Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Dziizas, chyba milion lat mnie tu nie bylo :)

 

Projekt zrobiony dla zabawy i treningu w sumie. W wolnym czasie ktorego mam bardzo ale to bardzo malo.

Soft: 3dsmax

render: fstorm

scatter: ForestPack Lite

 

rozdzielczosc 2,5k i czas renderu ok 6h na gtx 1070. Szczerze mowiac nie jest to czas rewelacyjny :) ale nie chcialo mi sie optymalizowac sceny a wszystko jest w 3D. W sumie to goly render, nawet nie wrzucany do PS. Chyba tylko zeby jpg zrobic ;)

 

jak zwykle CC mile widziane ;)

 

pozdro

M.

 

link do wiekszego renderu

https://mir-s3-cdn-cf.behance.net/project_modules/1400/cd4c7949078563.58aac6ecd5f5c.jpg

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Podoba mi sie bardzo. Enviro to tez 3D?

 

No ale gtx 1070 + fstrom = 6h? Troche... dlugo:) Chyba po to sa renderery GPU aby te czasy byly krotkie.

 

Takie lekki offtop - nie obraz sie, ale rendery prawie takiej samej jakosci mozna zobaczyc w grach wyscigowych, jak forza 3 czy drive club.

Napisano
Podoba mi sie bardzo. Enviro to tez 3D?

 

No ale gtx 1070 + fstrom = 6h? Troche... dlugo:) Chyba po to sa renderery GPU aby te czasy byly krotkie.

 

Takie lekki offtop - nie obraz sie, ale rendery prawie takiej samej jakosci mozna zobaczyc w grach wyscigowych, jak forza 3 czy drive club.

 

bo to render bez postpro jakby zrobił postpro to byłby sztos. :) Silniki gier, to głównie filtry post pro..

Napisano

Super, bardzo mi się podoba.

Takie lekki offtop - nie obraz sie, ale rendery prawie takiej samej jakosci mozna zobaczyc w grach wyscigowych, jak forza 3 czy drive club.

"Prawie" robi wielką różnicę-tu akurat bardzo widoczną; na renderze Quadysza nie widać żadnych uproszczeń modelu takich jak na modelach w grach. Poza tym, porównanie z renderami z Forzy czy Drive Club to w sumie raczej komplement-tam pracuje na to armia ludzi ze stosownym zapleczem.

Napisano
Super, bardzo mi się podoba.

 

"Prawie" robi wielką różnicę-tu akurat bardzo widoczną; na renderze Quadysza nie widać żadnych uproszczeń modelu takich jak na modelach w grach. Poza tym, porównanie z renderami z Forzy czy Drive Club to w sumie raczej komplement-tam pracuje na to armia ludzi ze stosownym zapleczem.

 

W 100% sie z Toba zagdzam. Moj komentarz nie mial w zadnym stopniu miec wydzwieku negatywnego o pracy, ktora bardzo - jak to powiedzialem - mi sie podoba.

 

A swoja droga to co zrobili magicy z Forza Horizon 3 przechodzi ludzkie pojecie, biorac pod uwage ze to real time na sprzecie ktory juz duzo odstaje od gamingowych PC (mowie oczywiscie o XBox One).

Jak ktos jeszcze nie widzial, to niech sobie wyszuka screenshotow photo mode z tej gry - niektore trudnoby bylo uzyskac w standalone render engine jak chociazby tutejszy fstorm.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności