brain Napisano 17 Sierpień 2017 Napisano 17 Sierpień 2017 Witam, Nowa paczka z assetami w klimatach Wikingów. Wszystkie modele gotowe do gier (low/mid poly). Dużo detalu chciałem stworzyć przez mesh modeli. Tekstura dla wszystkich modeli to 1 atlas 2048x2048. Wszystkie stworzone przeze mnie.
wroniec Napisano 17 Sierpień 2017 Napisano 17 Sierpień 2017 Świetne, bardzo plastyczne i przyjemne. Przypomniały mi się stare czasy Warcrafta II i zachwyty nad budyneczkami.
brain Napisano 17 Sierpień 2017 Autor Napisano 17 Sierpień 2017 Dzięki za komentarz :) Fajnie że zauważyłeś tą plastyczność, coś takiego właśnie chciałem uzyskać! Cieszę się :)
Nathanielxd Napisano 17 Sierpień 2017 Napisano 17 Sierpień 2017 Bardzo przyjemne dla oka! Z chęcią bym je w jakiejś grze zobaczył :) Gratki!
michalo Napisano 17 Sierpień 2017 Napisano 17 Sierpień 2017 Fajnie pomyślane i wykonane - wygląda bajecznie. Jedyne "ale" to runy - mogłeś użyć istniejących symboli. Pytanie laika - po co ludzie chcą kupować takie assety? Wiem, że to taniej dla małego teamu kupić gotowe profesjonalne modele niż wynajmować grafików. Ale ja jako gracz nie chciałbym oglądać tych samych assetów w dwóch różnych grach. Jest na to aż taki popyt?
olaf Napisano 17 Sierpień 2017 Napisano 17 Sierpień 2017 Wiem, że to taniej dla małego teamu kupić gotowe profesjonalne modele niż wynajmować grafików. Ale ja jako gracz nie chciałbym oglądać tych samych assetów w dwóch różnych grach. Jest na to aż taki popyt? Z doswiadczenia wiem, ze trudno o grafika do projektu, ktory wstrzeli sie w styl. Faktycznie tez sie kiedys nad tym zastanawiałem, ale sa bardzo rozne scenariusze uzycia assetow więc zwykle nie ma z tym problemu. Game developerzy tez sie nie rzucaja hurtowo na jeden typ assetu.
brain Napisano 17 Sierpień 2017 Autor Napisano 17 Sierpień 2017 Olaf, NathanielxD, michalo: Dzięki! :) Jedyne "ale" to runy - mogłeś użyć istniejących symboli. Mogłem. Nie wiem dlaczego nie użyłem, chciałem zrobić po prostu ładnie wyglądające znaczki bez żadnego znaczenia. Żeby to nic nie znaczyło bo jednak to ma być uniwersalna paczka. Pytanie laika - po co ludzie chcą kupować takie assety? Raczej się nad tym nie zastanawiałem, bo ja tego nie sprzedaję. Ostatnio znajomy zrobił grę i używał takich gotowych assetów, mówił że ciężko zoptymalizować to wszystko bo różne ilości poly mają modele z różnych paczek i inne tekstury. (czasami nie pasują do siebie te paczki stylem - a raczej zawsze ;) ) Używał ich bo po prostu były tanie i łatwo dostępne. To była jego pierwsza "większa" gra i mówił, że następnym razem na pewno robi od zera bez gotowców bo jednak te paczki tak średnio się nadają. Więc tak w skrócie, na początku lepiej użyć gotowych paczek jak np, jesteś programistą a chcesz zrobić tanio grę. Jak już planujesz większa grę to jednak takie paczki się nie nadają. + To co olaf powiedział. Czasami jak robisz mniejszą grę to przeszukasz dużą ilość paczek i wybierzesz sobie styl jaki Ci pasuje, a później od tego twój grafik może zacząć. Łatwiej się porozumieć z grafikiem wtedy jak jesteś mało doświadczoną osobą w game devie.
kryska90 Napisano 21 Sierpień 2017 Napisano 21 Sierpień 2017 Swietne wykonanie. Jak tylko nauczę się wykonywać podobne prace poświęcę czas na stworzenie scenerii w gier The Settlers. Dla Ciebie 5 z plusem.
Hris Napisano 21 Sierpień 2017 Napisano 21 Sierpień 2017 Absolutnie i w całości mnie chwyciło za serce:) Jakbym się cofnął do najlepszych gier RTS z przelomu lat 90-tych/2000-tych. Cudo:) I plastycznie wypas, i pomyślunkowo cudnie :) Rozbrajają mnie takie "mikro" modeliki bo autor dojechał każdy poligon do granic napięcia vertexów co by oko było na czym powiesić :) Trzymam kciuki za froncik :) Gratki i pozdro Hris
brain Napisano 21 Sierpień 2017 Autor Napisano 21 Sierpień 2017 Dziękuję za miłe słowa Panowie i Panie ;))
Rekomendowane odpowiedzi