Quadysz Napisano 20 Luty 2017 Napisano 20 Luty 2017 Dziizas, chyba milion lat mnie tu nie bylo :) Projekt zrobiony dla zabawy i treningu w sumie. W wolnym czasie ktorego mam bardzo ale to bardzo malo. Soft: 3dsmax render: fstorm scatter: ForestPack Lite rozdzielczosc 2,5k i czas renderu ok 6h na gtx 1070. Szczerze mowiac nie jest to czas rewelacyjny :) ale nie chcialo mi sie optymalizowac sceny a wszystko jest w 3D. W sumie to goly render, nawet nie wrzucany do PS. Chyba tylko zeby jpg zrobic ;) jak zwykle CC mile widziane ;) pozdro M. link do wiekszego renderu https://mir-s3-cdn-cf.behance.net/project_modules/1400/cd4c7949078563.58aac6ecd5f5c.jpg
keajra Napisano 21 Luty 2017 Napisano 21 Luty 2017 Podoba mi sie bardzo. Enviro to tez 3D? No ale gtx 1070 + fstrom = 6h? Troche... dlugo:) Chyba po to sa renderery GPU aby te czasy byly krotkie. Takie lekki offtop - nie obraz sie, ale rendery prawie takiej samej jakosci mozna zobaczyc w grach wyscigowych, jak forza 3 czy drive club.
Maciek Jutrzenka Napisano 21 Luty 2017 Napisano 21 Luty 2017 Podoba mi sie bardzo. Enviro to tez 3D? No ale gtx 1070 + fstrom = 6h? Troche... dlugo:) Chyba po to sa renderery GPU aby te czasy byly krotkie. Takie lekki offtop - nie obraz sie, ale rendery prawie takiej samej jakosci mozna zobaczyc w grach wyscigowych, jak forza 3 czy drive club. bo to render bez postpro jakby zrobił postpro to byłby sztos. :) Silniki gier, to głównie filtry post pro..
maaaad Napisano 5 Marzec 2017 Napisano 5 Marzec 2017 Super, bardzo mi się podoba. Takie lekki offtop - nie obraz sie, ale rendery prawie takiej samej jakosci mozna zobaczyc w grach wyscigowych, jak forza 3 czy drive club. "Prawie" robi wielką różnicę-tu akurat bardzo widoczną; na renderze Quadysza nie widać żadnych uproszczeń modelu takich jak na modelach w grach. Poza tym, porównanie z renderami z Forzy czy Drive Club to w sumie raczej komplement-tam pracuje na to armia ludzi ze stosownym zapleczem.
keajra Napisano 6 Marzec 2017 Napisano 6 Marzec 2017 Super, bardzo mi się podoba. "Prawie" robi wielką różnicę-tu akurat bardzo widoczną; na renderze Quadysza nie widać żadnych uproszczeń modelu takich jak na modelach w grach. Poza tym, porównanie z renderami z Forzy czy Drive Club to w sumie raczej komplement-tam pracuje na to armia ludzi ze stosownym zapleczem. W 100% sie z Toba zagdzam. Moj komentarz nie mial w zadnym stopniu miec wydzwieku negatywnego o pracy, ktora bardzo - jak to powiedzialem - mi sie podoba. A swoja droga to co zrobili magicy z Forza Horizon 3 przechodzi ludzkie pojecie, biorac pod uwage ze to real time na sprzecie ktory juz duzo odstaje od gamingowych PC (mowie oczywiscie o XBox One). Jak ktos jeszcze nie widzial, to niech sobie wyszuka screenshotow photo mode z tej gry - niektore trudnoby bylo uzyskac w standalone render engine jak chociazby tutejszy fstorm.
Rekomendowane odpowiedzi