Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Doprecyzuje troche :D

Jest to model mojego dziadka nad ktorym sobie prywatnie pracowalem.

Mialem tylko pare zdjec slabej jakosci robionych telefonem.

Glowa robiona z kulki. Detal glowy robiony recznie przy pomocy alf zrobionych przeze mnie. NIe uzywalem zadnych zdjec do robienia alf, wszystkie byly rzezbione przeze mnie.

Material swetra robiony w maxie

Material koszuli tez robiony w maxie (tak, tam jest material koszuli :P)

 

Chyba wsio z glownych informacji :)

 

Pozdrawiam,

nielot

Napisano (edytowane)

Dobry model, z charakterem. Człowiek wygląda bardzo sympatycznie.

Przyczepiłabym się skóry nad górną wargą, zbyt gładka, chyba brakuje takich drobnych pionowych fałdek (chociaż nie wiem, może dziadek rzeczywiście ich nie ma). Za to broda świetnie wyrzeźbiona.

No i ostrość źle dobrana, fokus masz gdzieś na czubku nosa, powinien być na oczach. Oczy są nieostre.

Dodałbyś mu źrenice.

Edytowane przez Ania
Napisano

Witam,

Dzieki za komentarze.

Ania--> nad gorna warga sa pionowe faldki, moze przez "render" ich nie widac. Nie robilem ich mocnych, bo moj dziadek nie ma ich jakos bardzo mocnych :D Postaram sie pokazac screen bez "upiekniaczy"

 

michalo--> nie da sie oszacowac czasu, poniewaz model robilem jak mi sie chcialo/ w wolnych chwilach przez.....2 lata :D byly okresy, ze nic nie robilem przez pol roku. :)

 

Graft--> dzieki :)

 

Sebazx6r-->sweter nie byl robiony nanomeshem. Nigdy tego nie uzywalem :D Zrobilem w maxie material swetra i nalozylem go jako disp na model w zbrushu :)

Napisano

tr3buh--> Nie ma mnie w domu, wiec nie moge wrzucic screena jak to u mnie w maxie wyglada.

Proces wyglada mniej wiecej tak:

Znajduje referke jak material wyglada, jak wygladaja sploty. Na przyklad cos takiego --> https://mariacshell.files.wordpress.com/2013/01/img_2616.jpg

Nastepnie modeluje taki splot jako tilujaca sie texture i wsio :D Najwiecej zabawy przy tym bylo zrozumienie jak sie to wszystko zaplata :)

Modeluje zaczynajac od spline'a. Jak juz mam zadowalajacy mnie ksztalt, akurat w tym przypadku dodalem na spline'a dispa ktory troche zroznicowal ksztalt i dodal lekkiego detalu. W celu dodania jeszcze wiecej detalu, jakies luzne nitki czy cos takiego wrzucilem wypalonego dispa do Substance Designer dodajac w nim takie nitki i to wszystko :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności