Quadysz Napisano 20 Luty 2017 Share Napisano 20 Luty 2017 Dziizas, chyba milion lat mnie tu nie bylo :) Projekt zrobiony dla zabawy i treningu w sumie. W wolnym czasie ktorego mam bardzo ale to bardzo malo. Soft: 3dsmax render: fstorm scatter: ForestPack Lite rozdzielczosc 2,5k i czas renderu ok 6h na gtx 1070. Szczerze mowiac nie jest to czas rewelacyjny :) ale nie chcialo mi sie optymalizowac sceny a wszystko jest w 3D. W sumie to goly render, nawet nie wrzucany do PS. Chyba tylko zeby jpg zrobic ;) jak zwykle CC mile widziane ;) pozdro M. link do wiekszego renderu https://mir-s3-cdn-cf.behance.net/project_modules/1400/cd4c7949078563.58aac6ecd5f5c.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
keajra Napisano 21 Luty 2017 Share Napisano 21 Luty 2017 Podoba mi sie bardzo. Enviro to tez 3D? No ale gtx 1070 + fstrom = 6h? Troche... dlugo:) Chyba po to sa renderery GPU aby te czasy byly krotkie. Takie lekki offtop - nie obraz sie, ale rendery prawie takiej samej jakosci mozna zobaczyc w grach wyscigowych, jak forza 3 czy drive club. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek Jutrzenka Napisano 21 Luty 2017 Share Napisano 21 Luty 2017 Podoba mi sie bardzo. Enviro to tez 3D? No ale gtx 1070 + fstrom = 6h? Troche... dlugo:) Chyba po to sa renderery GPU aby te czasy byly krotkie. Takie lekki offtop - nie obraz sie, ale rendery prawie takiej samej jakosci mozna zobaczyc w grach wyscigowych, jak forza 3 czy drive club. bo to render bez postpro jakby zrobił postpro to byłby sztos. :) Silniki gier, to głównie filtry post pro.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maaaad Napisano 5 Marzec 2017 Share Napisano 5 Marzec 2017 Super, bardzo mi się podoba. Takie lekki offtop - nie obraz sie, ale rendery prawie takiej samej jakosci mozna zobaczyc w grach wyscigowych, jak forza 3 czy drive club. "Prawie" robi wielką różnicę-tu akurat bardzo widoczną; na renderze Quadysza nie widać żadnych uproszczeń modelu takich jak na modelach w grach. Poza tym, porównanie z renderami z Forzy czy Drive Club to w sumie raczej komplement-tam pracuje na to armia ludzi ze stosownym zapleczem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawlito Napisano 5 Marzec 2017 Share Napisano 5 Marzec 2017 Dla mnie fotoreal. Gratulacje :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 6 Marzec 2017 Share Napisano 6 Marzec 2017 Fajne gratki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
keajra Napisano 6 Marzec 2017 Share Napisano 6 Marzec 2017 Super, bardzo mi się podoba. "Prawie" robi wielką różnicę-tu akurat bardzo widoczną; na renderze Quadysza nie widać żadnych uproszczeń modelu takich jak na modelach w grach. Poza tym, porównanie z renderami z Forzy czy Drive Club to w sumie raczej komplement-tam pracuje na to armia ludzi ze stosownym zapleczem. W 100% sie z Toba zagdzam. Moj komentarz nie mial w zadnym stopniu miec wydzwieku negatywnego o pracy, ktora bardzo - jak to powiedzialem - mi sie podoba. A swoja droga to co zrobili magicy z Forza Horizon 3 przechodzi ludzkie pojecie, biorac pod uwage ze to real time na sprzecie ktory juz duzo odstaje od gamingowych PC (mowie oczywiscie o XBox One). Jak ktos jeszcze nie widzial, to niech sobie wyszuka screenshotow photo mode z tej gry - niektore trudnoby bylo uzyskac w standalone render engine jak chociazby tutejszy fstorm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalo Napisano 6 Marzec 2017 Share Napisano 6 Marzec 2017 Dla mnie miazga. Bardzo mi się podoba :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi