nielot007 Napisano 21 Luty 2017 Napisano 21 Luty 2017 Witam, 100lat nic nie wrzucalem. Wrzucam najnowszy moj prywatny sculpt ktory sobie robie. Wszystko robione recznie przeze mnie. Pozdrawiam, nielot
olaf Napisano 21 Luty 2017 Napisano 21 Luty 2017 to sie natkales troche przy tym kamizelku ;) Wyglada swietnie. Dobre oczy dopelnilyby dziela.
nielot007 Napisano 21 Luty 2017 Autor Napisano 21 Luty 2017 Doprecyzuje troche :D Jest to model mojego dziadka nad ktorym sobie prywatnie pracowalem. Mialem tylko pare zdjec slabej jakosci robionych telefonem. Glowa robiona z kulki. Detal glowy robiony recznie przy pomocy alf zrobionych przeze mnie. NIe uzywalem zadnych zdjec do robienia alf, wszystkie byly rzezbione przeze mnie. Material swetra robiony w maxie Material koszuli tez robiony w maxie (tak, tam jest material koszuli :P) Chyba wsio z glownych informacji :) Pozdrawiam, nielot
Ania Napisano 22 Luty 2017 Napisano 22 Luty 2017 (edytowane) Dobry model, z charakterem. Człowiek wygląda bardzo sympatycznie. Przyczepiłabym się skóry nad górną wargą, zbyt gładka, chyba brakuje takich drobnych pionowych fałdek (chociaż nie wiem, może dziadek rzeczywiście ich nie ma). Za to broda świetnie wyrzeźbiona. No i ostrość źle dobrana, fokus masz gdzieś na czubku nosa, powinien być na oczach. Oczy są nieostre. Dodałbyś mu źrenice. Edytowane 22 Luty 2017 przez Ania
michalo Napisano 22 Luty 2017 Napisano 22 Luty 2017 Świetna, solidna robota! Dużo ci to czasu zajęło?
Graft Napisano 22 Luty 2017 Napisano 22 Luty 2017 Dopisuje się również do pochwał w Twoim kierunku. Zwłaszcza ten sweter mi zaimponował.
Sebazx6r Napisano 22 Luty 2017 Napisano 22 Luty 2017 swietny sfeter. Masz jakiś paten na ustawianie kierunkow poly pod nanomesh?
nielot007 Napisano 22 Luty 2017 Autor Napisano 22 Luty 2017 Witam, Dzieki za komentarze. Ania--> nad gorna warga sa pionowe faldki, moze przez "render" ich nie widac. Nie robilem ich mocnych, bo moj dziadek nie ma ich jakos bardzo mocnych :D Postaram sie pokazac screen bez "upiekniaczy" michalo--> nie da sie oszacowac czasu, poniewaz model robilem jak mi sie chcialo/ w wolnych chwilach przez.....2 lata :D byly okresy, ze nic nie robilem przez pol roku. :) Graft--> dzieki :) Sebazx6r-->sweter nie byl robiony nanomeshem. Nigdy tego nie uzywalem :D Zrobilem w maxie material swetra i nalozylem go jako disp na model w zbrushu :)
tr3buh Napisano 22 Luty 2017 Napisano 22 Luty 2017 sweter jest bardzo realistyczny, mozesz dokladniej opisac jak go zrobiles w maxie?
nielot007 Napisano 22 Luty 2017 Autor Napisano 22 Luty 2017 tr3buh--> Nie ma mnie w domu, wiec nie moge wrzucic screena jak to u mnie w maxie wyglada. Proces wyglada mniej wiecej tak: Znajduje referke jak material wyglada, jak wygladaja sploty. Na przyklad cos takiego --> https://mariacshell.files.wordpress.com/2013/01/img_2616.jpg Nastepnie modeluje taki splot jako tilujaca sie texture i wsio :D Najwiecej zabawy przy tym bylo zrozumienie jak sie to wszystko zaplata :) Modeluje zaczynajac od spline'a. Jak juz mam zadowalajacy mnie ksztalt, akurat w tym przypadku dodalem na spline'a dispa ktory troche zroznicowal ksztalt i dodal lekkiego detalu. W celu dodania jeszcze wiecej detalu, jakies luzne nitki czy cos takiego wrzucilem wypalonego dispa do Substance Designer dodajac w nim takie nitki i to wszystko :)
pbcg Napisano 1 Marzec 2017 Napisano 1 Marzec 2017 Bardzo realistyczny i dopracowany model dopisuje się pod gratulacjami.
Rekomendowane odpowiedzi