Napisano 9 Marzec 20178 l Modele 3k-7k tris. Tekstury PBR (substance painter) , modele low poly (1 model robiony przez klienta) i modele high poly zrobione przeze mnie. Renderowane w Substance painterze (I-ray). Edytowane 9 Marzec 20178 l przez brain
Napisano 9 Marzec 20178 l Autor Tekstury i render w Substance Painterze, klient chciał edytować sobie kolory (różne kolory drużyn - czerwona, niebieska itd.) i wypalać cały materiał pod mobile, żeby nie było obciążające. Co do siatki, raczej nic specjalnego:
Napisano 9 Marzec 20178 l Autor Dzięki :) Nie miały być właśnie super realistyczne, a bardziej "na luzie". Dobrze, że się udało :)
Napisano 10 Marzec 20178 l Autor Dzięki Panowie :) To nie jest do gry. To jest paczka z assetami 3d do Unity Assetstore dla mojego klienta.
Napisano 10 Marzec 20178 l ok, jasne. Myślałem ze wrzuciłeś na asset store, a potem ktoś cie poprosił o dorobienie więcej za dodatkowy hajsik.
Napisano 10 Marzec 20178 l Autor Nie, ja od początku już robiłem pod klienta pod jego assetstore. Teraz jestem w trakcie robienia drugiej serii pojazdów - latających tym razem. Dzięki, Loki :)
Napisano 3 Kwiecień 20178 l Rewelacja. Jak ukaże się jakiś dobry rts, albo nawet turówka mobilna, to by bylo super.
Napisano 4 Kwiecień 20178 l Autor Dzięki Panowie :) Sebazx6r: Ciiiii... :) Mam takie plany. Zobaczymy co z tego wyjdzie.