Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Modele 3k-7k tris.

 

Tekstury PBR (substance painter) , modele low poly (1 model robiony przez klienta) i modele high poly zrobione przeze mnie. Renderowane w Substance painterze (I-ray).

 

 

cc290549909999.58c1a0fdc8a2b.jpg

 

 

fe35d649909999.58c1a0fdc6eb6.jpg

 

 

afb43f49909999.58c1a0fdc9258.jpg

 

 

b4421549909999.58c1a0fdc74c3.jpg

 

 

9308e649909999.58c1a0fdc9ab9.jpg

 

 

16aacc49909999.58c1a0fdc815b.jpg

 

 

073a1049909999.58c1a0fdc8526.jpg

Edytowane przez brain
  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Tekstury i render w Substance Painterze, klient chciał edytować sobie kolory (różne kolory drużyn - czerwona, niebieska itd.) i wypalać cały materiał pod mobile, żeby nie było obciążające. Co do siatki, raczej nic specjalnego:

Napisano

Nie, ja od początku już robiłem pod klienta pod jego assetstore. Teraz jestem w trakcie robienia drugiej serii pojazdów - latających tym razem.

 

Dzięki, Loki :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności