Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Modele 3k-7k tris.

 

Tekstury PBR (substance painter) , modele low poly (1 model robiony przez klienta) i modele high poly zrobione przeze mnie. Renderowane w Substance painterze (I-ray).

 

 

cc290549909999.58c1a0fdc8a2b.jpg

 

 

fe35d649909999.58c1a0fdc6eb6.jpg

 

 

afb43f49909999.58c1a0fdc9258.jpg

 

 

b4421549909999.58c1a0fdc74c3.jpg

 

 

9308e649909999.58c1a0fdc9ab9.jpg

 

 

16aacc49909999.58c1a0fdc815b.jpg

 

 

073a1049909999.58c1a0fdc8526.jpg

Edytowane przez brain

  • Odpowiedzi 16
  • Wyświetleń 5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Tekstury i render w Substance Painterze, klient chciał edytować sobie kolory (różne kolory drużyn - czerwona, niebieska itd.) i wypalać cały materiał pod mobile, żeby nie było obciążające. Co do siatki, raczej nic specjalnego:

Napisano

ale one slodko wygladaja. Nie sf ale bardziej jak matchbox. Swietne.

Napisano

ok, jasne. Myślałem ze wrzuciłeś na asset store, a potem ktoś cie poprosił o dorobienie więcej za dodatkowy hajsik.

Napisano
  • Autor

Nie, ja od początku już robiłem pod klienta pod jego assetstore. Teraz jestem w trakcie robienia drugiej serii pojazdów - latających tym razem.

 

Dzięki, Loki :)

Napisano

Rewelacja. Jak ukaże się jakiś dobry rts, albo nawet turówka mobilna, to by bylo super.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności