Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

hej

bawie sie cycles hair i chcialem sobie na szybko zrobic trawke.

startuje particle system ustawiam parametry strainow i jest trawa nawet ok ... teraz chcialbym nieco zrandomowac/kontrolowac density/length przy pomocy vertex groups - wlaczam wiec weight paint i maluje sobie cos tam , w menu particli moge teraz wybrac group i owszem na lenght dziala ale nie na density...? ponadto nie bardzo moge malowac , generalnie dziala jakby tylko gradient...czy ma to zwiazek ze emitter plane to pojedynczy face ??

i finalne pytanko - czy moge temu planowi nadac texture np voronoi i tą textura kontrolowac parametry jak density/lenght ??

 

czy wszystko robie nie tak i za glupi jestem na to ??

 

dzieki za pomoc

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 2,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

vertex groups.. jak sama nazwa wskazuje bazuje na vertexach :) więc twoja teza "emitter plane to pojedynczy face" jest prawidłowa musisz go zagęścić.

Napisano
  • Autor

ok ale sugerowalem sie ze weight paint moze bazowac na czyms innym.

 

zakladam ze w takim razie inaczej niz zageszczeniem siatki sie nie pobawie , nie ma mozliwosci kontroli tego co pisalem przy pomocy textury ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności