Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

Nowa paczka z assetami w klimatach Wikingów. Wszystkie modele gotowe do gier (low/mid poly). Dużo detalu chciałem stworzyć przez mesh modeli. Tekstura dla wszystkich modeli to 1 atlas 2048x2048. Wszystkie stworzone przeze mnie.

 

 

 

ba11ab55840381.5995560a7d63c.jpg

d1887a55840381.5995560a7cda7.jpg

867ffe55840381.5995560a7e347.jpg

b047d755840381.5995560a7dccc.jpg

cc791d55840381.5995560a7e9bd.jpg

10c28355840381.5995560a7d251.jpg

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Fajnie pomyślane i wykonane - wygląda bajecznie.

 

Jedyne "ale" to runy - mogłeś użyć istniejących symboli.

 

Pytanie laika - po co ludzie chcą kupować takie assety?

 

Wiem, że to taniej dla małego teamu kupić gotowe profesjonalne modele niż wynajmować grafików. Ale ja jako gracz nie chciałbym oglądać tych samych assetów w dwóch różnych grach.

Jest na to aż taki popyt?

Napisano
Wiem, że to taniej dla małego teamu kupić gotowe profesjonalne modele niż wynajmować grafików. Ale ja jako gracz nie chciałbym oglądać tych samych assetów w dwóch różnych grach.

Jest na to aż taki popyt?

 

Z doswiadczenia wiem, ze trudno o grafika do projektu, ktory wstrzeli sie w styl. Faktycznie tez sie kiedys nad tym zastanawiałem, ale sa bardzo rozne scenariusze uzycia assetow więc zwykle nie ma z tym problemu. Game developerzy tez sie nie rzucaja hurtowo na jeden typ assetu.

Napisano

Olaf, NathanielxD, michalo: Dzięki! :)

 

Jedyne "ale" to runy - mogłeś użyć istniejących symboli.

 

Mogłem. Nie wiem dlaczego nie użyłem, chciałem zrobić po prostu ładnie wyglądające znaczki bez żadnego znaczenia. Żeby to nic nie znaczyło bo jednak to ma być uniwersalna paczka.

 

Pytanie laika - po co ludzie chcą kupować takie assety?

 

Raczej się nad tym nie zastanawiałem, bo ja tego nie sprzedaję. Ostatnio znajomy zrobił grę i używał takich gotowych assetów, mówił że ciężko zoptymalizować to wszystko bo różne ilości poly mają modele z różnych paczek i inne tekstury. (czasami nie pasują do siebie te paczki stylem - a raczej zawsze ;) ) Używał ich bo po prostu były tanie i łatwo dostępne. To była jego pierwsza "większa" gra i mówił, że następnym razem na pewno robi od zera bez gotowców bo jednak te paczki tak średnio się nadają.

 

Więc tak w skrócie, na początku lepiej użyć gotowych paczek jak np, jesteś programistą a chcesz zrobić tanio grę. Jak już planujesz większa grę to jednak takie paczki się nie nadają.

 

+ To co olaf powiedział. Czasami jak robisz mniejszą grę to przeszukasz dużą ilość paczek i wybierzesz sobie styl jaki Ci pasuje, a później od tego twój grafik może zacząć. Łatwiej się porozumieć z grafikiem wtedy jak jesteś mało doświadczoną osobą w game devie.

Napisano

Absolutnie i w całości mnie chwyciło za serce:) Jakbym się cofnął do najlepszych gier RTS z przelomu lat 90-tych/2000-tych. Cudo:) I plastycznie wypas, i pomyślunkowo cudnie :) Rozbrajają mnie takie "mikro" modeliki bo autor dojechał każdy poligon do granic napięcia vertexów co by oko było na czym powiesić :) Trzymam kciuki za froncik :)

Gratki i pozdro

Hris




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności