brain Napisano 9 Marzec 2017 Napisano 9 Marzec 2017 (edytowane) Modele 3k-7k tris. Tekstury PBR (substance painter) , modele low poly (1 model robiony przez klienta) i modele high poly zrobione przeze mnie. Renderowane w Substance painterze (I-ray). Edytowane 9 Marzec 2017 przez brain
marekkonieczny Napisano 9 Marzec 2017 Napisano 9 Marzec 2017 fajne to, pokażesz siatkę ? W czym malowane ?
brain Napisano 9 Marzec 2017 Autor Napisano 9 Marzec 2017 Tekstury i render w Substance Painterze, klient chciał edytować sobie kolory (różne kolory drużyn - czerwona, niebieska itd.) i wypalać cały materiał pod mobile, żeby nie było obciążające. Co do siatki, raczej nic specjalnego:
olaf Napisano 9 Marzec 2017 Napisano 9 Marzec 2017 ale one slodko wygladaja. Nie sf ale bardziej jak matchbox. Swietne.
brain Napisano 9 Marzec 2017 Autor Napisano 9 Marzec 2017 Dzięki :) Nie miały być właśnie super realistyczne, a bardziej "na luzie". Dobrze, że się udało :)
Maciek Jutrzenka Napisano 9 Marzec 2017 Napisano 9 Marzec 2017 boże błagam niech ktoś zrobi.. za pomocą tych modeli tą grę :D reedycje :D
brain Napisano 10 Marzec 2017 Autor Napisano 10 Marzec 2017 Dzięki Panowie :) To nie jest do gry. To jest paczka z assetami 3d do Unity Assetstore dla mojego klienta.
deshu Napisano 10 Marzec 2017 Napisano 10 Marzec 2017 ok, jasne. Myślałem ze wrzuciłeś na asset store, a potem ktoś cie poprosił o dorobienie więcej za dodatkowy hajsik.
brain Napisano 10 Marzec 2017 Autor Napisano 10 Marzec 2017 Nie, ja od początku już robiłem pod klienta pod jego assetstore. Teraz jestem w trakcie robienia drugiej serii pojazdów - latających tym razem. Dzięki, Loki :)
deshu Napisano 3 Kwiecień 2017 Napisano 3 Kwiecień 2017 Rewelacja. Jak ukaże się jakiś dobry rts, albo nawet turówka mobilna, to by bylo super.
brain Napisano 4 Kwiecień 2017 Autor Napisano 4 Kwiecień 2017 Dzięki Panowie :) Sebazx6r: Ciiiii... :) Mam takie plany. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Rekomendowane odpowiedzi