Jump to content
  • 0
pxl666

szybka trawa w cycles na hair

Question

hej

bawie sie cycles hair i chcialem sobie na szybko zrobic trawke.

startuje particle system ustawiam parametry strainow i jest trawa nawet ok ... teraz chcialbym nieco zrandomowac/kontrolowac density/length przy pomocy vertex groups - wlaczam wiec weight paint i maluje sobie cos tam , w menu particli moge teraz wybrac group i owszem na lenght dziala ale nie na density...? ponadto nie bardzo moge malowac , generalnie dziala jakby tylko gradient...czy ma to zwiazek ze emitter plane to pojedynczy face ??

i finalne pytanko - czy moge temu planowi nadac texture np voronoi i tą textura kontrolowac parametry jak density/lenght ??

 

czy wszystko robie nie tak i za glupi jestem na to ??

 

dzieki za pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

ok ale sugerowalem sie ze weight paint moze bazowac na czyms innym.

 

zakladam ze w takim razie inaczej niz zageszczeniem siatki sie nie pobawie , nie ma mozliwosci kontroli tego co pisalem przy pomocy textury ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy