Skocz do zawartości

szybka trawa w cycles na hair


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

hej

bawie sie cycles hair i chcialem sobie na szybko zrobic trawke.

startuje particle system ustawiam parametry strainow i jest trawa nawet ok ... teraz chcialbym nieco zrandomowac/kontrolowac density/length przy pomocy vertex groups - wlaczam wiec weight paint i maluje sobie cos tam , w menu particli moge teraz wybrac group i owszem na lenght dziala ale nie na density...? ponadto nie bardzo moge malowac , generalnie dziala jakby tylko gradient...czy ma to zwiazek ze emitter plane to pojedynczy face ??

i finalne pytanko - czy moge temu planowi nadac texture np voronoi i tą textura kontrolowac parametry jak density/lenght ??

 

czy wszystko robie nie tak i za glupi jestem na to ??

 

dzieki za pomoc

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ok ale sugerowalem sie ze weight paint moze bazowac na czyms innym.

 

zakladam ze w takim razie inaczej niz zageszczeniem siatki sie nie pobawie , nie ma mozliwosci kontroli tego co pisalem przy pomocy textury ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności