kontrolowac density/length przy pomocy vertex groups - wlaczam wiec weight paint i maluje sobie cos tam , w menu particli moge teraz wybrac group i owszem na lenght dziala ale nie na density...? ponadto nie bardzo moge malowac , generalnie dziala jakby tylko gradient...czy ma to zwiazek ze emitter plane to pojedynczy face ?? i finalne pytanko - czy moge temu planowi nadac texture np voronoi i tą textura kontrolowac parametry jak density/lenght ?? czy wszystko robie nie tak i za glupi jestem na to ?? dzieki za pomoc
Maciek Jutrzenka Napisano 1 Październik 2016 Napisano 1 Październik 2016 vertex groups.. jak sama nazwa wskazuje bazuje na vertexach :) więc twoja teza "emitter plane to pojedynczy face" jest prawidłowa musisz go zagęścić.
pxl666 Napisano 2 Październik 2016 Autor Napisano 2 Październik 2016 ok ale sugerowalem sie ze weight paint moze bazowac na czyms innym. zakladam ze w takim razie inaczej niz zageszczeniem siatki sie nie pobawie , nie ma mozliwosci kontroli tego co pisalem przy pomocy textury ?
wesol Napisano 2 Październik 2016 Napisano 2 Październik 2016 Można, opcje są w zakładce Textures https://dl.dropboxusercontent.com/u/4261448/trawa.blend
pxl666 Napisano 3 Październik 2016 Autor Napisano 3 Październik 2016 o bardzo dziekuje zaraz stestuje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się